قوطی و پروفیل ضخامت بالا

قوطی و پروفیل ضخامت بالا

قوطی و پروفیل ضخامت بالا و (کاربردهای صنعتی) :

در دنیای امروز مصارف مقاطع فولادی بسیاری از مقاطع فولادی می بایست برای تولید قطعات صنعتی خاص تولید شوند که این قطعات صنعتی می بایست از مقاطعی تولید شود که مقاومت سازه ای بالاتری به نسبت دیگر مقاطع صنعتی دارا باشد قوطی و پروفیل صنعتی در سازه های صنعتی بسیار پرکاربرد می باشد .

اما قوطی ها و پروفیل های صنعتی دارای ویژگی های خاصی به نسبت قوطی ها و پروفیل های ساختمانی هستند که این قوطی ها و پروفیل های صنعتی را بسیار متمایز از قوطی ها و پروفیل های ساختمانی می نماید قوطی ها و پروفیل های ساختمانی که مورد استفاده در ساخت سازه های ساختمانی ساخت در و پنجره و بسیاری از سازه های دیگر قرار می گیرد .

دارای ضخامت کم تری در دیواره و جداره خود هستند که با توجه به پایین بودن وزن نهایی آنها می تواند گزینه هایی بسیار باصرفه برای مصرف کنندگان و سازندگان قطعات ساختمانی باشند .

قوطی ها و پروفیل های صنعتی در دو دسته ضخامت پایین و ضخامت بالا تولید می شود که موارد ضخامت پایین به قوطی ها و پروفیل هایی گفته می شود که در بازار به صورت رایج وجود دارند و معمولا مورد استفاده در بسیاری از سازهای ساخته شده توسط دسته اهنگران قرار می گیرد .

در این مقاله به قوطی ها و پروفیل های صنعتی که دارای ضخامت دیواره بیشتری به نسبت قوطی ها و پروفیل های ساختمانی هستند خواهیم پرداخت .

قوطی ها و پروفیل های صنعتی از ویژگی های منحصربه فردشان دارا بودن ضخامت بیشتر در جداره و دیواره این قوطی ها می باشد که در این مقاله به صورت مشروح به تفاوتهای قوطی و پرفیل صنعتی و قوطی و پرفیل ساختمانی خواهیم پرداخت .

قوطی و پروفیل ضخامت بالا جهت خرید مشتریان و صنعتگران محترم

قوطی و پروفیل ضخامت بالا

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

ضخامت بالاتر در قوطی های صنعتی چه کاربردهایی دارد :

قوطی ها و پروفیل های صنعتی که با ضخامت های بسیار بالا تولید می شوند مورد استفاده در ساخت قطعات و سازه هایی قرار می گیرند که مقاومت مکانیکی در این قطعات بسیار می بایست بالاتر از مقاومت مکانیکی در قوطی های ساده و ضخامت پایین باشد .

قوطی های صنعتی برای ساخت ماشین آلات سنگین ماشین آلات صنعتی و بسیاری از سازه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به ضخامت های بیشتر خود می تواند مورد استفاده در سازه هایی قرار گیرد که نیاز به مقاومت مکانیکی در ساخت این سازه ها همواره احساس می شود تفاوت اصلی قوطی ها و پروفیل های صنعتی ضخامت دیواره آنها می باشد که این قوطی ها را از دیگر قوطی ها متمایز می نماید .

قوطی های صنعتی بعضا دارای ابعاد و سایزهای سفارشی و خاصی نیز می باشند که در ادامه این مطلب به این موارد نیز اشاره می کنیم .

قوطی و پروفیل ضخامت بالا آماده بارگیری جهت ارسال به محل پروژه های صنعتی 

قوطی و پروفیل ضخامت بالا

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

تولید قوطی های صنعتی از ورق های نورد گرم شده فولادی :

قوطی ها و پروفیل ها که به صورت نورد سرد فولادی تولید می شوند فرایند تولیدشان همانند فرایند تولید لوله های درزدار درز مستقیم می باشد به این صورت که ورق های فولادی که در فرایند نورد گرم فولادی تولید شده آن وارد خطوط تولید نورد سرد قوطی و پروفیل می شود و پس از فرمینگ در میان غلطک های خط نورد سرد فولادی و جوش خوردن درز آنها به طول های مورد نیاز مشتریان برش خورده و مورد استفاده در کاربردهای صنعتی قرار می گیرد .

کلیه قوطی ها و پروفیل های صنعتی در جهان به روش نورد سرد فولادی تولید می شوند و در حقیقت این قوطی ها و پروفیل ها از ورق های کویل فولادی که با ضخامت ها و عرض های مشخص وارد خطوط نورد سرد فولادی می شود در نهایت استحصال می شود خطوط نورد سرد فولادی که در فرایند تولید قوطی های صنعتی از آنها استفاده می شود .

می بایست توانایی جوشکاری و برش دیواره قوطی ها و پروفایل های صنعتی را دارا باشند چراکه پس از عبور این ورق های گرم فولادی از میان غلطک های خط نورد سرد فولادی و پس از فرمینگ می بایست جداره و دیواره قوطی ها به روش جوش های زیر پودری جوش های برق و یا تکنیک های دیگر جوش جوشکاری شده تا مقطع تولیدی با نام قوطی و پروفیل صنعتی تولید شود .

قوطی ها و پروفیل های صنعتی همگی از ورق های گرم فولادی که در خطوط نورد گرم فولادی تولید شده اند در نهایت تولید می شوند .

سایزهای کاربردی و کاربردهای قوطی های صنعتی و پروفیل های صنعتی با توجه به اینکه قوطی ها و پروفیل های صنعتی از ضخامت های بسیار بالاتری به نسبت قوطی ها و پروفیل های ساختمانی برخوردار می باشند این مقاطع فولادی بعضا توسط سفارش دهندگان و سازندگان قطعات فولادی سفارشی سازی شده و به شرکت های تولیدکننده قوطی و پروفیل های صنعتی مقاطعی به صورت سفارشی سفارش تولید داده می شود .

که از این مقاطع برای ساخت قطعات فلزی صنعتی ساخت قطعات فلزی ماشین الات و انواع قطعات فلزی خاص که در صنایع نیاز به مقاومت مکانیکی بالاتری به نسبت دی که از قطعات فلزی دارند مورد استفاده قرار میگیرد قوطی های صنعتی و پروفیل های صنعتی که توسط شرکت های تولیدی قطعات صنعتی به صورت سفارشی به تولیدکنندگان این دسته از قوطی ها سفارش داده می شود معمولا دارای طول عرض و ضخامت های خاصی می باشد .

که به صورت رایج در بازار موجود نیست و مصرف کننده نهایی برای ساخت قطعات فلزی و صنعتی خود نیاز به سفارش مقطع خاص فلزی برای ساخت قطعات ویژه صنعتی خود را دارد .

قوطی و پروفیل ضخامت بالا جهت ساخت استراکچرهای صنعتی 

قوطی و پروفیل ضخامت بالا

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

بازار خرید فروش و مصرف قوطی های صنعتی و پروفیل های صنعتی در ایران (قوطی و پروفیل ضخامت بالا)

بازار بسیار محدود و کوچکی است و در بازار مصرف قوطی و پروفیل های صنعتی همواره مصرف کنندگان این دسته از مقاطع فولادی با مشکلاتی همچون تأمین روبر رو هستند چراکه در تأمین قوطی و پروفیل های صنعتی با ضخامت بالا با توجه به عدم نیاز بازار از این قوطی ها همواره مشکل تامین و مشکل موجودی مقاطع فولادی مورد نظر در بازار و مارکت فروش آهن الات و فولاد در کشور ملموس می باشد و خریداران این دسته از قوطی و پروفیل ها همواره با مشکل تامین در خصوص مقاطع خاص فولادی و قوطی و پروفیل های ضخامت بالا روبر رو هستند .

معمولا قوطی ها و پروفیل های ضخامت بالا در بازار مصرف ایران توسط شرکت هایی که تولید می شود در سایزهای استاندارد و در سایز های پر مصرف تولید می شود و خریدارانی که نیاز به خرید قوطی و پروفیل های صنعتی با ضخامت های بالا دارن بعضا می بایست از این قوطی و پروفیل ها برای ساخت ساز های صنعتی خود به شرکت های تولیدکننده ی مقاطع فولادی ( قوطی و پروفیل های صنعتی ) سفارش تولید در خصوص مقاطع مورد نظر را ثبت نموده تا در نهایت بتوانند فولاد مورد نظر را برای ساخت سازه های فلزی و صنعتی خود استفاده کنند .

قوطی ها و پروفیل های صنعتی رایج در بازار ایران در سایزهای گوناگونی همچون هم همواره موجود می باشد که این سایزها در ضخامت های 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 8 میلی متر در دسته قوطی با پروفیلهای صنعتی قرار می گیرد که سایزهای رایج مصرفی این دسته از لوله ها (20*20 ، 40*40 ، 60*60 ، 80*80 ، 100*100 ، 120*120 ،140*140) کلیه ی مقاطع و سایزهای اعلام شده دارای ضخامت های متغیر می باشد .

که ضخامت های قوطی و پروفیل های تولید شده به روش صنعتی معمولا از ضخامت 4 و 5 میلی متر بیشتر بوده تا بتواند بالاترین مقاومت مکانیکی را در شرایط سازه ای از خود تحمل نمایند .

شرکت های تولیدکننده پروفیل های صنعتی در ایران جهت تامین قوطی و پروفیل ضخامت بالا :

با توجه به اینکه از ابتدای این مقاله به ویژگی های قوطی و پروفیل های صنعتی و ضخامت های بالای آنها اشاره کردیم شرکت های محدودی در ایران خطوط نورد سرد فولادی آنها توانایی تولید قوطی و پروفیل های صنعتی را دارند قوطی ها و پروفیل های صنعتی از آنجایی که از ورق های فولادی با ضخامت های بالا تولید می شوند همواره در روند نورد سرد فولادی می بایست از میان غلطک های نورد سرد فولادی عبور کرده تا فرمینگ نهایی بر روی انها صورت پذیرد شرکت هایی که توانایی نورد سرد کردن ورق های سیاه فولادی با ضخامت های بالا را دارا می باشند شرکت قوطی و پروفیل سپنتا شرکت قوطی و پروفیل سپاهان شرکت لوله سازی صفا و شرکت های معتبر تولید قوطی و پروفیل صنعتی می باشند .

که می توانند ورق های فولادی سیاه را که به صورت کویل در حقیقت مواد خام تولیدی و لوله ها و قوطی ها و پروفیل های صنعتی می باشد را فرمینگ نموده و به سایز های مورد نظر برای استفاده در تولید قوطی و پروفیل های صنعتی تبدیل نمایند .

در سال های گذشته شرکت های متفرقه ای نیز که شرکت های کوچکی هستند در شهرهای تهران ، اصفهان ، ساوه و اراک اقدام به تولید قوطی ها و پروفیل هایی می نمایند که مورد استفاده در سازه های صنعتی قرار می گیرد کیفیت ساخت قوطی ها و پروفیل های صنعتی توسط شرکت های مذکور متغییر بوده و همواره مصرف کنندگان قوطی ها و پروفیل های صنعتی می بایست به کیفیت پروفیل های تولیدی توسط تولیدکنندگان متفرقه در بازار آهن و فولاد ایران توجه نمایند .

ویژگی های منحصربه فرد قوطی ها و پروفیل های صنعتی با توجه به کاربردهای ویژه انها همواره خریداران را ملزم به استفاده از محصولات باکیفیت برای ساخت قطعات صنعتی خود می نمایند شما می توانید در صورت نیاز به خرید فروش و یا استعلام قیمت قوطی های فولادی صنعتی با پخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده تا محصولات مورد نظر خود را اعم از قوطی ها و پروفیل های صنعتی که مورد مصرف ساخت سازهای ویژه قرار می گیرد از کارشناسان فروش این شرکت استعلام نمایید شرکت مهزیار فولاد تأمین کننده کلیه مقاطع فولادی الیاژی و صنعتی در ایران .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *