لوله های ضخامت بالا

لوله مانیسمان

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران مهزیار فولاد صنعت ، رسیدن به رسالت و اهداف صنعتی شما صنعتگران عزیز ، از اهداف ما بوده و این افتخاریست بزرگ که بتوانیم شما عزیزان را در راستای اهدافتان یاری کنیم ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه و تخصص در زمینه مقاطع فولادی ، از جمله لوله مانیسمان ، در رده 40 ، رده 60 ، و رده 80 ، و رده های دیگر ، لوله های اتشخوار ، انواع لوله صنعتی  و دیگر لوله های مانیسمان در سایز و ضخامت های مختلف درصدد است این مقطع فولادی را با قیمت مناسب و کیفیتی مطلوب در اختیار شما عزیزان قرار دهد . جهت خرید لوله های مانیسمان ، با شماره تماس واحد فروش به شماره 44449101-021 تماس بگیرید . لوله های ضخامت بالا و مشخصات فنی آن ، در درجه اول شامل اطلاعاتی است که برای کاربران صنعت و عزیزانی که قصد خرید این لوله ها را برای پروژه های صنعتی خود دارند ، بسیار حائز اهمیت است .


مشخصات فنی لوله های ضخامت بالا

مهزیار فولاد صنعت می تواند با توجه به مشخصات و اندازه های درخواستی مشتری ، لوله مانیسمان را تامین کند. تیم ما سال ها تجربه در ارائه عملکرد مناسب و قطر خاص یا ضخامت دیواره مشخص برای کاربردهای مختلف دارد.

مشتریانی که به لوله مانیسمان نیاز دارند می توانند قطر و ضخامت دیواره ، حداکثر ضخامت داخلی وخارجی و طول لوله را متناسب با نیاز خود تعیین کنند. طول لوله از 300 میلی متر تا 14000 میلی متر و قطر آن بیشتر از 1.5 میلی متر می باشد.

لوله های فولادی حرارت دهی نیز موجود است. در این حالت ، سختی استاندارد  160HV5است ، اما می تواند در صورت نیاز تغییر کند. اگر مشتری ملزم به رعایت استانداردهای انواع لوله فولادی ضخامت بالا جوش داده شده ASTM A249 باشد ، می توانیم سختی استاندارد 90 HRB را ارائه دهیم و همچنین طول آن قابل تغییر است و کلیه لوله های تحت عملیات حرارتی تحت فشار تست شده مطابق با استاندارد EN 10217-7 هستند.

طیف گسترده ای از اندازه و رده لوله های فولادی بدون درزوماشین کاری لوله های ضخامت بالا ، این امکان را به ما می دهد که پیشنهاد های سفارشی مقرون به صرفه را برای خاص ترین کاربرد ها ارائه دهیم . کالاهایی با کیفیت بالا که مطابق با نقشه مشتری یا مشخصات خاص ، قابل اجرا شدن است.

پس از مشخصات فنی لوله های ضخامت بالا ، میپردازیم به علت ماشین کاری و پردازش مهزیار فولاد صنعت .


عملیات ماشینکاری و پردازش مهزیار فولاد صنعت شامل موارد زیر است:

برش به طول

ماشینکاری خارجی

ماشینکاری داخلی

ماشینکاری انتهای لوله

جوشکاری

لوله های ضخامت بالا در مهزیار فولاد صنعت ،  شامل بسیاری از گرید های اختصاصی با استحکام بالا ، مقاومت بالا و سختی استثنایی و همچنین ماشین پذیری عالی و قابلیت جوشکاری می باشد.


اطلاعات محصول :

استانداردهای اروپایی برای لوله های فولادی EN10294-1 و EN10297-1

استانداردهای تحت پوشش خارج از اروپا شامل ASTM ، JIS و … است.

لوله مانیسمان

لوله مانیسمان


شرگمت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه در زمینه فروش انواع لوله های آلیاژی و فولادی در ضخامت های بالا و ضخامت های پایین ، در خدمت شماست تا نیازهای صنعتی شما عزیزان را برطرف نموده و با خدمات خود در این زمینه ، خریدی مطمئن و آسوده ای را برای شما عزیزان به ارمغان آورد . لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت لوله های ضخامت بالا ، تماس بگیرید .

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ تماس حاصل تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش انواع لوله های مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *