خرید نبشی ST52 - ST44

خرید نبشی ST52 – ST44

خرید نبشی ST52 – ST44  و واردات نبشی های کربن استیل فولادی با آلیاژ S275 :

نبشی های کربن استیل فولادی در ضخامت ها و سایزهای مختلف معمولا در دسته استراکچرها و مقاطع فولادی قرار می گیرند که مورد مصرف صنایع گوناگونی واقع می شود که بیشترین مصارف نبشی های آلیاژی کربن استیل صنایع ساختمانی می باشد اما این نبشی های کربن استیل می تواند در بسیاری از صنایع دیگر مورد استفاده قرار گیرد .

در این مقاله به کاربردهای نبشی های کربن استیل آلیاژی با آلیاژی S275 اشاره خواهیم نمود .

خرید نبشی ST52 – ST44 جهت ساخت استراکچرهای صنعتی

خرید نبشی ST52 - ST44

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

نبشی های S275 کربن استیل فولادی وارداتی :

نبشی ها با گریدهای آلیاژی S275 در دسته فولاد های وارداتی به کشور قرار می گیرد که این نبشی ها معمولا با توجه به آلیاژ S275 که در دسته ی فولادهای معرفی شده برابر با استاندارد DIN کشور آلمان قرار می گیرد در دسته آلیاژهای قرار دارد که توسط تولیدکنندگان نبشی و ناودانی و کارخانجاتی که در کشور ایران نبشی و ناودانی تولید می کنند تولید نمی شود .

معمولا این آلیاژها در دسته آلیاژها و مقاطع فولادی قرار می گیرد که می بایست از کشورهای دیگری وارد ایران شود ، نبشی های S275 که مقاومت های بالاتری را در شرایط سازه ای می تواند از خود تحمل نماید در دسته فولادهای وارداتی به کشور می باشد .

معمولا این نبشی ها از سایز 50 * 50 * 5 تا سایز 300 * 300 * 25 میلی متر برای مصارف گوناگون صنعتی در انواع وارداتی تولید کشورهای ترکیه ، چین و کره جنوبی در بازار ایران به فروش می رسد .

واردکنندگان مقاطع فولادی با نام نبشی که اصطلاحا در ادبیات مهندسی میان طراحان سازه و مهندسین مکانیک با نام آنجل شناخته می شود این نبشی ها را از کشورهای مبدأ که نام آنها در این مقاله به آن اشاره شد وارد کرده و برای استفاده در صنایع گوناگون در اختیار مصرف کنندگان و پیمانکاران و خریداران این دسته از فولادها قرار می دهند .

نبشی یا همان ( آنجل ) در ادبیات مهندسی که توسط مهندسین سازه استفاده می شود با نام ( L ) شناخته می شود .

که معمولا با حرف اختصاری ( L ) که نشان دهنده ی نبشی می باشد در جداول تامین کالا معرفی می شود .

( L ) می توانند مورد استفاده در بسیاری از سازه ها قرار گیرند که در ادامه ی این مقاله به مصارف نبشی ها و آنجل های مصرفی با گرید S275 خواهیم پرداخت .

خرید نبشی ST52 – ST44

خرید نبشی ST52 - ST44

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

مصرف آنجل های آلیاژی با آلیاژ S275 جهت دکل های برق جهت خرید نبشی ST52 – ST44

نبشی های S275 که دارای مقاومت سازه ای بالاتری به نسبت دیگر نبشی های تولید داخل می باشد مورد مصرف جهت صنایع ساخت دکل های برقی قرار می گیرد این نبشی ها با توجه به اینکه می تواند در شرایط سازه ای بیش از275MP مقاومت مکانیکی را از خود تحمل نماید در دسته فولادهایی قرار می گیرد که مورد توجه سازندگان انواع دکل های برق و سازه های خطوط انتقال برق قرار می گیرد .

که از این سازه ها و از این نبشی ها برای ساخت انواع دکل های خطوط انتقال نیرو استفاده می شود نبشی هایی که قرار است در ساخت دکل های برق مورد استفاده قرار گیرد می بایست قبل از اینک در سازه مورد نظر نصب شود مورد سوراخ کاری و عملیات گالوانیزه گرم قرار گیرد که کلیه ی فرایند مورد نظر در کارخانجات تولید این دکل ها صورت می پذیرد .

تولیدکنندگان دکل های برق نبشی های مورد نظر را به طول های مختلف برشکاری نموده و سپس روی این مقاطع فولادی که با آلیاژ S275 ساخته می شود سوراخ کاری هایی را جهت انجام عملیات نصب به صورت نصب پیچ و مهره ای انجام می دهند .

نبشی های به کاررفته در دکل های برقی بعد از انجام عملیات سوراخ کاری و طول های مورد نظر سازندگان این دسته از دکل ها به کارخانجات گالوانیزه گرم منتقل شده و در پاتیل های مواد مذاب به گالوانیزه سطح آنها گالوانیزه می شود .

بالاترین کوتینگ گالوانیزه در صنایع بر روی دکل های برق صورت می پذیرد چراکه این سازه ها سال های بسیار زیادی را در مجاورت با آفتاب باران و برف و کلیه شرایط جوی می بایست داشته باشند به نبشی هایی که در سازه های دکل های برق مورد استفاده قرار می گیرد ، معمولا بالاترین کوتینگ مواد گالوانیزه بر روی سطح این نبشی ها صورت می پذیرد به گونه ای که دکل های برق حداقل می بایست بیش از 30 سال توسط سازندگان این دکل ها گارانتی شوند که مقاومت های لازم را در برابر کلیه شرایط جوی و در برابر پوسیدگی خود نشان دهند .

نبشی های وارداتی از کشورهای ترکیه که در سال های گذشته بسیار محبوب می باشد که با آلیاژهای S275JR وارد ایران می شود به روش انتقال زمینی توسط کانتینر ها و تریلی ها وارد کشور شده و مورد مصرف صنایعی که از این نبشی ها می بایست در آنها استفاده شود قرار می گیرند .

در سال های گذشته کشورهای کره جنوبی نیز و کشور چین اقدام به تولید نبشی ها با گریدهای است S275 و انتقال این نبشی ها به داخل خاک ایران کردند که این نبشی ها توسط تجار تامین کننده ی آهن آلات و فولاد از کشورهایی همچون چین و کره جنوبی و کارخانجات معتبر فعال در این زمینه خریداری شده و پس از انتقال به کشور ایران و انتقال به انبارهای دپو نبشی های آلیاژی و فولادی برای خریداران و مصرف کنندگان این دسته از مقاطع فولادی تامین می گردد .

از دیگر مصارف استفاده از نبشی ها با گریدهای ST44ST52S275JR می توان به مصرف این نبشی ها برای ساخت ساختمان های بلند مرتبه و استراکچر های ساختمانی که در آنها حساسیت کار بسیار بالا می باشد اشاره نمود .

برای ساخت ساختمان های بلند مرتبه و برای اسکلت های فولادی معمولا از نبشی هایی استفاده می شود که مقاطع فولادی این نبشی ها و آلیاژ به کاررفته در آنها می بایست مقاومت مکانیکی بیشتری را به نسبت دیگر مقاطع فولادی از خود نشان دهند .

پس برای ساخت ساختمان های بلند مرتبه که استرکچرهای آنها و سازه های آنها به صورت فولادی انجام می شود نبشی های فولادی که با آلیاژ S275JR تولید شده اند برای این دسته از سازه ها بسیار مفید بوده و می توانند در سازه های ساختمانی در برج های بلند مرتبه به کار گرفته شوند کلیه نبشی های به کاررفته در سازه های ساختمانی در برج های بلند مرتبه به صورت استراکچرهای پیچ و مهره ای برای نصب بر روی این سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد .

که معمولا این سازه ها با نبشی هایی ساخته می شود که از قبل در شرکت های تولید سازه ها و اسکلت های فلزی سوراخ کاری های مورد نظر برابر با نقشه های مهندسی بر روی بال های نبشی های مورد نظر صورت می پذیرد تا بتوانند از این نبشی ها با آلیاژهای گریدهای کربن استیل مقاومت سازه ای و مقاومت مکانیکی بالاتری به نسبت دیگر نبشی های تولیدی کارخانجات داخلی را دارند برای ساخت این دسته از استراکچرها استفاده کنند .

خرید نبشی ST52 – ST44

خرید نبشی ST52 - ST44

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

مقاطع مهندسی نبشی شناخت گریدها و سایز بال ها جهت  خرید نبشی ST52 – ST44

نبشی ها در بازار مصرف و در میان طراحان و مهندسین مکانیک که به با نام ( L ) و یا آنجل شناخته می شود در دسته فولادهایی قرار می گیرد که سایز آنها به صورت 3 وجهی مشخص می شود .

مثلا : برای سازه ای که طراح آن ساز مقطع ( L ) را به صورت 100 * 100 * 10 طراحی نموده اشاره مستقیم به نبشی و آنجلی دارد که در ساخت این سازه می بایست بال نبشی مورد نظر 100 میلی متر و ضخامت آن نیز 10 میلی متر باشد .

نبشی های وزن استاندارد مطابق با جدول استاندارد اشتال در دسته سازه هایی قرار می گیرد که می توانند در مقاطع مختلف و در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد که این سازه ها بال این سازه ها می تواند مطابق با جدول استاندارد اشتال از سایز 30 * 30 * 3 شروع شود و تا سایز های بسیار بالا که مورد استفاده در استراکچر های خاص صنایع نفت و گاز قرار می گیرد ساخته شود .

نبشی های صنعتی به نبشی هایی گفته می شود که سایز بال آنها بیش از 15 سانتی متر باشد معمولا از این دسته از نبشی ها برای ساخت سازه های صنعتی در کارخانجات مختلف و یا استفاده از آنها در استراکچرهای صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی استفاده می شود .

بازرگانی فروش نبشی های وارداتی با گریدهای آلیاژی کربن استیل در ایران بسیار محدود بوده و شما خریداران می توانید نبشی های آلیاژی و فولادی خود را با گریدهای مختلف از بخش بازرگانی شرکت استعلام نماید .

لازم به ذکر است معمولا نبشی های وارداتی با گرید S275JR وارد کشور شده که می تواند مورد مصرف صنایع گوناگون قرار گیرد که خریداران این دسته از نبشی ها می تواند انواع سایز های مختلف نبشی و ناودانی ها را با گریدهای S275JR از کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد استعلام نماید .

نبشی های وارداتی از کشورهای آسیای شرقی و یا از کشور ترکیه در سایزهای مختلف از سایز 50 * 50 * 5 تا سایز 300 * 300 * 25 میلی متر مورد استفاده در سازه های خاص صنعتی قرار می گیرد .

شما خریداران این دسته از نبشی ها می توانید قیمت مقاطع فولادی مورد نظر خود را از بخش بازرگانی و فروش شرکت استعلام نموده تا قیمت کالای مورد نظر را به صورت دقیق و به صورت روزانه از بخش بازرگانی شرکت مهزیار فولاد استعلام نمایید .

کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد در خصوص آلیاژ تامین نبشی های آلیاژی برای شما خریداران گرامی تعهدات لازم را در خصوص مقاطع ، وزن ، سایز بال و ضخامت بال و آلیاژ مصرفی به شما عزیزان ارائه می دهند و کلیه کالاهای وارداتی که با گریدهای کربن استیل آلیاژی وارد می شود برای شما عزیزان می توانند با سایز های مطابق با جدول استاندارد اشتال تأمین نماییم .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *