ورق P265

ورق P265GH

شناخت ورق P265GH 

ورق P265GH که برابر با استاندارد DIN آلمان با این نام شناخته میشوند در دسته ورق های مصرفی جهت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی صنایع فولادی ودیگر صنایع مادر قرار میگیرند .

ورق P265GH با پسوندهای گوناگونی شناخته میشوند که این آلیاژها عبارتند از :

P265GH – P265NB – P265S و در استاندارد کشور فرانسه (َ AFNOR NF) با نام هایی به نام P265NJ2-P265 NJ4 نیز شناخته میشوند و توسط شرکت های کمپانی تولید کننده فولاد در جهان عرضه میگردند .

این ورق ها میتوانند از ضخامت های 2 میلیمتر تا ضخامت های بالا بیش از 200 میلیمتر در فرایند تولید قرار گیرند که بیشترین ضخامت های مصرفی در جهت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع دیگر ضخامت های 6 میلیمتر الی 50 میلیمتر میباشد .

ورق P265GH درابعاد گوناگونی عرضه میگردند که ابعاد تولیدی این ورق ها در شرکت های تولید مواد فولادی ابعاد
2*6 2*12 5/2*12 ودیگر ابعادها که به سفارش مشتریان میتوانند دراین شرکت ها تولید کردند مورد عرضه قرار میگیرند .

کاربرد ورق P265GH درصنایع نفت و گاز و پتروشیمی بسیارزیاد بوده بگونه ای ک بسیاری از مخازن در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از ورق هایی باهمین آلیاژ تولید میگردند .

ورق P265GH به روش نورد گرم فولادی تولید میگردند که این ورق ها ابتدا اسلب ریزی شده و پس از ساخت آلیاژ وتولید وارد خط نورد گرم گشته و باتوجه به ضخامت های سفارش مشتریان نورد میشوند تا در نهایت ورقی با ضخامت مورد نظر بدست آید.

این ورق ها پس از عرضه در بازارهای جهانی و ورود به کارگاه های ساخت تجهیزات فلزی معمولا مورد مصرف ساخت بویلر قرار میگیرند .

به این صورت که ورق ها را در روند نورد گرم فرم دهی وشکل دهی کرده که معمولا مورد ساخت مخازن قرار میگیرند .

استاندارد ورق P265GH 

استاندارد P265GH برابر با DIN جمهوری فدرال آلمان بانام های دیگری نیز شناخته میشود که این نام ها عبارتند از برابر بااستاندارد آلمان و کد مواد فولادی بانام 1/0425 نیز شناخته میشود .

استاندارد P265GH برابر با چارت استاندارد کشور فرانسه بانام AFNOR NF  بانام های P265NJ2P265 NJ4 – P265NB نیز شناخته میشود .

استاندارد های مذکور برابر با آلیاژهای تولیدی شرکت های فولادسازی فرانسوی نام گذاری شده که به شرح بالا میباشد .

در استانداردهای حوزه یورو آلیاژ P265GH بانام های دیگری همچون SPH265 و یا استاندارد مطابق با یورو 1/0130 نیزشناخته میشود .

این استانداردها مطابق بااستاندارد کشورهای تولید فولاد در حوزه یورو بانام های مذکور نیز به خریداران گرامی عرضه میگردند.

استاندارد ورق P265GH درکارخانجات تولیدی کشور ایالات متحده امریکا بانام ASTM A302 گرید A نیز شناخته میشود .

این استاندارد مخصوص شرکت های تولید کننده فولاد در امریکا میباشد که شرکت های مذکور فولاد ارائه شده بامشخصات فوق ذکر شده بانام A302 گرید A را به خریداران گرامی عرضه میگرداند .

ورق های P265GH کاربردهای بسیار زیادی نیز در صنایع دارند که از این ورق ها در صنعت نفت و گاز جهت ساخت مخازن بزرگ جهت نگهداری و دپو ی مواد نفتی استفاده میشود .

در این آلیاژ در لوله های فولادی برای خطوط انتقال نفت به مخازن مذکور نیز بکار گرفته میشود .

ورق های P265GH در فولاد سازی در صنایع سیمان نیز بکار گرفته میشوند که در ساخت استراکچرهای صنایع سیمان و ساخت استراکچرهای صنایع فولاد با آلیاژ P265GH صورت میپذیرد .

ورق های P265GH دارای عناصر خاصی همچون کربن ، منگنز ، سیلیسیوم در بافت خود میباشند و عناصری چون گوگرد و فسفور میبایست در بافت این ورق ها کنترل شود .

این ورق ها توسط بسیاری از کمپانی های تولید کننده مقاطع فولادی در جهان تولید میشوند و متاسفانه در کشور ایران هیچ یک از شرکت های تولید کننده فولاد اقدام به ساخت فولادهایی با نام P265GH نمی نمایند.

خریداران گرامی نیازمند ورق P265GH میباشند باید ورق های بااین آلیاژ را جهت خرید از شرکت های واردکننده این فولادها که معمولا واردات این گونه فولادها از کشورهای چین ، ژاپن ، کره جنوبی ، هند ، روسیه ، اکراین صورت میپذیرد تامین نمایند .

این ورق ها تماما به روش نورد گرم فولادی تولید میگردند و در فرآیند نورد گرم فولادی عملیات فولادی برروی این ورق هاصورت میپذیرد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت اقدام به تامین ورق های P265GH یا با نام تجاری H2 مینماید که این ورق هارا شما میتوانید از ضخامت 3 میلیمتر تا ضخامت 100میلیمتر درابعاد مختلف تولید کمپانی های معتبر تحت وندور فولادسازی جهان ازشرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نموده تا اقدامات فروش ازسوی این شرکت برای شما خریداران گرامی صورت پذیرد. .

ورق P265GH

ارائه دهنده جدیدترین اخبار فولاد ایران

درصورت درخواست آلیاژ مذکور شما میتوانید سفارش خود را در ضخامت ها و ابعاد مختلف از کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد استعلام نموده تادر کوتاه ترین زمان ممکن ورق های مذکور را که بالاترین کیفیت تولید فولاد را در شرکت های معتبر عرضه فولاد را از واحد بازرگانی و فروش این شرکت تامین نمایید .

شما میتوانید جهت تهیه ورق P265GH با آلیاژهای مختلف و در ضخامتهای مختلف این ورق ها را از واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد استعلام نموده تا در نهایت ورق های با کیفیت مورد نظر خود را جهت سازه های خود بدست آورید .

جهت خرید انواع ورق های P265 S-P265 NB-P265 GH همین حالا میتوانید باواحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیارفولاد تماس گرفته و درخواست های خود را در خصوص ضخامت های مختلف این آلیاژ و ابعاد مورد نیاز خود را مطرح نمایید تا در کوتاه تربن زمان ممکن خرید خود را با خیالی آسوده از این مجموعه درخصوص ورق های مورد نظر انجام دهید .

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی وصنعتی درایران میباشد و ورق P265GH دردسته ورق های پرفروش واحد بازرگانی این شرکت قراردارد .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *