خرید ورق DC04

خرید ورق DC04

خرید ورق DC04 بازرگانی خرید و فروش ورق های DC04 (ST14) – (DC06) :

در مقاله های گذشته بکاربردهای ورق های DC04 یا ورق های ST14 و ورق های DC06 اشاره نمودیم این ورق ها توسط شرکت های بازرگانی داخلی و خارجی مورد خرید و فروش قرار می گیرد ودر بازار ایران به دست خریداران و مصرف کنندگان ورق های فوق کشش روغنی می رسند .

ورق های DC04 دردسته ورق های روغنی قرار می گیرند که از ضخامت 0/03 میلی متر تا 2/5 میلی متر برای استفاده در صنایع پرسکاری و ساخت قطعات قرار می گیرند ، خریدران ورق های آلیاژی با گرید DC04 کارخانجات تولید خودرو ، کارخانجات تولید ، قطعات لوازم خانگی و کارخانجات که نیاز به قطعات فلزی پرسکاری شده دارند قرار می گیرد .

خرید ورق های DC04 این مزیت را به شرکت های قطعات خودرو ودیگر مصرف کنندگان این دسته از ورق ها که می توانند قطعات فوق کششی خود را با ورق های DC04 ویا با ورق های DC06 –ST14 تولید نمایند .

این ورق ها درابعاد کوچکتر ابتدا برشکاری شده و مورد عملیات پرسکاری قرار گرفته برای خرید و فروش ورق های مازاد خود می توانید بابخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده تا ورق های -DC04 DC06- ST14 را ازاین بازرگانی خریداری نمایید .

لازم به ذکراست ورق های DC04 با پسوند MA عرضه می گردد که این ورق ها می تواند بصورت :

DC04 MA2 – DC04 MA4 – DC04 MA6- DC04 MA8 که میزان عمق کشش برروی این ورق هارا عدد MA مشخص می کند مورد استفاده صنایع پرسکاری قرار می گیرد .

خرید ورق DC04 جهت استفاده در صنایع 

خرید ورق DC04

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

خرید ورق های فوق کشش DC04 :

ورق های فوق کشش DC04 همان طور که از نامشان پیداست جهت عملیات پرسکاری و کشش سطحی در هنگام پرسکاری مورد استفاده قرار می گیرد .

در حقیقت پرسکاری برروی این ورق ها این وضعیت را دارد که پس از عملیات پرسکاری ورق درهنگام تبدیل شدن به قطعات فلزی چین نمی خورد و تخریب نمی گردد و به صورت کاملا حرفه ای می توان با عملیات پرسکاری عمق زیاد داد و در حقیقت این ورق ها برای انجام عملیات کشش کاری بسیار مناسب می باشند .

ورق های DC04 رابرای تولید قطعات سری پرسکاری نواربری می کنند که برای ادامه این مقاله به آن اشاره می کنیم .

کالاهای ترخیص از گمرکات کشور جهت خرید ورق DC04

خرید ورق DC04

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

نواربری جهت خرید ورق DC04 :

ورق های DC04 برای سری تراشی برای پرسکاری صنعتی بعضا مورد نواربری قرار می گیرد به این صورت که رول های بین 5 تا 8 تنی وارد دستگاه های نوار بری شده و بین نوارهای باریک تر و برشکاری می شود .

این ورق هاپس از نواربری بصورت تسمه ها باعرض های خریداران از این دسته از ورق ها قرار دارد وارد کارگاه های پرسکاری شده وبصورت رول نواری در مدار دستگاه های پرسکاری سری پرس قرار می گیرد .

دستگاه بصورت اتوماتیک سر نوار ورق را به سمت خود کشیده و اقدام به پرس ضربه ای سری برای تولید قطعات بالا از ورق های DC04 می نماید .

بسیاری از ورق های DC04 از جهت انجام عملیات پرسکاری بصورت نوار بری نواربری می شود و در پرسکاری تعداد انبوه قطعات کوچک در صنایع بسیار کاربرد دارد این ورق ها می توانند مورد استفاده در کلیه قطعات فوق کشش قطعات پرسکاری شده صنعتی قرار گیرند .

کالا ها وارداتی آماده جهت خرید ورق DC04 

خرید ورق DC04

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

کیفیت ورق های DC04 داخلی و خارجی :

ورق های DC04 داخلی و خارجی وارداتی باکیفیت های گوناگون برای خریداران عرضه می شوند .

از آنجایی که ورق های فوق کشش روغنی معمولا دارای تاریخ مصرف می باشند و پس از تولید این ورق ها این ورق ها دیگر قابلیت پرسکاری عمیق را ندارند می بایست قبل از سر رسید تاریخ انقضا مورد مصرف جهت انجام عملیات پرسکاری قرار گیرند .

شرکت فولاد مبارکه اصفهان تنها شرکت داخلی تولید کننده ی این ورق های DC04 صنعتی می باشد درایران که ورق های روغنی فوق کشش را با کیفیت بسیار بالا عرضه می کنند .

از دیگر شرکت هایی که دراین زمینه در سال های گذشته تلاش برای فعالیت دراین عرصه نموده اند می توان به شرکت های ورق خودرو تاراز شهرکرد نیز اشاره نمود و تناژی بسیار محدود اقدام به تولید این ورق ها می نماید .

اما بیشترین میزان مصرف ورق های فوق کشش روغنی باگرید ST14 بصورت وارداتی از کشور چین در بازار ایران دردسترس خریداران قرار می گیرد .

و این ورق هاباتوجه به دارا بودن تاریخ انقضا میبایست از کشورچین وتازمان مصرف در شرکت های تولید قطعات پرسی حداکثر طی 8 ماه به ایران منتقل شده و توسط کارخانجاتی که قطعات پرسی تولید می نمایند پرسکاری شده وبه خریداران عرضه گردد .

در صورت گذشت از تاریخ انقضا ورق های مذکور نمی توانند درعملیات پرسکاری و فوق کشش مورد استفاده قرار گیرند و خریداران این دسته از ورق ها می بایست ودر هنگام خرید ورق های DC04 ورق های DC06 وورق های ST14 به تاریخ درج شده برروی رول این ورق ها توجه نموده تا ورق های مصرفی را در بهترین زمان ممکن جهت عملیات پرسکاری مورد استفاده قرار دهند .

از دیگر ویژگی های ورق های DC04می توان به عرض بیشتر آنها با توجه به مورد مصرف قرار گرفتن این ورق ها درصنایع ساخت بدنه خودرو اشاره نمود .

ورق های روغنی در گریدهای ST12 و ST13 معمولا حداکثر باعرض 125سانتی متر تولید می شود اما این ورق ها هنگامی که باآلیاژ DC04 و یا DC06 و یا ST14 تولید می شود می تواند عرض هایی تا 160 سانتی متر را دارا باشد .

پس بسیاری از صنعتگران که نیاز به ساخت قطعات عریض با ورق های روغنی دارند فارغ از آلیاژ ورق های روغنی مصرفی بعضا دست به مصرف ورق های DC04 باتوجه به عرض های بالای آنها برای ساخت قطعات صنعتی خود می زنند .

پس ورق های DC04 بعضا در اختیار صنایعی که نیاز به پرسکاری و عملیات فوق کشش عمیق ندارند نیز مورد مصرف قرار میگیرد .

و این خریداران مورد مصرف دسته خریداران ورق های آلیاژی فوق کشش ST14 قرار می گیرند .

کیفیت ورق های DC04 داخلی و وارداتی :

شرکت فولاد مبارکه اصفهان ورق های DC04 که با پلاک تریپل A (AAA) تولید می کند دردسته باکیفیت ترین ورق های روغنی گرید های DC04 قرار می گیرد .

اما باتوجه به اینکه برخی از صنایع نیاز به ورق های ارزان قیمت دارند این شرکت ها اقدام به خرید ورق های درجه 2 تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان مینمایند که در فرایند تولید نیاز به کشش کمتر و عملیات پرسکاری غیر حساس دارند .

درخصوص ورق های وارداتی کشور چین می توان به آن اشاره کرد معملا باکیفیت بسیار بالاتراز کالاهای داخل درحال حاضر مورد مصرف مخصوصا صنایع خودرو سازی قرار می گیرد .

شرکت های تولید کننده بدنه انواع خودرو از این ورق ها (ورق های وارداتی جهت ساخت قطعات خود خریداری و استفاده می کنند) .

بازرگانی خرید و فروش ورق های DC04 بسیار حساس می باشد وباتوجه به تاریخ انقضا دار بودن ورق های گرید DC04 این ورق ها می بایست حتما قبل از موعد سررسید انقضا مورد مصرف مصرف کنندگان قرار گیرد .

مصرف کنندگان این ورق ها همواره در هنگام خرید باید به پلاک درج شده برروی این ورق ها توجه نمود و از خرید ورق های DC04 بدون پلاک از شرکت های بازرگانی غیر معتبر خودداری نمایند .

چراکه پس از گشتن از تاریخ انقضا فروشندگان این دسته از ورق ها اقدام به جدا کردن پلاک ورق ها جهت فروش آلیاژ DC04 می نماید .

اما آلیاژ DC04 درمجاورت با هوا طی 8 الی 9 ماه قابلیت فوق کشش بودن خودرا از دست می دهد و شرکت های بازرگانی می بایست تعهد های ویژه ای را ازاین دست ورق ها در خصوص تاریخ این ورق ها و پلاک های درج شده برروی این ورق ها ارائه دهند .

پس همواره در هنگام خرید ورق های روغنی فوق کشش باگریدهای DC04 – DC06 – ST14 به پلاک درج شده و یا درصورت بدون پلاک بودن ورق های خرداری شده قبل از قطعی شدن خرید از ورق مورد نظر نمونه برداری کرده ونمونه را مورد پرسکاری فوق کشش قرار دهید ، تا از پاره نشدن ورق ها درهنگام کاری اطمینان حاصل کنید .

شرکت مهزیار فولاد درسال های گذشته اقدام به تامین ورق های DC04-DC06-ST14 بصورت وارداتی تولید کشورچین و تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای خریداران می نماید .

شما می توانید این ورق هارا در ضخامت و عرض های مختلف از بخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد در خواست نموده تااین ورق هارا بصورت پلاک درج شده برروی آنها برای مشخص نمودن تاریخ آنها ازبخش فروش شرکت مهزیار فولاد خریداری نمایید .

درصورت نیاز به خرید انواع ورق های فوق کشش صنعتی بابخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده تادرکوتاه ترین زمان ممکن ورق های مورد نظر خودرا پس ازپرداخت وجه و تامین اعتبار در محل پروژه های خود تویل بگیرید .

شرکت مهزیار فولاد متعهد می گردد ورق های DC04 وکلیه ورق های روغنی عرضه شده به خریداران را مطابق با اطلاعات مندرج دراستانداردهای DIN کشورآلمان برابر بااستاندارد های ST14-DC04-DC06 که مطابقت کامل با استاندارد DINآلمان دارد برای خریداران تامین نماید و کلیه ورق های تامین شده توسط شرکت بازرگانی مهزیار فولاد تاییدیه های مراکز معتبر برای خریداران تامین می گردد .

پس از خرید این دسته از ورق ها می توانید با بخش بازرگانی و فروش شرکت تماس حاصل نموده تاورق های آلیاژی روغنی فوق کشش را از کارشناسان فروش شرکت استعلام نمایید .

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی لوله های آلیاژی وکلیه مقاطع خاص صنعتی .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *