لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان

با سلام و عرض ادب خدمت صنعتگران عزیز و ارجمند ، آلیاژ شناسی ، از خصوصیات بارز کارشناسان ما است ، ما در این زمینه دارای سالها تجربه بوده و مهزیار فولاد صنعت با کارشناسان آلیاژ شناس خود ، شما عزیزان را در زمینه خرید انواع مقاطع آلیاژی و فولادی راهنمایی خواهند نمود ، همانطور که میدانید ، کی از پر مصرف ترین لوله های فولادی در کلیه صنایع و پروژه های صنعتی ، لوله مانیسمان است ، پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با توانایی خود در علم آلیاژ ها ، شما عزیزان را در زمینه ی خریدی مطمئن و آسوده یاری خواهند نمود ، لطفا جهت خرید لوله مانیسمان در برند های مختلف ، از جمله ( لوله مانیسمان اهواز ) ، در رده ها و ضخامت های مختلف ، با واحد فوش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید .

در این صفحه قصد داریم درباره لوله مانیسمان با برند اهواز ، اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، با ما همراه باشید .


لوله مانیسمان

لوله مانیسمان

لوله مانیسمان اهواز

در ابتدای موضوع ، بهتر است به شرح کلی لوله مانیسمان بپردازیم ، لوله مانیسمان چیست ؟ چگونه ساخته می شود ؟ و به جند رده تقسیم می شود و در چه ضخامت هایی موجود است ؟ همه ی سوالات را در مقاله های مربوط به لوله مانیسمان در سایت مهزیار فولاد صنعت قید شده است .

لوله مانیسمان ، نوعی دیگر از انواع لوله های فلزی است که روش ساخت آن ، به خودیه خود دارای روش های منحصر به فردی است ، لازم به ذ کز است که از هیچ درز جوشی در تولید این لوله استفاده نخواهد شد ، و این خود باعث متمایز بودن این لوله نسبی به لوله های دیگر شده است ، و دلیل تمایزش هم این است که لوله های مانیسمان ، قادرند فشار های زیاد و دماهای بسیار بالایی را تحمل کنند .

روش تولید لوله اهواز مانیسمان هم دقیقا شبیه روش ساخت لوله مانیسمان در برند های دیگر می باشد ، که با آلیاژ کربن استیل ( Carbon Steel ) بوده و بر اساس استاندارد API5L ، ASTM A106 ، ASTM A53 ساخته می شود ، و می توان اشاره داشت به این موضوع که این لوله در برند اهواز دقیقا استاندارد های جهانی را دنبال می کند .


درباره شرکت نورد لوله اهواز

این شرکت در سال 1346 تاسیس شده و تولیدات آن مربوط به ( لوله سیاه ، لوله گالوانیزه و …. ) بود ، این کمپانی ، با 4 کارخانه تولید ، و 3 کارخانه پوشش دهی ، فعالیت خود را با موفقیت ادامه داده و انواع لوله های فولادی رادر سایز های 1 الی 6 اینچ تولید و به بازار عرضه می دارد .


لوله مانیسمان اهواز و تولیدات آن

این لوله آلیاژی برند اهواز ، تولیدش در 2 ضخامت است ،  و در دو ضخامت تولیدی این محصول از برند اهواز ، سایز ها دارای رنج محدودی هستند ، اما لازم به ذکر است قبل ازتوضیح درباره محدودیت تولیدی لوله مانیسمان اهواز ، در سایز ها و ضخامت ها ، لازم است که درباره استاندارد های ابعادی این لوله بیشتر توضیح داد ، با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید .


لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان اهواز

لوله های مانیسمان از نظر استانارد های ابعادی

همانطور که می دانید ، مشخصات هندسی و ابعاد لوله فولادی مانیسمان ، از اساس استاندارد ASME B 36.10 تعریف می شود ، جهت تعریف ضخامت این لوله ها ، می بایست از یک عدد بی بعدی به اسم لاتین  SCHEDULE  استفاده نمود ، که به طور خلاصه از حرق های لاتین SCH تشکیل شده است ، این اعداد ، شامل کد هایی هستند که بر اساس این کدها ، و با توجه به استاندارد ASME B36.10 می توان به راحتی به ضخامت لوله مانیسمان اهواز ( بر حسب میلی متر ) دست پیدا کرد .

ضخامت های این لوله ها ، بر اساس کلمات ذیل بیان می شوند :

  • SCH20
  • SCH30
  • SCH40
  • SCH80
  • SCH160

لازم به ذکر است ، واژه SCH  همان معنی ( رده ) را می دهد ، مثل لوله مانیسمان رده 40 و یا لوله های مانیسمان رده 80شایان ذکر است که لوله های مانیسمان رده 20 و 30 ، با عنوان لوله مانیسمان اهواز سبک معرفی می شوند .

اما لوله های مانیسمان اهواز ، فقط در رده های سبک و رده 40 ساخته و به بازار عرضه می شود ، اما این مسئله باید ذکر شود که با اینکه در دو رده پر استفاده و پر مصرف در حال تولید است ، اما با این حال جهت مصارف صنعتی نمی تواند قابل استفاده باشد ، چرا که در مصارف صنعتی ، ضخامت بالاتری مورد نیاز بوده و لوله مانیسمان اهواز قادر به تامین آن نیست .

لوله مانیسمان اهواز دارای سایز های 1 تا 6 اینچ بوده و در این ضخامت ها تولید می شود ، این لوله های اهوازی ، به حالت های 60 متری تولید شده و به شکل دو سر کونیک تولید و عرضه می شود . شایان ذکر است ، که در صورت نیاز به ضخامت های دیگر لوله مانیسمان ، می بایست از لوله های مانیسمان چینی استفاده نمایید .


مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات خود در زمینه انواع لوله های آلیاژی و لوله های فولادی ، سعی بر آن دارد تا انواع لوله های مانیسمان در رده های مختلف و برند های مختلف ، با مقرون به صرفه ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، آلیاژ شناسان مهزیار فولاد صنعت ف با علم  خود درباره آلیاژ ها ، پاسخگوی تماس شما بوده و کلیه سوالات شما را پاسخ خواهند داد ، لطفا جهت اطلاع از قیمت لوله مانیسمان اهواز ، با شماره  واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 , ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از سفارش های خود آگاه سازید ، پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود ، مهزیار فولاد صنعت ، به منظور ارتقا سطح خدمات خود از نظر کمی و کیفی ، خدمات جانبی نظیر ( خدمات گالوانیزاسیون ، خدمات برش کاری ، خدمات سوراخکاری ، خدمات آنالیز ورق های فولادی ، و بازدید از محصول قبل از خرید ) را در اختیار خریداران عزیز قرار خواهد داد ، اگر به دنبال انتخاب صحیح هستید ، مهزیار فولاد شما را یاری خواهد نمود ، با حرفه ای ها حرفه ای خرید کنید ، چرا که کیفیت حق شماست . 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *