لوله مانیسمان رده 80

لوله های مانیسمان رده 80

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران عزیز و خریداران محترم ، مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه تامین انواع لوله های فولادی بسیار دارای تجربه بوده و قصد دارد این تجربیات را در راستای اهداف صنعتی شما عزیزان ، بکار گیرد تا شما عزیزان به اهداف عالی صنعتی خود دست یابید ، همانطور که می دانید ، لوله های مانیسمان ، یکی از لوله صنعتی پر کاربرد در صنایع مختلف است ، که در رده های مختلف تولید و عرضه می وشد ف از جمله (  لوله مانیسمان رده 40 ، لوله مانیسمان رده 80 ، و لوله مانیسمان رده 60 ) و دیگر رده های موجود . جهت اطلاع از قیمت لوله مانیسمان رده 80 ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصص خود در آلیاژ شناسی ، شما عزیزان را در انتخاب صحیح نوع لوله با توجه به شرایط و نوع استفاده راهنمایی خواهد نمود . 

در این مطلب ، قصد داریم درباره لوله های بدون درز رده 80 توضیحاتی مختصر در  اختیارتان قرار دهیم ، با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید .


لوله مانیسمان رده 80

لوله مانیسمان رده 80

لوله مانیسمان رده 80

این لوله ، یک نوع از لوله های بدون درز است که از نظر رده بندی لوله ، در رده 80 است ، که با واژه ی لاتین SCH80 نشان داده می شود ، که در اصل نشان دهنده رده ی آن است ، و می توان آن را از نوع لوله های فلزی فشار قوی محسوب نمود ، که فاقد درز جوش است و در صنایع مختلفی همچون : صنایع نفت ، صنایع گاز ، صنایع پتروشیمی ، کاربرد فراوانی دارند .

لوله مانیسمان رده 80 ، بر اساس استاندارد های SCHEDULE 80 و ASME B36.19 و ASME B36.10 تولید می شوند و دارای ضخامت بیشتری نسبت به لوله های مانیسمان سبک و همچنین لوله های مانیسمان رده 40 است .

این دو لوله ، یعنی لوله های رده 40 و لوله های رده 80 ، دارای قطر خارجی یکسانی هستند ، اما لوله ها رده 80 ، قادر است فشار و دمای بالاتری ررا نسبت به لوله های بدون درز رده 40 تحمل نماید ، که معمولا تولید آنها به این شکل است که در شاخه های 6 متری تولید و به بازار عرضه می شوند . بهتر است بدانیم که هزینه های صرف شده جهت ساخت لوله سیاه بدون درز رده 80 ، از لوله های رده 40 بیشتر است . و علت بیشتر بودن هزینه ، میزان استفاده بیشتر از متریال ، و ضخامت آن است .

مهزیار فولاد صنعت ، لوله مانیسمان رده 80 را در برند های چینی که از سایز 1/8 الی 24 اینچ موجود است ، به شما عزیزان ارائه می دهد ، و لازم به ذکر است که این لوله های بدون درز ، بر اساس استاندارد ASTM A53 ف ASTM A106 ، API 5L تعیین می شود .


مواردی که دانستن آن برای لوله بدون درز رده 80 الزامیست

  1. SCH80 ، یه معنی رده لوله است ، و رده 80 ، بع معنی ضخامت لوله است ، و یا بهتر است بگوییم رده یا همان SCH ، یک استاندارد است که بوسیله موسسه ملی استاندارد آمریکا ( ASTM) مطرح شده و جهت تعیین کردن ضخامت لوله مورد استفاده و بهره وری قرار می گیرد .
  2. ضخامت لوله رده 40 ، از لوله های مانیسمان رده 80 کمتر است .
  3. اگر فضا رو باز باشد ، اینجاست که نقش لوله های رده 80 پر رنگ می  شود ، چررا که از لوله های بدون درز رده 80 ، بیشتر درر فضاهایی که رو باز است ، استفاده می شود ، پس در نتیجه در شرایط ها و در مکان هایی که احتیاج به لوله های بسیار قوی نباشد ، از لوله های مانیسمان رده 40 استفاده خواهد شد . و کفایت می کند .

لوله مانیسمان رده 80

لوله مانیسمان رده 80

تعیین وزن لوله مانیسمان رده 80

می توان ببا مراجعه به استاندارد ASME B36.10 ، وزن لوله های رده 80 را مطابق با معیار 1 متری مشخص کرده ، همچنین قادری هستید عدد حاصله را در 6 ضرب کرده تا اینکه وزن یک شاخه لوله در رده 80 بدست آید . علت ضرب کردن در 6 ، به این دلیل است که شاخه ها 6 متری هستند .


مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصص خود در صنایع آلیاژی ، قادر است شما عزیزان را در زمینه انتخاب نوع لوله های آلیاژی و در انواع مقاطع فولادی یاری نموده و همچنین تضمین می کنیم که تجربه ی خوبی از خرید با ما را رقم خواهید زد ، جهت اطلاع از قیمت لوله های مانیسمان رده 80 ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، صورت خرید خود را به ما ارسال نمایید ف تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت آماده است تا کلیه صورت های خرید شما را به همراه پیش فاکتور ارسال و در صورت تایید ، تامین کرده و با ارسال به سراسر کشور به دستتان خواهد رساند . ما اینجاییم تا خریدی مطمئن و آسوده را برای شما به ارمغان آوریم . 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *