لوله های سیاه

تفاوت لوله سیاه و لوله گالوانیزه

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران و خریداران ارجمند . مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه تهیه و تامین کلیه آهن آلات و کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی ، شما را در زمینه خرید انواع ورق فولادی و انواع لوله های فولادی یاری نموده و در این راستا تمام تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد . یکی دیگر از لوله های پر مصرف کاربران صنعت ، انواع لوله های سیاه می باشد . ما با مشاوران و کارشناسان بخش فروش شرکت ، شما را در امر خرید یاری نموده و خریدی آسوده را برای شما به ارمغان خواهند آورد . جهت اطلاع دقیق از قیمت لوله سیاه و خرید انواع لوله های سیاه ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرماییید ، کارشناسان فروش شرکت ، بیشترین راهنمایی را در انتخاب نوع لوله های سیاه ، و انتخاب سایز و ضخامت مورد نیازتان را خواهند نمود.

در این صفحه قصد داریم به تفاوت بین لوله های سیاه و لوله های گالوانیزه بپردازیم ، با ا همراه باشید.


تفاوت بین انواع لوله های سیاه و لوله های گالوانیزه چیست ؟

مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تخصص و تجربه در زمینه لوله سیاه و لوله گالوانیزه ، در نظر دارد فرق این دو لوله را با یکدیگر با زبانی ساده تشریح کند ، امید است که برای شما مفید واقع شود .

خانه ها به منظور ایجاد رفاه به آب و گاز نیاز دارند. گاز طبیعی ، گرمای لازم برای پخت و پز و گرمایش خانه را فراهم می کند و ما نمی توانیم بدون آب زنده بمانیم. از لوله ها برای انتقال این مواد اولیه به خانه ها ، ساختمان ها و سایر پروژه های ساختمانی استفاده می شود. دو لوله بسیار پرکاربرد ، لوله سیاه و گالوانیزه هستند.

انواع لوله های سیاه که به لوله های فولادی نیز معروف هستند ، برای انتقال آب و گاز طبیعی از منبع آنها به کاربر نهایی استفاده می شود.

همچنین برای سیستم‌های آتش ‌نشانی به دلیل مقاومت بالای آن در برابر گرما مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای انتقال آب به مبدل‌های حرارتی نیز از انواع لوله‌های سیاه استفاده می‌کنند. معمولا با جوشکاری و یا با استفاده از کوپلینگ های مکانیکی این لوله ها به هم متصل می‌شوند.

اگرچه به طور عمده این لوله ها برای خطوط گاز استفاده می شوند ، از انواع لوله های سیاه برای اتصال تجهیزات به خطوط تأمین آن نیز استفاده می شود. لوله های سیاه در زه کشی ها و لوله های گاز طبیعی استفاده می شوند. به جز حمل آب آشامیدنی ، حتی می توان به جای لوله های گالوانیزه در پروژه های مختلف نیز از آن استفاده کرد.

لوله های فولادی گالوانیزه آن دسته از لوله فولادی است که با روی پوشیده شده ‌است. روی طول عمر لوله‌ها را افزایش داده  و باعث می‌شود که مقاومت در برابر خوردگی و رسوبات معدنی مقاومت بیشتری داشته باشند. لوله های گالوانیزه که در خطوط تامین آب مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای بیش از ۳۰ سال در خانه‌ها مورد استفاده قرار گرفته ‌است.

لوله های گالوانیزه در خطوط گاز قابل استفاده نیست زیرا روی (Zn) با شروع به پوسته پوسته شدن ، خط را مسدود می کند ، اما کاربردهای دیگری نیز دارد. همچنین می تواند برای نرده های در فضای باز ، داربست ، حصار ، لوله کشی فاضلاب و آبیاری مزرعه مورد استفاده قرار می گیرد و برای پروژه های بزرگ ساختمانی با عمری حدود 40 ساله مناسب است.

اگر چه روی که سطح لوله گالوانیزه را پوشش میدهد، می ‌توان خوردگی جلوگیری کند ، اما سریع‌تر از لوله‌های مسی یا PVC از بین میرود. علاوه بر این، شامل سرب است که می‌تواند مضر باشد. همچنین گران ‌تر از انواع لوله های سیاه است.  و پوسته پوسته شدن روی در لوله‌های گالوانیزه می‌تواند باعث ترکیدن تدریجی لوله‌ها شود.

در حالی که در حال حاضر لوله‌های ایمن ‌تر و قوی‌تر از جنس فولاد ساخته شده‌اند، انواع لوله‌های سیاه و لوله‌ گالوانیزه هنوز بسیار محبوب هستند و در خانه‌ها و ساختمان‌ها به کار می‌روند.

نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید این است که از آن‌ها مطابق با مشخصات پروژه استفاده کنید و تنها از یک نوع لوله برای انتقال آب و گاز به خانه‌های خود استفاده کنید. توصیه نمی‌شود که دو نوع لوله را ترکیب کنید.

خرید و فروش کلیه لوله های سیاه درز دار و درز مستقیم تولید داخل از سایز های 1 اینچ تا 100 اینچ توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت .


مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که در زمینه انواع لوله های سیاه دارای تجربه بسیار بالایی بوده و لوله های فولادی مورد نیاز شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین می نماید. لطفا جهت اطلاع از قیمت انواع لوله های سیاه با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت های خرید خود را به ما برسانید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *