ورق های استنلس استیل 304

خرید، فروش ورق استیل 304-316-321-309

با سلام و درود بر کاربران مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت ارائه دهنده خدمات تامین و فروش انواع مقاطع استنلس استیل می باشد. تیم فروش شرکت با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد، قادر است شما خریداران را در زمینه انتخاب نوع ورق های استنلس استیل با توجه به شرایط و نوع استفاده یاری نماید لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت و همچنین خرید انواع مقاطع استنلس استیل، با واحد فروش :شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما  صبح الی آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

در این مقاله مطالب مفیدی در مورد ورق های استنلس استیل در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم پس لطفا در ادامه با ما همراه باشید؛


ویدیو زیر، خلاصه ای از مطالب این صفحه می باشد:


ورق های استنلس استیل

این ورق ها در گرید ها و آلیاژ های گوناگون با توجه به نیاز صنایع متعدد تولید و عرضه می گردند.

مثلا ورق های استنلس استیل با آلیاژ 304 میتواند جهت کلیه سازه های صنایع غذایی استفاده شود اما آنجا که در صنعت، حرارت ملاک ساخت سازه می باشد ورق های استیل 321 که توانایی تحمل حرارتی تا 730 درجه سانتی گراد را دارند وارد میدان ساخت این استراکچر ها می شوند.

آلیاژ های گوناگون استنلس استیل ها در حقیقت کابرد های گوناگونی در صنایع داشته که هرکدام از این آلیاژ ها قابلیت های منحصر بفردی برای سازه های مختلف دارند.

مثلا ورق های 316 ورق هایی هستند که در تماس با مواد اسیدی دیرتر از دیگر فولاد ها و کربن استیل ها و استنلس استیل ها تخریب می شوند، به همین دلیل کلیه مخازنی که در آنها مواد اسیدی (کلراید) وجود دارد الزام به استفاده از آلیاژ استنلس استیل 316 نیز دیده می شود.

ورق های دیگری با آلیاژ 309 در دایره ورق های استنلس استیل قرار دارند که این ورق ها نیز در دسته ی ورق های (high allow) استنلس استیل و در دسته ی ورق های نسوز استنلس استیل قرار می گیرد و برای سازه هایی به کار می رود که در آنها حرارات بسیار بالا وجود دارد.

مثلا ساخت کوره های صنایع ساخت سرامیک و چینی از اینگونه آلیاژ های استنلس استیل نسوز یا در صنایع تولید سیمان از اینگونه آلیاژ ها استفاده می شود.

کلیه آلیاژ های ورق های استنلس استیل مذکور در دسته ی محصولات قابل عرضه ی شرکت مهزیار فولاد صنعت می باشد و کلیه خریداران گرامی می توانند این ورق های استیل را در ضخامت های گوناگون از ضخامت 0.3 میلی متر الی ضخامت 60 میلی متر در ضخامت ها و ابعاد مختلف تولید کارخانجات گوناگون خارجی از شرکت مهزیار فولاد دریافت نمایند.

لازم به ذکر است کلیه محصولات استنلس استیل وارداتی بوده و کالای استنلس استیل متاسفانه در داخل ایران تولید نمی گردند.

محصولات وارداتی به کشور ایران ممعمولا تولید کشور های ژاپن، چین، تایوان، کره جنوبی، اسپانیا، افریقای جنوبی، آلمان، فنلاند بوده و استنلس استیل های گرید های پایین همچون 304 و 316 معمولا تولید کشور های آسیای شرقی و استنلس استیل های گرید بالا و (های آلیاژ) معمولا تولید اروپا و کشور افریقای جنوبی در داخل خاک ایران موجود می باشد.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روزانه انواع ورق های استنلس استیل و اطلاع از سایز ها و آلیاژ های موجود با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

(شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی استنلس استیل در ایران)


خرید و فروش تخصصی و قیمت روزانه ورق استیل ، ورق های استیل 304، استیل 316 ، استیل 321 ، استیل 310 ، استیل 309

فروش ورق استیل 304 در سایز ها و ابعاد مختلف.

فروش ورق استیل 316 در سایز ها و ابعاد مختلف .

فروش ورق های استیل 310 و 310S  در سایز ها و ابعاد مختلف.

فروش ورق های استیل 321 در سایز ها و ابعاد مختلف .

فروش ورق های استیل 309 در سایز ها و ابعاد مختلف .

فروش انواع ورق استیل بگیر با گرید های 410 ، 420 ، 430 ،

در سایز ها و ابعاد مختلف ، همینک در مهزیار فولاد .


لوله استیل
مقاله ی ورق رنگی و مقاله ی ورق آهن را نیز بخوانید
مقاله ی ورق آجدار و مقاله ی فروش ورق سیاه را نیز بخوانید
مقاله ی ورق سیاه  و مقاله ی فروش لوله صنعتی را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که فعالیت خود را در زمینه تامین و تهیه انواع مقاطع استنلس استیل به صورت سراسری در کشور گسترش داده و هدف اصلی این شرکت ، جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد. ما در این راستا سعی داریم خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده و تجربه ی بسیار خوبی از خرید را برای شما عزیزان رقم بزنیم، خواهشمندیم جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ها مقاطع مختلف استنلس استیل، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com تیم فروش شرکت را از صورت های خرید خود آگاه نمایید. کارشناسان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 آماده ی پاسخگویی به شما خریداران عزیز می باشند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *