خرید ورق استیل نسوز 309

خرید ورق استیل نسوز 309

خرید ورق استیل نسوز 309

خرید ورق استنلس استیل نسوز فولادی 309 – 309S

ورق های استنلس استیل نسوز که در دسته ی فولادهای مصرفی برای صنایع خاص و صنایع که درآن ها حرارت بالا در دسته ورق های نسوز استفاده درسازه ها و استراکچرهای خاص صنعتی که می تواند در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار گیرد مورد بهره برداری قرار می گیرد در حقیقت ورق هایی هستند که در شرکت های معتبر تولید ورق های فولادی در کشورهای که تکلونوژی ساخت و آلیاژریزی ورق های نسوز فولادی را دارند ساخته می شوند .

ورق های 309 فولادی در 2 گرید 309 و 309S تولید می شود که نوع ( S ) این ورق ها دارای مقاومت مکانیکی بیشتری به نسبت ورق های 309 می باشد .

ورق های 309S و 309 تفاوت های فاحشی در بافت فولادی خود ندارند و صرفا شکل تولید این ورق ها دلیل اصلی بالا رفتن مقاومت مکانیکی فولاد مورد نظر برای استفاده در استراکچرهای خاص صنعتی را بوجود می آورد .

خرید ورق استیل نسوز 309

خرید ورق نسوز 309

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

درابتدای این مقاله سعی در معرفی آلیاژ 309 برای شما عزیز داریم و مشخصات فولادی و عناصر تشکیل دهنده ورق های استنلس استیل 309 را برای شما عزیزان شرح می دهیم .

مواد تشکیل دهنده ی فولادی و خواص مکانیکی تعریف شده برای آلیاژ 309 :

آلیاژ 309 در دسته فولادهای نسوز قرار می گیرد می بایست دارای حداکثر 0/05 درصد وزنی در بافت خود عنصر کربن باشد این فولادها و فولادهای استنلس استیل نسوز که در بازار ایران به این ورق ها ، ورق های نسوز می گویند در دسته ی استنلس استیل های ( HIGH ALLOY ) قرار می گیرد .

که عناصر موجود دربافت این فولادها معمولا در BASE اصلی با آلیاژهایی همچون کروم و نیکل آلیاژریزی می شود دیگر عناصر بکار رفته در بافت این ورق ها تاثیر به سزایی را در خواص مکانیکی ایجاد می کند اماباید به این نکته توجه داشت که خاصیت نسوز بودن در صورت مقاومت در دماهای بالا در بافت این فولادها از عناصری همچون نیکل و کروم بوجود می آید و عناصر دیگری همچون منگنز و سیلیسیوم و کربن نقش به سزایی در از بالا بردن مکانیکی این ورق ها در دماهای بالا دارند .

جمع بندی : در جمع بندی انجام شده برای ورق های 309 این نکته حائز اهمیت است که عناصر کربن ، منگنز و سیلیسیوم نقش بالا برنده خواص مکانیکی در بافت فولادهای 309 و عناصری کروم و نیکل نقش مقاومت حرارتی را به بافت این فولاد داده تا درنهایت فولاد مورد نظر بتواند در شرایط سازه ای قابلیت های نسوز بودن و خواص مکانیکی بالا رابرای خود حفظ نماید .

عناصر کروم و نیکل دربافت این فولاد به ترتیب 23 درصد وزنی و 14 درصد وزنی می باشد که این عناصر با وجود بیش از 40 درصدی دربافت این فولاد می تواند بافت فولاد را برای شرایط حرارت بالا مقاوم سازی کرده و ورق های استیل HIGH ALLOY نسوز 309 در دسته فولادهایی قرار گیرد تا بتوانند مقاومت حرارتی معادل 800 درجه سانتی گراد در شرایط سازه ای از خود تحمل نمایند .

خرید ورق استیل نسوز 309

خرید ورق نسوز 309

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

ویژگی ورق 309S به نسبت ورق استنلس استیل نسوز 309 :

ورق های استنلس استیل 309S تفاوتی که ورق های استنلس استیل 309 دارند دربافت آلیاژی آنها نمی باشند و صرفا در شرایط خواص مکانیکی این فولاد می توانند تفاوت هایی را ازخود نشان دهند در زمانی که آلیاژهای که در بافت فولاد بصورت یکسان موجود می باشد اما خواص مکانیکی این فولادها باهم متفاوت باشند شرایط تولید و شکل عملیات مکانیکی صورت گرفته در فرایند نورد گرم فولادی در کارخانجاتی که این ورق هارا تولید می کند بسیار حائز اهمیت است .

ویژگی های ورق های 309S به نسبت ورق های 309 هیچ ارتباطی به بافت فولادی این ورق ها و میزان عناصری که دربافت این فولادها ریخته می شود را ندارد و صرفا ورق های 309S می بایست در شرایط تولید بصورت دقیق تر تولید شده و در حقیقت از اسلب هایی با ضخامت بسیار بالاتر به نسبت ورق های 309 ریخته شوند و عملیات نورد گرم بر روی ورق های 309S می بایست بیشتر از ورق های استنلس استیل 309 باشد .

اختلاف بوجود آمده در اسلب اولیه که وارد نورد فولادی می شود این تمایز را به ورق های 309S می دهد که مقاومت مکانیکی بیشتری را حداقل به میزان 275 پاسکال درشرایط سازه ای تحمل نمایند .

ورق های استنلس استیل 309 باید توانایی تحمل خواص مکانیکی معادل 250MP در حرارت های بین 750 تا 800 درجه سانتی گراد را در شرایط سازه ای دارا باشد این ورق ها در حرارت 750 الی 800 درجه سانتی گراد در شرکت های انجام دهنده ی آزمون های متالورژی و مواد مورد آزمون کشش قرار می گیرد که در شرایط حرارتی بین حرارت 750 الی 800 درجه سانتی گراد ورق های استنلس استیل نسوز 309 که دردسته فولادهای نسوز قرار می گیرد می بایست قابلیت تحمل خواص مکانیکی معادل حداقل 250MP را در حرارت های مورد نظر را دارا باشد .

آلیاژهای بکار رفته دراین ورق ها از آنجایی که دردسته آلیاژهای دیر گداز می باشد قابلیت های نسوز بودن به این ورق ها می دهند که در کل ورق های استنلس استیل 309 و 309S مورد توجه خریداران و فعالین صنایع مختلف فلزی قرار می گیرد ، دردسته فولادهایی قرار دارد که تکلونوژی تولید این نوع ورق ها دراختیار کشورهای معدودی در جهان قرار دارد .

خرید ورق استیل نسوز 309

خرید ورق نسوز 309

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

شرکت های تولید کننده آلیاژ 309S چه شرکت هایی هستند ؟

آلیاژ 309 و 309S در دسته ی فولادهای ASTM کشورایالات متحده امریکا قرار می گیرد این فولادها بانام امریکایی خود در صنایع فلزی و تولیدکنندگان استیل نسوز در سراسر جهان شناخته می شوند .

مصرف کنندگان فولادی ورق های 309S در شرکت های تولید سیمان ، شرکت های تولید کاشی و سرامیک و بسیاری از شرکت هایی که مواد تولیدی توسط آن شرکت ها در حرارت های بالا تولید می شود را شامل می شود .

ورق های استنلس استیل با گریدهای 309 و 309S می تواند برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار گیرد واین ورق های فولادی توسط شرکت های تولید کننده ی استنلس استیل  ( HIGH ALLOY ) در جهان برای خریداران این دسته از ورق ها از ضخامت هایی کمتر از 1 میلیمتر تا ضخامت هایی بیش از 100 میلیمتر امکان تولید دارد اما بصورت رایج در انبارهای استوک ضخامت های 2 میلیمتر تا 30 میلیمتر این ورق ها دارای فراوانی بیشتری در انبار استوک می باشد .

خریدارانی که نیاز به خرید ورق های 309 و 309S برای سازه های خود را دارند ونیاز آنها به خرید این ورق ها به ضخامت هایی بیش از 30 میلیمتر و کمتراز 2 میلیمتر می باشد ، می بایست این ورق ها را به کارخانجات تولید این دسته از ورق های فولادی سفارش تولید داده تا ورقه های مورد نظر آنها در فرایند تولید برای مصارف صنعتی تولید شود چرا که ضخامت های بیش از 30 میلیمتر تا 2 میلیمتر دردسته ی فولادهای کم مصرف استنلس استیل نسوز قرار می گیرند که خریداران و مصرف کنندگان ورق های فولادها که سازه ها و استراکچرهای خود را با این آلیاژ می سازند ورق های مورد نظر را بصورت استوک درانبارهای استوک نمی توانند پیدا کنند و مجبور به ثبت سفارش برای تولید در خط تولید این دسته از ورق ها هستند .


بازرگانی خرید ورق استیل نسوز 309 

ورق های استنلس استیل 309 توسط کشورهای محدودی تولید می شود که تکلونوژی تولید ورق های نسوز در اختیار کشورهای اندکی درجهان قرار دارد ورق های استنلس استیل 309 در کشور تولید شرکت های معتبری که در کشورهای چین ، کره جنوبی ، ژاپن و کشورهای اروپایی آلمان ، اسلوواکی ، اسپانیا و دیگر شرکت های معتبر تولید فولاد استیل امریکایی هستند تامین می شود در بازار کشور این ورق ها معمولا تولید شرکت های چینی فراوانی بسیاری دارد .

شما خریداران محترم که ورق های نسوز استنلس استیل ( HIGH ALLOY ) می توانید این ورق هارا تولید کشور چینی می باشد برای استفاده در سازه ها و استراکچرهای صنعتی خود خریداری نمایید .

ورق های استنلس استیل 309 ضخامت های 2 میلیمتر تا 30 میلیمتر بصورت استوک در انبار های تامین متریال های استیل استنلس استیل نسوز موجود می باشد ودر صورتی که نیاز به خرید ورق های مورد نظر را دارید بابخش بازرگانی و فروش شرکت در خصوص خریداری آلیاژهای ورق های استنلس استیل 309 تماس حاصل نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن ورق های استنلس استیل نسوز خود را از بخش بازرگانی فروش شرکت مهزیار فولاد استعلام نمایید .

ورق های نسوز 309 و 309S در دو گرید 309 و 309S در انبار استوک شرکت 2 در ضخامت های 2 تا 30 میلیمتر و در ابعاد مختلف موجود می باشد وخریداران و فعالان تولید دستگاه های که در صنایع تولید مواد نسوز فعالیت می کند می توانند از این ورق ها برای استفاده در سازه ها و استراکچرهای مختلف استفاده شود برای خرید و استعلام قیمت روزانه خرید ورق استیل نسوز 309 با بخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده و اطلاعات جامعی را با ورق های استنلس استیل فولادی بابخش فروش شرکت دریافت نمایید .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *