خرید ورق فولاد فنر 1403/02/02

خرید ورق فولاد فنر 1403/02/02

خرید ورق فولاد فنر 1403/02/02

خرید ، فروش و بازار مصرف فولادهای فلزی فنری :

فولادهای فنر همانطور که از نامشان پیداست دردسته فولادهای انعطاف پذیری قرار می گیرند که در صنایع گوناگون در سراسر جهان مورد استفاده ساخت قطعات صنعتی قرار می گیرد که این فولادها قابلیت ارتجاعی را باتوجه به آلیاژهای بکاررفته دربافت خود دارا می باشد .

فولادهای فنر به فولادهایی گفته می شود که برای ساخت بسیاری از سازه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که دراین سازه ها الزام به استفاده از فولادها و مقاطع آهنی که قابلیت ارتجاعی و کش سانی دارند بیار حائز اهمیت بوده و از این فولادها برای ساخت بسیاری از قطعات خودرو در صنایع خودرو سازی و یا صنایع ساخت قطعات ماشین آلات راه سازی ، ماشین آلات سنگین ، قطعات ساخت لوکوموتیوها و ادوات و قطعات سیستم حمل و نقل ریلی و… بکار گرفته می شود .

فولادهای فنر می توانند در اشکال مختلف و در مقاطع مختلفی تولید شوند که این مقاطع می توانند بسیار گسترده بوده و بسیاری از شرکت های ساخت قطعات گوناگون در جهان که استفاده از فولاد فنر در سازه های آنها بسیار حائز اهمیت می باشد از فولادهای فنر بصورت مقاطع اختصاصی و سفارشی برای ساخت قطعات خود استفاده می کنند .

درصنعت تولید قطعات فلزی در جهان مقاطع ورق و میله گرد دردسته پر مقاطع ترین فولادی پر مصرف در سیستم ساخت قطعات که با فولادهای فنر ساخته می شوند قرار می گیرد .

خرید ورق فولاد فنر 1403/02/02

خرید ورق فولاد فنر 1403/02/02

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

خرید ورق و میله گرد در آلیاژهای فولاد فنر :

آلیاژهای فولاد فنر همانطور که در قبل تر از در این مقاله به آن اشاره شد می تواند گستردگی مقاطع مختلفی را شامل شود اما مقطع ورق و میله گرد در آلیاژهای فولادفنر دردسته پر مصرف ترین مقاطع فولادی قرار می گیرد که می تواند مورد استفاده ساخت سازه هایی در صنایع گوناگون باشد که این سازه ها الزام به استفاده از فولاد فنر را ملموس می کند دراین مقاله به آلیاژهای گریدهای سری CK که از آلیاژ CK60 تا CK101 در دسته ی فولادهای دارای قابلیت کشسانی وفولادهای گریدهای فنری قرار می گیرد اشاره می کنیم .

وبه کاربردهای فولادهای فنر به صورت ورق و میله گرد که اصطلاحا در ادبیات مهندسی به ورق ها پلیت یا شیت گفته می شود وبه میله گردها شافت یا راد گفته می شود می پردازیم این فولادها می توانند جهت ساخت بسیاری از سازه های فلزی صنعتی که استفاده از فولادهای فنر درآنها حائز اهمیت است بکار گرفته شود .

خرید ورق فولاد فنر 1403/02/02

خرید ورق فولاد فنر 1403/02/02

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

میله گرد های فولاد فنر و کاربردهای آنها :

میله گردهای فولاد فنر و کاربردهای این شفت های فولادی برای ساخت صنعتی بسیار زیاد بوده و از فولادهای فنری که قابلیت انعطاف پذیری در شرایط سازه ای از خود نشان می دهد می توان با فولادهای گرید های CK75 و CK67 اشاره نمود .
فولادهای سری CK دارای میزان قابل توجهی کربن دربافت خود می باشد که کربن های بکاررفته دربافت این فولادها وعناصر منگنز و کروم می تواند قابلیت فنری بیشتری به بافت این فولادها بدهد .

از میله گردهای فولاد فنر می توان برای ساخت انواع قطعاتی که در سیستم سازه های فلزی در ماشین آلات صنعتی دارای قابلیت های ارتجاعی و کشسانی هستند استفاده کرد .

میله گردهای فولاد فنر بجز اینکه برای ساخت فنرهای لول در ساخت قطعات خودرو بکار گرفته می شود از این فولادها پس از انجام تراشکاری و ماشین کاری برای ساخت بسیاری از قطعات فلزی که قابلیت های کشسانی دربافت آنها درشرایط سازه ای و ساخت قطعات می تواند حائز اهمیت باشد بکارگرفته می شود .

از میله گردهای فولاد فنر درسایزهای گوناگون از سایز های کمتر از 1 میلیمتر تاسایزهای بیش از 100 میلیمتر برای ساخت صنایع فنری میکرو سازه ها سازه های غول پیکر بیگ استراکچر استفاده می شود این فولادها می توانند دربسیاری از سازه های صنعتی مورد استفاده قرار گیرند که برای مثال استفاده از فنر برای خودکار نوشتاری می تواند و دردسته میکروسازه ها و استفاده از فنر در دایوهای پرتاب موشک های فضایی دردسته ابر سازه هایی که بافولادهای فنر ساخته می شود قرار گیرد .

خرید ورق فولاد فنر 1403/02/02

خرید ورق فولاد فنر 1403/02/02

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

مصرف ورق های فولادی فنری در صنایع :

ورق های فولاد فنر برای ساخت بسیاری از قطعات درسازه های فلزی در صنایع خودرو سازی مورد مصرف می باشد و این ورق ها معمولا باآلیاژهایCK67 و CK75 تولید می شوند در ضخامت های بسیار پایین 2 میلیمتر می تواند دردسته فولادهای پرمصرف ساخت قطعات فلزی برای صنایع خودروسازی قرار گیرد .

این قطعات می توانند در بسیاری از سازه ها که در صنایع خودروسازی از آنها برای ساخت قطعات صنعتی استفاده می شود مورد مصرف قرار گیرد و موارد مصرف ورق های فولاد فنر در ضخامت های پایین بسیار گستره می باشد .

ورق های فولاد فنر در دو نوع خام و پخته در صنعت عرضه می شود که در ورق های خام فولاد فنر پس از انجام ساخت قطعات آبکاری شده و قابلیت فنری این ورق ها افزایش پیدا می کند .

ورق های فولاد فنر و میله گردهای فولاد فنر درصورتی که قبل از ساخت قطعه آبکاری شده و سختکاری گردند شرایط ساخت قطعات را بسیار دشوار می کنند که این قطعات در شرایط استفاده از فولاد فنرهای پخته شده می تواند فرایند ساخت این فولادها بوجود آورد ورق های فولاد فنر که نیاز به فرمینگ و پرسکاری برای ساخت قطعات را دارند ابتدا بصورت خام وارد فرایند پرسکاری و ساخت قطعات شده و پس از ساخت قطعه نهایی و انجام کلیه عملیات ساخت ماشین کاری و تراشکاری روی ورق های مورد نظر که به شکل قطعات فلزی درآمده اند داخل کوره های پخت آبکاری شده و قابلیت های فنری این قطعات فولادی افزایش پیدا می کند .

بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان پس از تولید فولادهای فنر اقدام به ( آنیل ) نمودن بافت این فولادها می کنند تا بتوانند بافت فولاد را نرم کرده و فولاد مورد نظر جهت ساخت قطعات صنعتی قابلیت ساخت خوش تراشی به خود بگیرد پس از انجام ساخت قطعات صنعتی و استحصال قطعاتی که درآن ورق ها و میله گرد های فنر تولید می شود قطعه ساخته شده وارد فرایند آبکاری یا همان عملیات حرارتی شده و قابلیت آنیل خودرا از دست می دهد و قابلیت های فنری و کشسانی نهایی که درشرایط سازه ای می بایست تحمل نماید را به خود می گیرد .

ورق ها و میله گردهای فولاد فنر که دردسته فولادهای پرمصرف صنایع خودروسازی قرار می گیرند از این قاعده مستثنی نیستند و معمولا بصورت خام به فرایند قطعه سازی شده و پس از ساخت قطعات مورد آبکاری و سخت کاری قرار می گیرند .

شرکت های مصرف کننده فولادهای فنر همانطور که در قبل تر دراین مقاله به آن اشاره شد معمولا شرکت های ساخت قطعات خودرو ، ماشین آلات راه سازی و شرکت های ساخت سیستم حمل و نقل ریلی می باشند اما فولادهای فنر دربسیاری از صنایع در جهان با گستردگی مصرف روبروست وبسیاری از سازه ها و قطعاتی که درجهان استفاده می شود با فولادهای فنر ساخته می شود .

برای مثال بیل بنایی دردسته ی کالا هایی قرار می گیرد که ورق های فولاد فنر ابتدا پرسکاری شده و پس از پرسکاری تحت عملیات حرارتی قرار گرفته و مورد استفاده در شرایط کارهای ساختمانی قرار می گیرد .

مثال بیل ساده ترین قطعات و فولاد فنر برای سازه های که ساخته می شود را گوش زد می کند اما گستردگی استفاده در فولادهای فنر در قطعات خودرو بسیار زیاد می باشد که دراین مقاله به آنها اشاره خواهیم نمود .

دربازار ایران میله گردها و شفت ها و فولاد فنر و ورق های فولاد فنر معمولا تولید نمی شود و این فولادها که می بایست کیفیت بالا دراین فولادها دربافت خودباشند چراکه درشرایط ساخت قطعات عاری از هرگونه ترک در بافت خود باشند در انواع وارداتی وارد کشور شده و مورد مصرف صنعتگران گرامی قرار می گیرند .

شرکت های تولید کننده ورق های فولاد فنر در جهان کلیه کارخانجات و شرکت های که توانایی تولید انواع ورق های فولادی را دارند امکان تولید فولاد فنر را نیز دارا می باشد اما باتوجه به اینکه ورق های فولاد فنر پس از انجام عملیات نورد گرم یعنی می بایست بافت آنها نرم شده تاقابلیت پرسکاری و فرمکاری را داشته باشد توسط شرکت های خاصی در جهان بصورت باکیفیت تولید می شود .
ورق های فولاد فنر که توسط شرکت های تولیدی معتبر توسط شرکت ها در جهان تولید می شود دردسته فولادهایی قرار می گیرد که شرایط تولید برای آنها بسیار حائز اهمیت می باشد واین ورق ها پس از خروج از خطوط نورد گرم فولادی می بایست بافت آنها نرم شده در شرایط ساخت سازه های فلزی قرار گیرند .

همواره عملیات حرارتی و آبکاری برای ساخت قطعاتی که از فولادهای فنر ساخته می شوند بسیار حائز اهمیت است و کلیه شرکت ها و کارخانجاتی که از شرکت های تولید فنر برای ساخت قطعات خود استفاده می کنند معمولا دارای کوره های عملیات حرارتی نیز می باشند که این فولاد ها را پس از ساخت بتوانند مورد حرارت عملیات حرارتی قرار دهند .

فولادهای فنر در ایران بازار محدودی دارد و مصرف کنندگان و فروشندگان این فولادها بسیار محدود می باشند درصورتی که شما صنعتگر گرامی خریدار و مصرف کننده فولادهای گریدهای فنر برای ساخت قطعات صنعتی خود هستید می توانید قطعات صنعتی خودرا با آلیاژهای گریدهای فولادهای کشسانی و فولادهای ارتجاعی از بازرگانی شرکت ما خریداری نمایید .

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ی کلیه ورق ها میله گردهای فولادی فنری میباشد که معمولا توسط شرکت های معتبر در آسیا شرقی تولید شده و پس از انجام فرایند واردات وارد چرخه بازرگانی فروش مجموعه ما قرار می گیرد .
برای خرید انواع ورق ها و میله گردهای فولاد فنر بابخش بازرگانی و فروش شرکت تماس حاصل نموده و از قیمت های روزانه و از کیفیت ضخامت و ابعاد ورق های فولاد فنر اطلاعات جامع بدست آورید .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *