لوله استنلس استیل 1403/02/01

لوله استنلس استیل 1403/02/01

لوله استنلس استیل 1403/02/01

فرایند تولید و عرضه لوله استنلس استیل 304 و 316 

ورق های استیل 304 و 316 دردسته پرمصرف ترین ورق های استنلس استیل در سراسر جهان قرار می گیرد که این ورق ها مورد وجه بسیاری از صنعتگران و خریداران برای بسیاری ازسازه ها واستراکچرهای گوناگون در انواع صنایع در جهان قرار می گیرد .

ورق های استنلس استیل با گریدهای 304 و 316 که در جهان باهمین نام ها شناخته می شود در حقیقت اشاره مستقیم به آلیاژهای ASTM 304 و ASTM 316 دارند که ورق های مذکور مطابق بااستاندارد کشور ایالات متحده امریکا در میان مصرف کنندگان و تولید کنندگان این ورق ها در سراسر جهان شناخته می شوند و معمولا استاندارد گذار اصلی که کشور ایالات متحده امریکا بوده این آلیاژها را ( 304 و 316 ) برای صنایع غذایی پتروشیمی و دیگر صنایع مرتبط تعریف نمود .

ورق های استنلس استیل با گریدهای 304 و 316 می تواند مورد استفاده بسیاری از صنعتگران در سراسر جهان قرار گیرد که این ورق ها باتوجه باقابلیت ها و ویژگی هایی که دارند می توانند گزینه های بسیار ایده ال برای ساخت بسیاری از سازه ها واستراکچرها باشند .

ورق های استیل استنلس 304 و 316 دردو نوع 304L و 316L نیز عرضه می شوند که ورق هایی با پسوند (L) عرضه می شوند دردسته ورق های استنلس استیل کم کربن قرار می گیرند که میزان کربن دربافت ورق ها کنترل شده وباتوجه به کم بودن میزان کربن دربافت ورق های استنلس استیل مذکور می توانند ویژگی های دیگری رانیز در فرایند و شرایط ساخت سازه ها از خود نشان دهند .

دراین مقاله به مصارف ورق های استنلس استیل 304 و 316 در ساخت مخازن اشاره می کنیم که می توانند ویژگی های خاص و منحصربه فردی را به سازه های که این ورق ها از آنها تولید می شوند ارائه دهند .

لوله استنلس استیل 1403/02/01

لوله استنلس استیل 1403/02/01

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

ساخت مخازن صنایع غذایی باورق های استنلس استیل 304 و 316 :

در صنعت صنایع غذایی یکی از مهمترین الزامات تمیز بودن شرایط تولید انواع مواد غذایی می باشد برای ساخت سازه ها و استراکچرهایی که در کارخانجات تولید مواد غذایی استفاده می شوند صرفا سازندگان این دسته از ماشین آلات باید کلیه سازه ها و استراکچرهای که در تماس با مواد غذایی قرار دارند را از ورق های استنلس استیل نگیر یا از همان استیل های 304 یا 316 بسازند دلیل استفاده از این ورق ها برای کارخانجات تولید مواد غذایی تمیز بودن ورق های استنلس استیل و عدم تولید آلودگی در فرایند فرآوری تولید مواد غذایی می باشد به این صورت که ورق های استنلس استیل همواره دردسته فولادهایی قرار می گیرد که هیچگونه آلودگی از سطح آنها به داخل مواد غذایی راه پیدا نمی کند واین ورق ها می توانند گزینه بسیار ایده ال جهت فرآوری تولید و عرضه مواد غذایی در کارخانجات تولید مواد غذایی درجهان باشند .

از ورق های استنلس استیل 304 و ورق های استنلس استیل 316 در کارخانجات تولید صنایع غذایی برای ساخت انواع سازه ها و مخازن تولید مواد غذایی استفاده می شود که دراین مقاله به مخازنی که درصنایع غذایی صنایع پتروشیمی و دیگر صنایع باورق های استنلس استیل ساخته می شوند استفاده می کنیم .

لوله استنلس استیل 1403/02/01

لوله استنلس استیل 1403/02/01

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

ساخت مخازن دپوی مواد غذایی با ورق های استنلس استیل :

برای دپوی مواد غذایی در کارخانجات ورق های استنلس استیل رابصورت مخازن استوانه ای شکل ویا مخروطی شکل فرمینگ داده و در کارخانجات این دسته از سازه ها ورق های مورد نطر رابکار گرفته و مخازن را با ورق هایی استنلس استیل می سازند .
ویژگی های ورق های استنلس استیل در تماس با مواد غذایی همواره پایین نیاوردن کیفیت بافت محصول و محصولات غذایی می باشد وورق هایی که برای ساخت مخازن صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد می تواند مواد غذایی را بدون تغییر در ماهیت آنها در داخل خود در مدت های بسیار طولانی نگهداری نمایند .

برای کارخانجات تولید مواد غذایی اعم از لبنیات و دیگر مواد غذایی مواد لازم استنلس استیل را ورق های 304 و 316 می سازند که پر مصرف ترین استفاده از ورق های استنلس استیل برای ساخت مخازن ساخت این ورق ها برای مخازن شیر مخازن میعانات خوراکی همچون انواع نوشیدنی و خوراکی ها آب میوه ها ودیگر مواد غذایی می باشد .

سازندگان این دسته از سازه ها مخازن مرتبط با دپوی مواد غذایی را می سازند ورق های استنلس استیل را در ورق های 304 و 316 خریداری نموده و در مخازن مورد نظر رابااین ورق ها می سازند .

فرایند تولید این مخازن به اینصورت می باشد که این ورق هارا پس از عملیات فرمینگ نورد دایره ای شکل نموده و درز این ورق هارا باالکترود ها و سیم جوش های همین آلیاژ(304 ، 316) درزهارا جوش داده ودر حقیقت در ابتدا و انتهای مخروط ایجادشده با ورق های استنلس استیل دو عدد کپ فولادی که با فولادهای استنلس استیل بااین آلیاژ تولید می شود را جوشکاری می نمایند .

لازم به ذکر است که شما مخاطبین گرامی بدانید که پس از فرایند جوشکاری باتوجه به اینکه در نقطه ی جوشکاری شده مخازن دوده هایی حاصل از فرایند جوشکاری بوجود می آید که این دوده ها می تواند باتماس با مواد غذایی زیان بار می باشد پس از جوشکاری و ساخت مخازن تولیدکنندگان مخازن صنایع غذایی که از ورق های استنلس استیل با ورق های 304 و316 استفاده می کنند محل های خودرا بااسیدهای صنعتی شست و شو داده ویا به روش سند بلاست سطح نقاط جوشکاری شده را سندبلاست می گویند .

یکی دیگر از اقداماتی که در نقاط جوشکاری شده در مخازن که نیاز از مواد غذایی درآن ها دپو شود صورت میپذیرد استفاده از فرچه های دوار برروی فلزها بصورت سنگ زنی سطحی برای از بین بردن دوده های حاصل از جوش می باشد .

مخازن ساخته شده برای هر نوع مواد غذایی می بایست ویژگی های خاص خودراداشته باشد که برای هر نوع بطور مثال در کارخانه ای که قرار است ماده غذایی مثلا شیر دپو گردد مخازن باورق های استنلس استیل 304 ساخته می شوند اما در کارخانه ای که آب میوه های صنعتی تولید می شود مخازن با ورق های استنلس استیل 316 تولید می شود .

تفاوت های ورق های مورد نظر برای مخازن صنایع غذایی به ویژگی های آن ماده غذایی که درآن دپو می شود بستگی دارد که هر قدر مواد و میعانات غذایی دارای اسید بیشتری باشند می بایست از ورق های گریدهای 316 و هر قدر این میزان اسید درمواد کمترباشد می توان از ورق های 304 برای ساخت این سازه ها استفاده نمود .

مثلا کارخانجاتی که اقدام به تولید سرکه ، آب لیمو ویا دیگر مواد غذایی اسیدی می نمایند می بایست از ورق های اسیدی 316L برای قطغات صنعتی خود استفاده کنند .

لازم به ذکراست کلیه سازه های ساخته شده در صنایع غذایی ارتباط مستقیمی به موادی که قرار است دراین سازه ها دپو گردد ویااستفاده شود دارد پس تولیدکنندگان ادوات و سازه های صنایع غذایی همواره می بایست به نوع مواد غذایی که قراراست درسازه های مواد غذایی از ورق های استنلس استیل 304 و 316 تولید می شوند توجه نشان داده چراکه این ورق ها درشرایط سازه ای واکنش های شیمیایی متفاوتی رااز خود نشان دهند مثلا اگر سازه ای در کارخانه تولید آبلیمو با ورق 304 تولید شود عمر کمتری را از خود نشان می دهد چراکه آبلیمو یک ماده اسیدی می باشد که می تواند بافت فولادهای 304 را تخرب نموده و آلودگی هایی را نیز به ماهیت آن ماده غذایی وارد نماید .

ورق های استیل 304 در صورتی که درتماس بامواد غذایی اسیدی قرار گیرند همواره ایراداتی را درآن ماده غذایی و در دیگر ماده غذایی بوجود می آورند که موارد مذکور همواره می تواند برای ماهیت آن ماده غذایی خطرناک باشد وآن ماده غذایی رااز استانداردهای مصرف خوراکی خارج کند .

پس نوع میعانات دپو شده در مورد استفاده در صنایع غذایی ارتباط مستقیم به آلیاژ مصرفی فولادهای بکاررفته در مخازن استنلس استیل بکاررفته درصنایع غذایی را دارد از دیگر ویژگی های ورق های استنلس استیل در گریدهای 304 و 316 ساخت بسیاری از ماشین آلات صنعتی در صنایع غذایی بااین گریدها می باشد کلیه کوره های انواع بیسکوئیت و نان و دیگر موادی که در صنایع غذایی پرکاربرد می باشد باورق های استنلس استیل ساخته می شود .

کوره های پخت انواع کیک های شرکتی بیسکوئیت های مختلف تماما باگریدهای 304 تولید می شود که در شرایط سازه ای حرارتی معادل تا 250 درجه سانتی گراد را دراین کوره های صنعتی که اقدام به پخت مواد غذایی می کنند می بایست تحمل نمایند .

پرمصرف ترین صنعتی که ورق های استنلس استیل دراین صنایع مورد استفاده قرار می گیرد صنایع غذایی می باشد که دراین مقاله سعی براین شده که استفاده از این ورق های استنلس استیل برای ساخت مخازن در صنایع غذایی رابرای شما مخاطبین توضیح دادیم .

ورق های استنلس استیل در دیگر صنایع نیز بسیار پرکاربرد می باشد که گریدهای مصرفی برای صنایع فلزی مختلف می تواند مختلف باشد اما در صنایع غذایی بیشتر از گریدهای استنلس استیل باکدهای آلیاژی 304 و 316 مورد استفاده قرار می گیرد .
وآلیاژهای 304 و 316 دردسته پر مصرف ترین و باکیفیت ترین ورق های فولادی استنلس استیل برای ساخت انواع مخازن مرتبط با صنایع غذایی می باشد .

در مقاله های آینده از استفاده از ورق های استنلس استیل 304 و 316 در صنایع پتروشیمی و صنایع خاص دیگر اشاره می کنیم که می تواند کاربردهای بسیار گسترده ای را در دیگر صنایع از خود نشان دهند درپایان این مقاله متذکر می شویم در صورت نیاز به خرید انواع ورق های استنلس استیل در گریدهای 304 و 316 می توانید با دایره فروش شرکت تماس حاصل فرموده تادرخواست های خرید خودرا در خصوص خرید ورق های مورد استفاده در صنایع غذایی باکارشناسان فروش شرکت درمیان بگذارید .

لوله استنلس استیل 1403/02/01

لوله استنلس استیل 1403/02/01

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

لازم به ذکراست ورق های استنلس استیل در گریدهای 304 و 316 با گریدهای 304L و 316L نیز عرضه می گردد که این ورق ها می تواند ویژگی های بهتر و ایده ال تری را در شرایط ساخت سازه و مخازن فلزی از خود نشان دهند .

ورق های استنلس استیل در گرید 304 و 316 از ضخامت 0/4 میلیمتر تا ضخامت 50 میلیمتر دردایره موجودی انبار استوک شرکت می باشد که شما می توانید این ورق هارا در ابعاد مختلف تولید کمپانی های معتبر سازنده ی ورق های استنلس استیل از بخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد استعلام نمایید .

کلیه ورق های عرضه شده برای شما خریداران به شرط تاییدیه مراکز متالورژی معتبر برای شما عزیزان تامین می گردد و بعضا بااسناد واردات و شناسنامه و certificate برای شما خریداران تامین می شود درصورت نیاز به خرید انواع ورق های استنلس استیل در گریدهای 304 و 316 و خرید ورق های استنلس استیل در ضخامت ها و ابعاد مختلف همین حالا بابخش بازرگانی و فروش شرکت تماس حاصل نموده تااطلاعات جامعی را در خصوص قیمت ضخامت و ابعاد ورق های مورد نظر خود از کارشناسان فروش شرکت دریافت نمایید .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *