فروشنده ، خریدار و قیمت روزانه آهن آلات انواع قوطی و پروفیل های صنعتی و ساختمانی در سایز ها و ضخامت های مختلف ، قوطی و پروفیل ،،، خریدار ، فروشنده

خرید آهن آلات، قیمت قوطی آهن و پروفیل

با سلام و درود بر کاربران عزیز مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت با هدف تهیه و تامین کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی، در خدمت شما عزیزان است تا کلیه مقاطع مورد نیاز شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین نماید. فروش قوطی آهن توسط مهزیار فولاد صنعت با رقابتی ترین قیمت انجام می پذیرد. لطفا جهت خرید و استعلام قیمت قوطی آهن با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و صورت اقلام فولادی مورد نیاز خود را به تیم فروش شرکت اعلام نمایید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. با ما در تماس باشید.


قوطی ها و پرئفیل های آهنی و فولادی در دسته ی مقاطع پر مصرف در صنایع گوناگون در جهان قرار دارند. از مقاطع قوطی و پروفیل آهنی جهت ساخت بسیاری از سازه های ساختمانی، صنعتی و تفریحی و بسیاری از ساز هایی که نیاز به مقاومت سازه ای در آنها زیاد بالا نمی باشد استفاده می شود، مثلا از قوطی های آهنی و پروفیل های فولادی جهت ساخت شاسی های تابلو های تبلیغاتی جهت ساخت دستگاه های ورزشی، ساخت شاسی های خودرو ها و ماشین آلات گوناگون، ساخت بدنه ی کانکس ها و شاسی انواع کانکس و هزاران هزار مورد مصرف دیگر اشاره نمود.

قوطی ها و پروفیل ها که در اصطلاح جهانی در بازار های جهانی به آنها باکس پزوفایل می گوند، در دسته ی فولاد های پر مصرف قرار دارد که می تواند به صورت ساختمانی و صنعتی تهیه و تامین گردد.

خریداران گرامی جهت خرید قوطی و پروفیل آهنی و صنعتی که در ضخامت های بالاتری به نسبت از قوطی های صنعتی قرار دارند، می توانند قوطی های خاص صنعتی را از سایز 40*40*4 میلی متر الی سایز 400*40015 میلی متر جهت مصارف خاص صنعتی خود تهیه نمایند.

فروش قوطی آهن

فروش قوطی آهن

از دیگر موارد پر کاربرد قوطی ها و پروفیل های صنعتی می توان به استفاده از این مقاطع در ساخت سازه های استراکچر های صنایع نفت و گاز،ريال صنایع ساخت ماشین آلات سنگین، ماشین آلات ساختمانی و ساخت ستون های ساختمان هایی که نیاز به مقاومت سازه ای در آنهعا بالا می باشد ، اشاره نمود.

قوطی های آهنی و پروفیل های فلزی فولادی در دو دسته ی صنعتی و غیر صنعتی همینک در دایره موجودی شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد.

شما می توانید جهت خرید قوطی و پروفیل آهنی در طول های گوناگون و در ضخامت ها و سایز های گوناگون، با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

قوطی های ساختمانی و صنعتی در آلیاژ های گوناگون نیز می تواند توسط مجموعه مهزیار فولاد صنعت جهت مصرف خریداران گرامی تامین گردد و خریاران گرامی می توانند این پروفایل ها و قوطی های خاص صنعتی را با آلیاژ های S235JR، A36، A131، ST37 ST44 و … از واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه و لحظه ای انواع پروفیل و قوطی های آهنی و فولادی و جهت خرید محصولات قوطی و پروفیل آهنی، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی مقاطع فولادی و آلیاژی و کلیه مقاطع خاص صنعتی در ایران.


فروشنده ، خریدار و قیمت قوطی آهن روزانه آهن آلات انواع قوطی و پروفیل های صنعتی ضخامت بالا و ساختمانی در سایز ها و ضخامت های مختلف ، قوطی و پروفیل ،،، خریدار ، فروش قوطی آهن و فروشنده

فروشنده انواع قوطی ساختمانی و صنعتی از سایز 10*10 تا سایز 300* 300

فروش قوطی های ساختمانی سایز های ( 10*10 – 20*20 – 30*30 – 40*40 – 50*50 )

با ضخامتهای گوناگون جهت مصارف مختلف

فروش قوطی  ساختمانی و صنعتی سایز های ( 10*20 – 10*30 – 20*30 – 20*40 – 20*50 – 20*60 – 30*40 – 30*50
30*60 – 30*80 – 40*50 – 40*60 – 40*80 )

با ضخامتهای مختلف جهت مصارف مختلف

فروش پروفیل های گلافی و زه وار

همینک در مهزیار فولاد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید


ورق آجدار , ورق سیاه ، لوله فولادی , لوله api، ورق آهن ، لوله استیل , ورق رنگی ، ورق فولادی ، فروش لوله صنعتی


مهزیار فولاد صنعت با توجه به نیاز صنعتگران و مشتریان عمل نموده و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت فروش قوطی آهن با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com تیم فروش شرکت را از صورت های درخواستی خود آگاه سازید. همچنین جهت اطلاع از قیمت انواع مختلف پروفیل با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *