لوله مانیسمان

لوله مانیسمان

خرید فروش لوله مانیسمان

امروزه لوله های فولادی به روش ها وتکنیک های گوناگونی درصنایع تولید انواع مقاطع فولادی در جهان تولید می گردند .
با کیفیت ترین نوع لوله های فولادی از نظر بافت و شرایط تولید لوله ها با تکنیک و روش مانیسمان می باشند که این مقاطع فولادی به دلیل دارا بودن سطحی یک نواخت دردیواره خود جزء محبوب ترین ومقاوم ترین لوله های فولادی درجهان قرار می گیرند .


روش های ساخت لوله مانیسمان 

لوله مانیسمان برخلاف دیگر لوله های فولادی که به روش های درز مستقیم ERW-SRW در جهان تولید می گردند به روش نورد گرم فولادی تولید شده و تکنیک ساخت لوله های مذکور با توجه به تولید به روش نورد گرم باعث ایجاد مولکول های یک نواخت در بافت فولاد می گردد که لوله های مانیسمان را به نسبت دیگر لوله ها که به روش نورد سرد تولید می شود متمایز می نماید .
لوله های مانیسمان در گریدها و آلیاژهای گوناگونی در جهان تولید می شود که پرمصرف ترین آلیاژهای لوله های مانیسمان در جهان آلیاژهای A106 آلیاژ A179 آلیاژ X52 و … می باشد .
لوله مانیسمان که در اصطلاح مهندسی به زبان انگلیسی SIMLES شناخته میشود .
دارای مقاومت بالاتری در شرایط سازه ای بوده که این لوله ها مناسب جهت کاربرد در پالایشگاه ها و خطوط انتقال فشار بالا در جهان کرده است .
لوله مانیسمان معمولا در بافت خود مقادیری از عناصر کربن منگنز سیلیسیم مولیبدن کروم نیکل و دیگر عناصر را دارا می باشد که با توجه به شکل آلیاژی و نیازمصرف کننده این آلیاژها می تواند در بافت لوله مانیسمان متغییر باشد .
خرید لوله مانیسمان جهت صنعتگران گرامی امروزه در جهان بسیار سهل بوده به این صورت که صنعتگران میتوانندانواع لوله های مانیسمان را جهت استرکچرها و سازه های مختلف خود به راحتی از بازارهای مصرف و از انبارهای استوک فروشندگان انواع لوله های مانیسمان تهیه نمایند . شما خریداران گرامی می توانید درخواست خرید لوله های مانیسمان خود را برای واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد ارسال نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن لوله مانیسمان را مطابق با سایزهای مورد نیاز خود جهت کاربرد در پروژه های در دست کار تهیه نمایید. لوله های مانیسمان از سایز 1/2 اینچ (INCH) تا سایز 8 اینچ (INCH) پر مصرف ترین لوله های مصرفی فولادی در جهان می باشد و این لوله ها می تواند تا سایز 24 اینچ (INCH) در شرکت های تولیدی مقاطع فولادی در آسیا و سایز های بیش از 24 اینچ (INCH) در شرکت های تولید فولاد در اروپای غربی و امریکا تولید گردند .
لوله های مانیسمان برابر با چارت جهانی پایپینگ وانواع لوله می توانددر ضخامت های مختلفی تولید گردد که این ضخامت ها ازحداقل ضخامت 1/24 میلیمتر تا ضخامت های بیش از 40 میلیمتر می تواند درشرکت های تولیدلوله های فولادی درجهان تولیدگردند .


لوله مانیسمان

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

پشتیبانی واحدبازرگانی شرکت مهزیار فولاد

جهت خریدانواع لوله مانیسمان وفروش لوله های مازاد مانیسمان خودهمین حالاباواحدبازرگانی وفروش شرکت مهزیارفولاد تماس حاصل نموده تامناسب ترین اطلاعات راجهت خرید لوله مانیسمان یافروش لوله های مانیسمان خودازکارشناسان خوددریافت نمایید . شرکت مهزیار فولادتامین کننده لوله مانیسمان باآلیاژهای مختلف کربن استیل واستنلس استیل درایران . شما خریداران گرامی درصورت احتیاج به لوله های مانیسمان می توانید این لوله ها را ازواحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیارفولاد استعلام نموده تا درکوتاه ترین زمان ممکن توسط تیم فروش مهزیارفولاد برای شما ارسال گردد .

مارکت جامع فروش ورق و لوله های آلیاژی

شماره واتساپ : 09383940223

شماره تماس : 44449101-021

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *