خرید و فروش لوله مانیسمان

خرید و فروش لوله مانیسمان

خرید و فروش لوله مانیسمان :

لوله های مانیسمان که به روش بدون درز تولید می شود امروزه دربسیاری ازشرکت های تولید لوله های فولادی درجهان تولید می شود این لوله ها به روش های مختلفی مورد بازرگانی وفروش قرار می گیرند که دراین مقاله به آن اشاره می کنیم .

لوله های مانیسمان ابتداتوسط شرکت های تولیدی لوله های فولادی و فلزی درجهان تولید می شود این لوله ها در بسیاری ازکشورهای دنیاتوسط کارخانجات مختلف امکان تولید دارند وبزرگ ترین تولید کننده این لوله هادرجهان درحال حاضرکشورچین می باشد که سرمایه گذاری گسترده وبزرگی را درزمینه بازاریابی فروش این لوله ها وبازاریابی خرید این لوله ها برای صنعتگران درسراسرجهان انجام داده است .

لوله های مانیسمان ازلحظه تولید تازمانی که بدست مصرف کننده یاخریدارنهایی برسد مراحل وروندی راطی می کند که این روند عبارتند از ابتدا لوله ها در کارخانجات تولید لوله های مانیسمان درسایزهای مختلف تولید می شود (متذکر می شویم که لوله ها مانیسمان برابر با استاندارد اینچ درحال حاضر تا سایز 24اینچ و درحداکثردردو شرکت تولیدی درجهان تاسایز 36اینچ امکان تولید دارند)این لوله ها پس از تولید دراین کارخانجات به دوصورت وارد بازار عرضه می شود .

1- بازرگانی وفروش لوله های مانیسمان برای پروژه های بسیاربزرگ مستقیما خریدار وپیمانکارنهایی باکارخانه تولید کننده وارد مذاکره شده وتناژبسیارزیادی ازاین لوله هارا به تولید کننده سفارش می دهد پس ازسفارش دادن لوله های مذکوراین لوله ها برای خریدار مورد نظر به صورت تناژبالا بدون واسطه مستقیما ازتولیدکننده که همان کارخانه تولید کننده این لوله ها می باشد تامین می شود .

2- روش تامین لوله های مانیسمان روش بازرگانی وفروش توسط شرکت های بازرگانی و دپو نمودن واستوک کردن این لوله هادرانبار فروشندگان درسراسرجهان می باشد دراین روش تجارمعامله گردرعرصه خرید و فروش لوله های مانیسمان این لوله هاراابتداازشرکت تولید کننده خریداری نموده وبه انبار استوک ومحل دپوی این لوله ها منتقل می نمایند دراین فرایند خریدارن خرد هم می توانند ازاین تجار به صورت تناژپایین ومقدار پایین خریداری نموده تابرای پروژه های کوچک خود ویانیاز به استفاده از لوله های مانیسمان درساخت ادوات صنعتی که مقدارکمی لوله مانیسمان مورد نیازاست به کارگیرند .

درروش دوم که بازرگانی وفروش لوله های مانیسمان می باشد معمولا 80درصد ازفروش لوله های مانیسمان درجهان به روش بازرگانی خرد توسط شرکت های واسط صورت می پذیرد وخریداران این دسته ازلوله ها می توانند ازلوله های مانیسمان درپروژه های مختلف خود ازشرکت های بازرگانی تامین این لوله ها لوله مورد نیاز خود راخریداری وتامین نمایند .

خرید و فروش لوله مانیسمان

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

شناخت انواع لوله های مانیسمان جهت  خرید و فروش لوله مانیسمان :

لوله های مانیسمان به روش های گوناگونی درجهان تولید می شوند ودارای آلیاژهای مختلفی نیز می باشد می تواند به روش های (روش درفش زنی برای استهصال لوله های مانیسمان )و(روش ریخته گری)و(روش تولید سانتریفیوژ)تولید شود که هریک از روش های تولیدشرایط منحصربه فرد خودرا می طلبد که دراین مقاله به روش های تولید به صورت مشروح خواهیم پرداخت .

خرید و فروش لوله مانیسمان

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

لوله های مانیسمان تولیدی به روش درفش زنی جهت  خرید و فروش لوله مانیسمان :

بیشترحجم تولید لوله درجهان به روش درفش زنی تولید می شود درروش درفش زنی ابتدا بلوک های فولادی که قرار است تبدیل به لوله های مانیسمان شود وارد خط نورد تولید شده وپس از حرارت دیدن درکوره های خط نورد که این حرارت می تواند1250درجه سانتی گراد باشد وارد غلطک های سایزهای موردنظر لوله های مانیسمان می شود .

این لوله ها پس از وارد شدن به خط نورد اصطلاحا توسط درفش تولید کننده لوله های مانیسمان داخل بلوک های فولادی سوراخ شده ودرحرارت بالا پس ازایجاد سوراخ درداخل اسلب های سرخ شده فولادی اسلب سوراخ شده عبور کرده ودر نهایت محصول حاصل شده پس از عبور از غلطک های متعدد به شکل لوله مانیسمان فولادی در می آید دراین روش لوله مانیسمان استحصال شده باکیفیت ترین نوع لوله مانیسمان تولیدی می تواند باشد .
درروش مذکور لوله های مانیسمان ازسایز8/3اینچ تاسایز24اینچ می توانند تولید شوند که دربسیاری ازکشورهای جهان لوله های مانیسمان به همین روش تولید می شود .

خرید و فروش لوله مانیسمان

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

لوله های مانیسمان به روش ریخته گری جهت  خرید و فروش لوله مانیسمان :

ازدیگرروش های تولید لوله های مانیسمان تولید لوله های مانیسمان به روش ریخته گری است درفرایند تولید به روش ریخته گری لوله هاداخل قالب شنی در فرایند ریخته گری تولید می کنند .

یکی از دلایل تولید لوله های مانیسمان به روش ریخته گری نبودن برخی از سایزهای خاص فولادی می باشد که درفرایند تولید لوله های مانیسمان تولید نمی شود این لوله هارابه روش ریخته گری تولید می کنند که ازکیفیت پایین تری به نسبت لوله های مانیسمان معمولی برخوردار هستند لوله های مانیسمان به روش ریخته گری برای ساخت قطعات صنعتی مورد کاربرد قرار می گیرند که تحت تنش های مکانیکی قرار ندارند چراکه تولید لوله های مانیسمان به روش ریخته گری کیفیت بافت فولادی پایین دارد وازاین لوله ها نمی توان درخطوط انتقال سیالات ویا ساخت قطعات صنعتی که تحت تنش بالا قرار دارد مورداستفاده قرار گیرند .

تولید لوله های مانیسمان به روش سانتریفیوژ (centrifuge) جهت خرید و فروش لوله مانیسمان :

ازدیگرروش های لوله مانیسمان روش تولید سانتریفیوژ می توان اشاره نمود لوله های مانیسمانیکه به روش سانتریفیوژ تولید می شود کیفیت میان رده بین لوله های مانیسمان ریخته گری شده ولوله های مانیسمان تولیدی درکارخانجات نورد فولادی دارا می باشند درفرایند سانتریفیوژ قالب تولیدی لوله به صورت دایره ای شکل می باشد وروی محور دستگاهی شروع به چرخش کرده وقالب باسرعتی زیاد شروع به چرخش می کند درزمان چرخش قالب مذکور لوله ی مانیسمان به روش ریختن مواد مذاب داخل قالب دوار تولید می شود فایند تولید این لوله ها به این صورت می باشد که قالب برروی دستگاه دوار قرار گرفته وباسرعت بالا شروع به چرخش می کند پس از چرخش قالب مورد نظر موادمذاب آلیاژریزی شده لوله های مانیسمان به روش سانتریفیوژ به داخل قالب ریخته شده واین قالب تاچندین دقیقه ریخته شدن مواد مذاب همچنان به چرخش خود ادامه می دهد دراین فرایند باتوجه به ایجاد انرژی گریز از مرکز برای تولید لوله های مانیسمان لوله ساخته شده می تواند ازکیفیت بالاتری ازنظر بافت فولاد به نسبت لوله های مانیسمان ریخته گری شده برخوردارباشد.

لوله مانیسمان تولید شده به روش سانتریفیوژ پس از ورود به قالب دوار توسط هوای خنک ،خنک سازی شده وپس ازخنک سازی شدن این لوله هاقالب مذکور که درحالت چرخش می باشد توقف کرده ولوله راکه سرد شده ازداخل قالب خارج می کنند .
این روش برای تولید سایزهایی از لوله های مانیسمان کاربرد دارد که درشرکت های تولیدی مانیسمان تولید نمی شود وبرخی از صنعتگران نیاز به لوله های مانیسمان مورد نظر برای پروژه های خود به سایزهای مختلف می باشند که این سایزها بعضادرشرکتهای تولیدی لوله در جهان تولید نمی شود ونیاز به ریخته گری ویاساخت این لوله ها به روش سانتریفیوژ ملموس می باشد .

لوله های مانیسمان آلیاژی جهت خرید و فروش لوله مانیسمان :

لوله های مانیسمان آلیاژی که در حقیقت بیشترین تولید را درمیان انواع لوله های مانیسمان درجهان دارد ازلحظه شکل گیری وبه وجود آمدن این صنعت کارخانجات تولید لوله های مانیسمان تولید شدند امروزه ازلوله های مانیسمان تولید شده بیش از 90درصد آنها ازآلیاژهای ویژه ای می باشند که مورد استفاده درسازه های فلزی خاص دربسیاری از مدارهای سیال مورد نظر صنعتگران می باشد .

این لوله ها دارای آلیاژهای خاصی می باشد که این آلیاژها باتوجه به موارد استفاده لوله های مانیسمان درصنعت می تواند مورد توجه خریداران پیمانکاران وکارفرمایان عرصه این لوله ها درجهان قرار گیرند .
لوله مانیسمان باتوجه به وِیژگی های خاص خود جهت استفاده درمدارهای پایپینگ وسیالات وجهت استفاده درسازه های خاص فلزی دردسته باکیفیت ترین لوله های باکیفیت فلزی و آلیاژی درجهان قرار می گیرند که دردهه های گذشته مورد استفاده بسیاری ازصنعتگران برای ساخت سازه های مختلف قرار گرفته است .

بازرگانی و خرید و فروش لوله های مانیسمان درایران توسط شرکت های زیادی صورت می پذیرد که شرکت مهزیار فولاد نیز اقدام دپو نمودن واستوک کردن سایزهای مختلف مانیسمان نموده وازاین لوله ها درسازه های مختلف صنعتی برای ساخت ادوات گوناگون برای صنعتگران تامین می نماید .
شما می توانید جهت خرید انواع لوله های مانیسمان درآلیاژها سایزها وابعاد مختلف باواحدبازرگانی وفروش این شرکت تماس حاصل نمایید .

لازم به ذکراست کلیه لوله های آلیاژی لوله مانیسمان که برای صنعتگران پیمانکاران وخریداران وفروشندگان این دسته از لوله هادرایران تامین می شود توسط شرکت مهزیار فولاد ازکمپانی های معتبر تولیدی لوله های مانیسمان درجهان خریداری شده وپس ازمراحل مختلف اعم ازانتقال به گمرکات کشور ترخیص از گمرک درانبار شرکت موجود می باشد .
جهت استعلام خرید وقیمت روزانه انواع لوله های مانیسمان بابخش بازرگانی وفروش شرکت تماس حاصل فرمایید .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *