لوله دریایی

لوله دریایی

لوله دریایی (آلیاژ و کاربردهای لوله های مصرفی صنایع دریایی ) :

لوله های کربن استیل فولادی که به روش های گوناگونی همچون لوله های مانیسمان ، لوله های درز مستقیم ، لوله های اسپیرال ، لوله های درز ماهیچه تولید می شود دردسته محصولاتی قرار می گیرد که بعضا درصنایع دریایی بسیار پر مصرف بوده .

و بسیاری از سازه ها و استراکچرهای بکار رفته در صنایع دریایی می توانند بالوله های فولادی کربن استیل که آلیاژهای مرتبتی بافولادهای رده های دریایی دارند تولید شوند .

و مورد کاربرد و مصرف صنایع دریایی درقسمت های گوناگون استراکچرهای ساحلی ، استراکچرهای بستری و استراکچرها و صنایع کشتی سازی قرار گیرد این لوله ها باتوجه آلیاژهای خاص خود که در رده آلیاژهای گریدهای دریایی قرار می گیرد معمولا مورد مصرف این صنایع واقع می شوند ودربازار ایران باتوجه به گستردگی آلیاژهای لوله های صنایع دریایی ازاین لوله ها جهت ساخت انواع سازه های دریایی بکارگرفته می شود .

 

لوله دریایی جهت ساخت استراکچرهای دریایی صنعتگران

لوله دریایی

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

موارد مصرف لوله دریایی :

لوله های گرید های دریایی که بااستانداردهای گوناگونی همچون استاندارد های A131-GLA-A179-A36 و… تولید می شود می توانند مورد استفاده درصنایع دریایی قرار گیرند که این مصارف دردسته مصارف گوناگون سازه های دریایی قرار می گیرند که عبارتند از : لوله های مصرفی درصنایع کشتی سازی که معمولا درساختمان کشتی جهت مدارهای پایپینگ شناورها جهت استفاده در سیستم پیشرانه انواع کشتی وجهت استفاده دربدنه یاستون های نگهدارنده سازه ی کشتی بکار گرفته می شود .

لوله های بکاررفته درساختمان کشتی و کلیه لوله های بکاررفته درصنایع کشتی سازی می بایست دارای آلیاژهایی دردسته ی آلیاژهای گریدهای دریایی باشند تابتوانند درساختمان کشتی ودرسازه های دریایی که به این صورت ساخته می شوند بکارگرفته شوند .

از دیگر موارد مصرف لوله های دریایی می توان از استفاده این لوله ها جهت ساخت سازه های ساحلی استفاده نمود وبه این نوع مصرف لوله ها اشاره کرد لوله های سازه های ساحلی معمولا در صنایع شمعکوبی ساخت اسکله های تجاری و تفریحی بکار گرفته می شوند واین لوله ها دردسته لوله های مقاوم قرار می گیرند که می توانند درسازه های ساحلی جهت ستون های نگهدارنده ی سازه های ساحلی بکار گیرند .

لوله های بکاررفته در صنایع شمعکوبی که مورد مصرف خریداران پیمانکاران دراین صنعت قرار می گیرند معمولا می بایست دارای آلیاژهای مرتبتی باآلیاژهای فولادهای صنایع دریایی قرار گیرند تابتوانند بالاترین قابلیت های کاری را درشرایط سازه ای از خود نشان دهند .

لوله دریایی درانبار شرکت مهزیار فولاد

لوله دریایی

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

لوله دریایی بکار رفته درسکوهای نفت مستقر در دریاها :

از دیگر مصارف لوله های دریایی می توان به استفاده از این لوله ها جهت ساخت سکوهای نفتی ویا سکوهای شناور در بستر دریاها اشاره نمود .

لوله های بکاررفته دراستراکچرهای صنایع دریایی به لوله هایی اطلاق می شود که می توانند به عنوان ستون های حمال دربستر دریا قرار داده شده تاسازه های غول پیکر همچون سازه های سکوهای نفتی مسقر در بستر دریاها را تشکیل دهند .

از لوله های دریایی درجهت استفاده در مدارهای پایپینگ مستقر در سکوهای نفتی نیز استفاده می شود .

کلیه لوله های بکاررفته درساختمان واستراکچرهای سکوهای نفتی دردسته ی لوله های گریدهای دریایی قرار می گیرند که دراین صنعت (صنعت نفت) که می بایست سازه های دریایی برای آن ساخته شوند بسیار پرکاربرد می باشد .

سکوهای نفتی مستقر در بستر دریاها دارای مدار های پایپینگ گوناگونی هست که در حقیقت نفت را دراعماق زمین استخراج نموده وبه وسیله لوله هایی که نفت رابه سطح می رساند انتقال داده تا درنهایت نفت خام از سکوهای نفتی جهت بارگیری باکشتی هایی که به آنها نفتکش می گویند منتقل شوند .

کلیه مدارهای این لوله ها که درساختمان صنایع دریایی وسکوهای نفتی بکار می رود دردسته ی لوله های پرمصرف ولوله های آلیاژی صنایع دریایی قرار می گیرد که آلیاژهای بسیار گوناگونی را داشته که قبل تر دراین مقاله اشاره خواهد شد .

سکوهای نفتی از دیگر موارد پرمصرف لوله های دریایی برای استراکچرهای صنایع دریایی می باشد .

لوله دریایی آماده بارگیری برای ساخت سازه های ساحلی دریایی

لوله دریایی

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

 

لوله های دریایی درز دار – مانیسمان :

برای کلیه سازه های دریایی که به آن اشاره شد می توان به لوله های گریدهای دریایی بصورت درز دار و مانیسمان استفاده کرد لوله های مانیسمان بکار رفته درصنایع دریایی معمولا دردسته لوله هایی قرار می گیرد که باآلیاژ های گوناگونی همچون آلیاژهای گرید های دریایی ساخته می شوند .

لوله های درز دار استفاده شده در صنایع دریایی در سایزهای بالا معمولا درجهت شمعکوبی واستفاده در استراکچرهای ساحلی ویا بسیاری دیگر ازسازه های مرتبت بکار گرفته می شود .

لوله های درز دار و مانیسمان بااستاندارد های فولادهای کربن استیل صنایع دریایی ساخته می شوند می توانند درسازهای مختلف از سایز 1 اینچ تا 56 اینچ تولید شوند که معمولا در ساز های بالا این لوله ها بصورت درز دار ودرسایزهای پایین این لوله ها بصورت مانیسمان تولید می شوند .

لوله های مانیسمان و درز دار مصرفی در صنایع دریایی بصورت شاخه های 12 متری معمولا تولید می شوند که می توانند برای استفاده درصنایع دریایی ساخت سکوهای نفتی و بسیاری از استراکچرهای دریایی بکارگرفته شوند .

درکشورایران بعضا شرکت های فولادسازی اقدام به تولید لوله ها باگریدهای دریایی می نمایند که این لوله ها می توانند مورد استفاده فراوان جهت سازه ها واستراکچرهای صنایع دریایی قرار گیرند .

تشابهات لوله های کربن استیل فولادی ومصرف آنها درصنایع دریایی :

بسیاری از آلیاژهایی که در دسته آلیاژهای تولیدی لوله های کربن استیل فولادی قرار می گیرد می تواند تشابهات آلیاژی بااستاندارهای صنایع دریایی داشته باشند بسیاری از صنعتگران وپیمانکاران و خریداران لوله های دریایی که نیاز به خرید انواع لوله ها باگرید های دریایی دارد که معمولا این لوله ها را می خواهند برا یمصارفی همچون شمعکوبی ویا ساخت سکوهای نفتی ویا انتقال سیالات مورد استفاده قرار دهند از لوله های گریدهای سری Xاستفاده می کنند که می توانند بانام های همچون X60-X52-X65-X70 تولید وعرضه شود .

از لوله های مورد نظر می توان جهت استفاده در ستون های استراکچرهای ساحلی صنایع دریایی استفاده کرد که معمولا مورد استفاده ی فراوان در صنایع دریایی دارند .

لوله های مصرفی دراین بخش می توانند مورد استفاده گوناگونی از سازه های دریایی قرار گیرند که همگی میبایست دارای استاندارد های API مطابق بااستاندارهای مدارهای پایپینگ کشور ایالات متحده امریکا باشند .

بازرگانی خرید و فروش لوله های دریایی ازانجایی که لوله های دریایی جهت ساخت کشتی ، ساخت استراکچرهای ساحلی و نفتی بسیار پرکاربرد و پر مصرف می باشد بازار مصرف خرید و فروش این لوله ها نیز بسایر داغ بوده و شرکت های مختلف بازرگانی در جهان اقدام به تولید و عرضه لوله ها باگریدهای دریایی جهت ساخت سازه های دریایی می نمایند .

دربازار ایران نیز درسال های گذشته مصرف کنندگان و خریداران این دسته از لوله ها که دردسته ی شرکت های صنایع دریایی قرار می گیرند از این لوله ها جهت ساخت سازه ها واستراکچرهای خود بهره می برند و از لوله های دریایی برای ساخت انواع سازه های خود استفاده می کنند .

شرکت بازرگانی مهزیار فولاد اقدام به واردات وتوضیع انواع لوله های گریدهای دریایی می نماید که این لوله ها می تواند مورد استفاده در صنایع دریایی قرار گیرد .

خریداران این دسته ازلوله ها که معمولا شرکت های پیمانکار فعال در زمینه صنایع دریایی می باشند ازلوله های دریایی جهت ساخت سازه های بکاررفته درکشتی های تجاری تفریحی ساخت انواع سازه های دریایی استفاده می کنند که می توانند لوله های مورد نظر را بصورت اینچ از بخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد استعلام نمایند .

لوله های بکاررفته درصنایع دریایی می بایست دارای آلیاژهای خاصی باشد که پرمصرف ترین آلیاژهای بکاررفته درصنایع دریایی آلیاژهای A36-A131-ST52 و دیگر آلیاژها می باشد که باتوجه به درخواست مشتریان و خریداران برای آنها تامین می شود .

شرکت بازرگانی مهزیار فولاد اقدام به تامین انواع لوله های در گریدهای دریایی می نماید وشما مصرف کنندگان و خریداران گرامی که نیاز به مصرف خرید انواع لوله های دریایی دارید می توانید ازلوله های مورد نظر جهت استفاده در صنایع دریایی استفاده نموده واین لوله هارا باتوجه آلیاژهای خاص کربن استیل بکاررفته درآنها ازبخش بازرگانی و فروش شرکت استعلام نمایید .

کلیه لوله های تامین شده برای صنعتگران که فعال در صنایع دریایی می باشند به شرط تاییدیه مراکز متالورژی معتبر برای آنها تامین می شود که می توانند پس از خریداری لوله ها ازواحد فروش شرکت این لوله هارا نمونه برداری کرده و به مراکز متالورژی جهت آزمون های مورد نظر ارسال نمایند .

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده کلیه آهن آلات دریایی اعم از ورق ، شفت های دریایی ، نبشی ، ناودانی بکاررفته در سازه های دریایی و لوله های دریایی می باشد که شما می توانید آهن آلات مصرفی صنایع دریایی خودرا ازاین شرکت استعلام نموده وباتوجه به فرایند خرید این فولادهارا ازشرکت مهزیار فولاد تهیه نمایید ، شرکت مهزیار فولاد کلیه آهن آلات دریایی در ایران .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *