خرید ورق آلیاژی A36

خرید ورق آلیاژی A36

خرید ورق آلیاژی A36 موجود در بازار ایران :

ورق های A36 که دردسته ورق های کربن استیل فولادی قرار می گیرد از استانداردهای پرمصرف درصنایع دریایی و صنایع فلزی سنگین می باشد که این ورق ها باتوجه به ویژگی های منحصر به فرد خود برای استفاده در انواع سازه های دریایی که به عنوان ورق های دریایی شناخته می شود یاانواع سازه های فلزی در صنایع مورد کاربرد قرار می گیرد .

استاندارد A36 مطابق بااستاندارد ASTM کشور ایالات متحده امریکا می باشد دردهه های گذشته توسط معتبر ترین کمپانی های معتبر کربن استیل فولادی و آلیاژی درجهان تولید می شود و ورق باستاندارد وآلیاژA36 دردایره تولیدی بسیاری ازشرکت های معتبر تولید فولاد درجهان قرار دارد .

ورق های A36 دربازار ایران نیز توسط شرکت های تولید می شود که دراین مقاله بصورت مشروح به کلیه تولیدکنندگان این ورق ها دربازار ایران و ورق های A36 تولید شرکت های معتبر دراسیا که ورق های آنها دربازار ایران اشاره می کنیم .

درابتدای این مقاله متذکر می شویم که ورق های A36 دارای استانداردهای خاصی می باشد که دربرخی ازضخامت ها خریداران مجبور به خرید وتامین این ورق ها ازنوع وارداتی آن می باشند که این ورق ها درضخامت های گوناگونی دربازار ایران وجود دارد .

 

خرید ورق آلیاژی A36

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

ورق آلیاژی A36 تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان جهت خرید ورق آلیاژی A36 :

درسال های گذشته شرکت فولاد مبارکه اقدام به تولید ورق A36 برای استفاده در صنایع دریایی نموده است ورق های A36شرکت فولاد مبارکه مورد استفاده درصنایع دریایی قرار می گیرد ازضخامت 2میلی مترتاضخامت 15 میلی متر درشرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید می شود .

این ورق ها بعضا درابعاد مختلف به سفارش مشتری ویا معمولا توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای مصارف دریایی یا ساخت استراکچر به صورت کویل یا رول های 25 تنی به بازار مصرف عرضه می شود .

ورق های A36 که توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید می شود حداکثر تاضخامت 15 میلی متر امکان تولید دارد ودربرخی موارد بصورت سفارشی توسط شرکت هایی سفارش داده می شود که عرض این ورق ها می تواند بصورت کویل تاعرض 180 سانتی متر توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید شود .

شرکت فولاد مبارکه اصفهان بعضا برای برخی از خریداران ورق های A36عرضه شده را اسید شویی نموده وسطح آنها را از هرگونه دوده فولادی تمیز می کند و پس از آن به خریداران تحویل می دهند انجام این عمل برروی ورق های آلیاژی و فولادی A36 این امکان را به خریداران می دهد که ورق های استفاده شده دربدنه کشتی را پس از نسب برروی بدنه های کشتی بدون نیاز به سندپلاست سطحی رنگ آمیزی نموده و سطح تمیز شده ورق ها کربن استیل می تواند رنگ رابهتر به خود جذب نماید .

 

خرید ورق آلیاژی A36

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

ورق های A36 تولید شرکت اکسین خوزستان جهت خرید ورق آلیاژی A36 :

شرکت اکسین نیز که درکشورایران که اقدام به تولید ورق های بسیار باکیفیت می نماید که درسال های گذشته اقدام به تولید ورق های A36 به ابعاد بلند نموده است این شرکت این اقدام رادارد که ورق هایA36مورد نیاز خریداران در صنایع دریایی و یادرصنایع فلزی سنگین را از ضخامت 8 میلی متر تا ضخامت 150 میلی متر ابعاد مختلف برای خریدارن تامین نماید .

ورق های اکسین تولید شده در شرکت اکسین خوزستان در ضخامت ها ودرعرض های مختلف می توانند تولید شوند و شرکت اکسین خوزستان تنها شرکت تولید کننده ورق های عریض باعرض بیش از 5/1 متر در ایران می باشد .

پس خریدارانی که نیازمند ASTM A36 بصورت عریض با عرض های بیش از 5/1 متر دارند در صورتی که نیاز به خرید ورق های داخلی دارند می توانند این ورق هارا ازشرکت اکسین خوزستان از دایره بازرگانی فروش شرکت های فولاد درایران خریداری نمایند .
از دیگر ویژگی های ورق های اکسین بااستاندار A36 تولید ورق ها بصورت فابریک می باشد برخلاف شرکت فولاد مبارکه اصفهان که معمولا ورق هارا بصورت کویل های فولادی تولید می کنند .

ورق های تولیدی شرکت اکسین خوزستان بصورت فابریک برش خورده مورد نیاز مشتریان به ابعاد استاندارد در بازار مصرف ایران می باشد استاندارد تولیدی شرکت اکسین خوزستان که ورق های آلیاژی A36 آن هم همواره دربازار مصرف به وفور یاد می شود عبارتند از : ابعاد 6*2 متر ابعاد 12*2 متر ابعاد 12*5/2 مترابعاد مطرح شده برای ضخامت های 8 میلی متر تا 40 میلی متر در بازار ایران همواره دردایره ورق های موجود می باشد که خریداران می توانند ورق های A36 مصرفی خودرا بااین ابعاد از فروشندگان فولاد تهیه نمایند .

 

خرید ورق آلیاژی A36

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

 

ورق های A36 وارداتی تولید کمپانی پسکو کره جنوبی جهت خرید ورق آلیاژی A36 :

شرکت پسکو کره در سال های گذشته مبادلات اقتصادی زیادی را باکشورهای محدوده خاورمیانه انجام می دهد درسال های واردات از کشور کره به کشور ایران با محدودیت روبرو شده اما بسیاری از شرکت های بازرگانی فعال در خاورمیانه ورق های تولیدی پسکو کره را درانبار های کشورهای حاشیه خلیج فارس دپو می نمایند .

ورق های تولیدی کمپانی پسکو کره توسط تجار اماراتی ، قطری ، بحرینی ، عمانی خریداری شده ودر انبار های استوک این شرکت ها درکشورهای حاشیه خلیج فارس دپو می شود پس از دپو نمودن این ورق ها معمولا برخی تجار ایرانی اقدام به واردات ورق های A36 تولیدی کمپانی پسکو کره جنوبی به ایران می نمایند .

درگذشته تجار بطور مستقیم ازکمپانی هایی همچون پسکو کره جنوبی ورق ها را وارد ایران می کردند وبه دست خریداران می رسادند اما باتوجه به محدودیت واردات از کشور کره جنوبی این ورق ها درچند سال گذشته توسط تجار عرب خریداری شده ویک بار در انبارهای استوک ودپوی شرکت های خریدار در کشورهای جنوبی حاشیه خلیج فارس تخلیه شده و پس از آن مورد خرید توسط تجار ایرانی قرار می گیرد ودر انبار های این شرکت ها خارج شده وبه مقصد ایران بارگیری می شود .

ورق های تولیدی پسکو کره که بااستاندارد A36 تولید می شود از ضخامت 8 میلی متر تاضخامت 50 میلی متر درابعاد 12*2 متر تولید کمپانی پسکو درانبار تهران موجود می باشد وخریدارانی که الزام به خرید ورق وارداتی A36 بااستاندارد های مورد نظر را دارند می توانند این ورق ها را ازبخش بازرگانی و فروش شرکت های تامین کننده فولاد خریداری نموده تااز خرید ورق های A36 وارداتی باکیفیتی بالاتراز کیفیت تولیدات داخل اطمینان حاصل کنند .

ورق های وارداتی A36 تولید کمپانی های روسی جهت خرید ورق آلیاژی A36 :

ورق های A36 تولیدات کمپانی های روسی نیز از دهه های گذشته دربازار ایران موجود می باشد ورق های تولیدی کشور روسیه اعم از کمپانی MMK ، کمپانی ارسلور متال ، اورال استیل از دسته شرکت های تولیدی ورق های آلیاژی در کشور روسیه می باشند که با توجه به دوستی باسابقه سیاسی میان کشور ایران وروسیه همواره این ورق ها دربازار ایران موجود می باشد خریداران این دسته از ورق ها در بازار ایران شرکت های خرید و فروش فولاد می باشند که ورق های آلیاژی A36 راازکمپانی MMK ، کمپانی ارسلور متال ، کمپانی اورال استیل در ضخامت های مختلف خریداری نموده و پس از ترخیص از گمرکات شمالی کشور به انبار های پخش این دسته از ورق ها در شهرهای تهران و شهرهای بزرگ منتقل می نمایند .

ورق های تولیدی توسط کمپانی اورال استیل روسیه در دسته با کیفیت ترین ورق های تولید کشور روسیه ورق های تولیدی A36 شرکت MMK روسیه دردسته باکیفیت ترین ورق های بکار رفته درصنایع کشتی سازی ایران در دهه های 80 و 90 قرار دارد داشته ولازم بذکراست بدانید بیش از 90 درصد نو سازی صنایع دریایی ایران دردهه های 80 و 90 با ورق های وارداتی روسی برای ساخت شناور و کشتی ها انجام شد .

ورق های وارداتی از کشور چین جهت خرید ورق آلیاژی A36 :

کشور چین که همواره مبادلات بسیار گسترده را باکشور ایران دارد در دایره تولید کنندگان ورق های A36 قرار دارد .

کمپانی های تولید کننده بسیار زیادی در چین ورق های آلیاژی تولید می نمایند که شرکت هایی همچون تیانجین ، شرکت های تای استیل ، دردسته تولد کنندگان این دسته از ورق های آلیاژی و فولادی قرار دارد .

خریداران ورق های A36 می توانند دربازار ایران استعلام ورق های A36 تولید کمپانی های چینی رانیز از خریداران بکنند .

ورق های A36 تولیدی کشور چین نیز دردایره ورق های باکیفیت جهت استفاده در صنایع دریایی و صنایع فلزی در کشور ایران قرار دارد .

ورق های تولید توسط شرکت های چینی دربازار ایران موجود می باشد از نظر ابعاد عبارتند از 1/5*6 تا سایز 30 میلی متر ابعاد 6*2 تا سایز 50 میلی متر و در مواردی ابعادی بزرگتر از 6*2 نیز تولید کشورهای چینی در بازار ایران دربازار ایران موجود می باشد .

بازرگانی خرید و فروش ورق های A36 شرکت مهزیار فولاد جهت خرید ورق آلیاژی A36 :

شرکت مهزیار فولاد درسال های به تامین ورق های A36 برای صنعتگران گرامی نموده است این ورق ها باتوجه به پرمصرف بودن استفاده آنها در صنایع دریایی و صنایع فلزی دردایره کالاهای پرمصرف تامین شده توسط شرکت مهزیار فولاد قرار دارد .

شما خریداران گرامی درصورت نیاز خرید انواع ورق های A36 دارید می توانید ورق های مورد نظر خود را باتوجه ضخامت و ابعاد و مقدار از بخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد استعلام نمایید .

کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد این اطمینان به شما می دهند که کلیه ورق های A36 خریداری شده از طریق کارشناسان مورد استفاده در صنایع گوناگون بتواند کلیه تست های مربوطه در خصوص آلیاژ را پاس نموده و ورق های باکیفیتی را به دست شما خریداران برساند .

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی درایران .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *