خرید ورق A537

خرید ورق A537

خرید ورق A537 و شناخت گریدهای مختلف ورق های کربن استیل فولادی A537 :

ورق های A537 که در استانداردهای جهانی مطابق بااستاندارد ASTM کشور امریکا قرار دارد دردسته کلیدی ساخت استراکچرها وساخت سازه های صنایع گاز قرار می گیرد .

ورق هاباگرید A537 در 3گرید بانام های A537 CL1 – A537 CL2 – A537 CL3 نامگذاری شده که هر سه مورد دردسته ی فولادهای مورد نظر جهت مخازن تحت فشار وبویلرهای تحت فشار درکلیه صنایع بکار گرفته می شود .

ورق های A537 دارای مقادیر زیادی کربن ، منگنز ، سیلیکون دربافت خود می باشند که بافت اصلی این فولادها وآلیاژریزی فولادهایی بااین نام باعناصری که اعلام شد آلیاژریزی شده ئدرنهایت ورق ها طی فرایند نورد گرم فولادی تولید می شود .
ورق های A537 در کلاس های مختلف قابلیت های مختلفی دارند که دراین مقاله به کلاس های گوناگون این ورق ها و مصارف این ورق ها اشاره می کنیم .

خرید ورق A537 جهت ساخت مخازن تحت فشار بویلر ها در صنایع  

خرید ورق A537

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

مشخصات فنی ورق های A537 :

ورق های A537 دارای مقادیری مواد فلزی شیمیایی دربافت خود می باشند که این مقادیر عبارتند از :

کربن به میزان حداکثر 0/24 درصد وزنی ، کروم مطابق با حداکثر0/24 درصد وزنی ، کبالت به مقدار 0/35 درصد وزنی ، منگنز 0/61 الی 1/6درصد وزنی (منگنز بستگی به ضخامت های مختلف دربافت ورق های A537 متغییر می باشد) مولیبدن به میزان 0/8 در صد وزنی ، نیکل حداکثر 0/25 درصد وزنی ، فسفر حداکثر 0/035 درصد وزنی ، گوگرد 0/04 درصد وزنی ، سیلیسیوم به میزان حداقل 0/13 و حداکثر 0/55 درصد وزنی می بایست دربافت ورق های A516 درهنگام آلیاژریزی در پاتیل های تناژ بالای مواد مذاب در بافت این فولاد مخلوط شده تا آلیاژ A537 در کلاس های مختلف تولید شود .

اطلاعات مقادیر آلیاژی که دراین مقاله به آن اشاره شد مربوط به ورق A537 CL1 می باشد که برای گریدهای CL2 و CL3 این مقادیر اندکی کم یازیاد می شود ومیزان خواص مکانیکی درکلاس های A537 CL1 و A537 CL2 و A537 CL3 متغییر بوده وبه میزان کمی خواص مکانیکی هرکلاس از این ورق ها باهم متفاوت می باشد .

ورق های A537 برابربااستاندارد گذارکه کشور امریکا می باشد برای جوشکاری های فیوژن وبرای تولید بویلرهایی که فشار دراین بویلرها بالا می باشد مورد استفاده قرار می گیرد .

ورق های A537 گزینه ایده الی به نسبت ورق های A516 برای ساخت بویلر می باشد که درصنایع گاز امریکا از سال 2017 به بعد پرمصرف شده و سازندگان انواع بویلرهای تحت فشار که در صنایع فولادی فعالیت می کنند این بویلرهارا اخیرا درسال های گذشته بیشتر باآلیاژA537 تولید می کنند .

ورق های A537 دربازار ایران نیز به وفور پیدا می شود به این ورق ها تولید کارخانجات و کمپانی های متعددی هستند که در بازار ایران جهت ساخت مخازن تحت فشار گاز بویلرها ومخازن تحت فشار در صنایع تولید سیمان ، صنایع ساخت دیگ های بخار و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد .

از ورق های A537 در مواردی برای ساخت استراکچرها وسازه های فلزی نیز استفاده می شود که به اختصار دراین مقاله به آنها اشاره می کنیم .

کالاهای دپو شده در انبار شرکت مهزیار فولاد جهت خرید ورق A537 برای ساخت سازه های صنعتی صنعتگران 

خرید ورق A537

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

ورق های A537 تولید داخل درکشور ایران :

تنها شرکت تولید کننده ورق های A537 درایران شرکت اکسین خوزستان می باشد که این ورق هارا از ضخامت 8 میلی متر تاضخامت 100 میلی متر می تواند تولید کند .

ورق های A537 تولیدی توسط شرکت اکسین خوزستان دارای مشخصات فنی مطابق بااستاندارد ASTM کشور ایالات متحده امریکا می باشد که درسال های گذشته توسط این شرکت تولید شده وهمواره پس از انجام آزمون های متعدد دردسته ورق هایی قرار گرفته که میتواند کلیه آزمون های مرتبت به ورق های A537 را پاس نموده و مورد استفاده در صنایع مخزن سازی قرار گیرد .

ورق های A537 در کلاس های مختلف دربازارایران معمولا توسط وارداتی مورد مصرف خریداران و مصرف کنندگان سازندگان بویلرهای گوناگون قرار می گیرد که این ورق ها بیشتر بصورت وارداتی مورد مصرف خریداران می باشد و کشورهای تولید کننده این ورق ها آنها بصورت وارداتی وارد خاک ایران می شود عبارتند از : کمپانی های روسی ، کمپانی های کره ای ، کمپانی چینی ، کمپانی های هندی که در سال های گذشته تولیدات آنها باآلیاژ A537 دربازار ایران رواج پیدا کرده و مورد مصرف خریداران واقع می شوند .

ورق ها با گرید A537 باضخامت 8 میلی متر تا ضخامت 250 میلی متر بسته به نوع مصرف خریداران و مصرف کنندگان این دسته از ورق ها تولید شود و همواره از ورق های A537 برای ساخت قطعات صنایع گاز استفاده می شود .

صنعتگران فعال جهت مخازن تحت فشار می بایست ورق های A537 خریداری شده را بصورت رول فرمینگ فرم داده و سپس با جوشکاری قطعات و ورق های فرم کاری شده به یکدیگر مخازن تحت فشار مورد نظر خودرا بسازند ، این مخازن می تواند در مخازن صنایع نفت ، صنایع گاز ، صنایع پتروشیمی ، صنایع تولید بخار وکلیه صنایعی که نیاز به وجود مخازن تحت فشار در آنها احساس می شود مورد کاربرد و استفاده قرار گیرد .

در فرایند ساخت مخازنی که باورق های A537 تولید می شوند نیاز به بالا بردن خواص مکانیکی این فولاد بسیار ملموس می باشد و از ورق های A537 برای ساخت مخازن قبل از ساخت مخازن مورد نظر بعضا توسط سازندگان مورد عملیات حرارتی قرار می گیرد که در ادامه این مقاله به این روش ساخت اشاره می کنیم .

خرید ورق A537 با استاندارد ASTM کشور ایالات متحده امریکا 

خرید ورق A537

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

عملیات حرارتی بر روی ورق های A537 :

ورق های A537 برای ساخت مخازنی که نیاز به فشارهای بسیار بالا دارد قبل از تولید می بایست مورد پخت مجدد قرار گیرد یا درادبیات فارسی اصطلاحا به آن (عملیات حرارتی یا آبکاری) می گویند .

ورق های مورد نظر را قبل از فرمینگ کردن مجدد داخل کوره های عملیات حرارتی می کنند و حداقل به میزان نیم ساعت و حداکثر به میزان یک ساعت در معرض دمای 620 تا 650 درجه سانتی گراد قرار می دهند .

عملیات مذکور می تواند بافت های فولاد را بصورت منسجم در آورده و بافت های فولاد را در هم بتند واین عملیات خواص مکانیکی نهایی فولاد را بالاتر برده و بافت ورق های مورد نظر را مستحکم تر می کند .

عملیات حرارتی بر روی ورق های A537 خریداری شده از سوی صنعتگران توسط شرکت های که می توانند ورق های عریض به طول های بلند را مورد عملیات حرارتی قرار دهند انجام می شود .

شرکت های زیادی درایران این عملیات حرارتی را برروی ورق های A537 راانجام می دهند تا بافت فولادهای A537 باکیفیت بالاتر و منسجم تر قرار گیرد تا بتواند در شرایط ساخت استراکچرها وسازه ها مقاومت بیشتر از خود نشان دهد .

ورق های A537 دربازار ایران مورد معامله و بازرگانی شرکت های متعددی قرار می گیرد که در ادامه این مقاله بازرگانی خرید و فروش این ورق ها اشاره می کنیم .

بازرگانی خرید و فروش و عرضه و تامین ورق های A537 :

ورق های A537 در انواع داخلی و وارداتی در ضخامتهای مختلف هم اینک دربازار ایران موجود می باشد و خریدارانی که در صنعت گاز وصنایع بویلر های تحت فشار فعالیت می کنند می توانند این ورق ها را در انواع وارداتی تولید کشورهای روسیه ، چین ، کره جنوبی ، هند و تولید داخل تولید شرکت های اکسین خوزستان از شرکت های بازرگانی عرضه کننده این ورق ها تهیه نمایند .

ورق ها باگرید A537 در گرید های کلاس یک پرمصرف تر از کلاس دو و سه می باشد و معمولا ورق های وارداتی به کشور ایران که با گرید A537 وارد شده و مورد استفاده خریداران قرار می گیرد بانام گرید A537 CL1 عرضه می شود .
درمواردی نیز به سفارش خریداران و صنعتگران فعال در زمینه نفت ، گاز ، پتروشیمی ورق های A537 در کلاس های A537 CL2 وA537 CL3 برای خریدارن می تواند تامین شود .

شرکت مهزیار فولاد درسال های گذشته اقدام به تامین ورق های A537 مطابق بااستاندارد ASTM کشور ایالات متحده امریکا برای خریداران می نماید و شما درصورتی که نیاز به خرید مذکور برای ساخت استراکچرها وسازه های خود دارید می توانید این ورق هارا از بخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد استعلام نموده تا ورق های مورد نظر را به شرط تاییدیه مراکز متالورژی معتبر تهیه نمایید .

ورق های A537 درضخامتهای مختلف از ضخامت 8 میلی متر تاضخامت 100 میلی متر هم اینک در انبار استوک و در دایره معاملات بازرگانی مهزیار فولاد قرار دارد .

شرکت مهزیار فولاد در زمینه خرید و فروش و عرضه این ورق ها فعالیت می نماید .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *