ورق P265GH

فروش ورق آلیاژی فولادی (P265-P285-P275-P295-P355)

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، بعنوان فروشنده و تامین کننده ورق های فولادی الیاژی ، در ضخامت ها و ابعاد مختلف ، در خدمت خریداران گرامی است و قصد دارد خدمات خود را در زمینه ی خرید و فروش ورق های P265 – P 295  ، و  P295NL ،  تامین آلیاژ P355GH و P255NH ، و فروش ورق P295  ،در اختیار فروشندگان و خریداران گرامی قرار دهد . از خریداران گرامی تقاضا می شود جهت خرید این ورق آلیاژی فولادی ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید . کارشناسان شرکت مهزیار فولاد  ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) آماده پاسخگویی و مشاوره به خریداران و مشتریان عزیز می باشند .


 مصارف کاربردی ورق های P265 – P 295

ورق P265 – P 295 ، فولاد هایی با خواص مکانیکی بالا بوده ، و در صنایع ، بعنوان فولاد برای ساخت استراکچر های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد ، همچنین این ورق فولادی آلیاژی ، یک فولاد با تنش تسلیم بالا است .


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه در زمینه ی خرید ورق فولادی  ، فروش ورق های آلیاژی ، و تامین مقاطع خاص فولادی ، سعی دارد خدمات خود را در اختیار فروشندگان و خریداران عزیز قرار دهد ، و طبق درخواست خریداران ، ورق های P265 – P 295 را در ابعاد و اندازه های مختلف ، بنا به نیاز شما خریداران ، در اختیارتان قرار دهد . از آنجایی که میزان تنوع در محصولات فولادی ، بسیار زیاد است ، و استفاده از این ورق های فولادی و دیگر ورق ها ( بسته به نوع استفاده در صنایع مختلف ) بسیار متفاوت است ، عناصر استفاده شده در این ورق های فولادی آلیاژی ، متغیر بوده و با توجه به نوع کاربرد کاربران صنعت ، میزان این عناصر ، تغییر خواهند کرد . کارشناسان ما می توانند شما را در امر خرید و فروش ورق های فولادی آلیاژی (با توجه به نوع استفاده و نیاز کاربران صنعت) را راهنمایی کنند .  برای تهیه و خرید این ورق فولادی آلیاژی ، با شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس بگیرید . همچنین برای اطلاع از قیمت های روزانه این ورق ، می توانید به سایت شرکت مهزیار فولاد مراجعه نمایید ، شرکت مهزیار فولاد ، قیمت روزانه ی این ورق آلیاژی فولادی ، و دیگر ورق های آلیاژی را در ابتدای هر روز ، به روز رسانی می کند ، لذا به دلیل وجود نوسانات در بازار ، قیمت ها به صورت تقریبی بوده ، جهت برآورد هزینه ی خریداران ، و پیشنهاد می شود جهت اطلاع دقیق از قیمت های ورق های فولادی آلیاژی ، با کارشناسان واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، تماس حاصل نمایید .


جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های آلیاژی (P265-P285-P275-P295-P355 )  ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده ، و با ارسال پیامک به واتس آپ شرکت به شماره 09383940223 و یا با ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید ، اطمینان داشته باشید تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، پس از دریافت سفارش از سوی شما ، اقدام نموده و پیش فاکتور مربوطه را صادر می نمایند ، پس از تایید شما عزیزان ، صورت خرید شما را در سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهد رساند .


ورق فولاد مبارکه , لوله مانیسمان api , لوله استیل 316 , لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304 , بورس ورق استیل , ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو , ورق استیل 430 , قیمت ورق گالوانیزه , نبشی آهن , ناودانی آهن , میلگرد آهن , میلگرد فولادی , میلگرد ساده , خدمات برش لیزر , خدمات برش cnc , خرید آهن , آهن فروشی , لوله تست آب , قیمت لوله  مانیسمان , قیمت ورق آهن , قیمت نبشی و ناودانی قیمت قوطی آهنی , قیمت ورق گالوانیزه رنگی


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *