خرید ورق MO40

خرید ورق MO40

خرید ورق MO40 آلیاژی فولادی :

ورق های آلیاژی و فولادی mo40 که مورد توجه خریداران و صنعتگران مختلفی قرار می گیرد ویژگی های خاصی را در شرایط ساخت سازه های مختلف از خود نشان میدهد که در این مقاله به کاربردهای ورق های mo40 که اصطلاحا برابر با استاندارد AISI کشور ایالات متحده امریکا با نام فولاد 4140 نیز شناخته می شود اشاره می کنیم .

ورق های 4140 یا اصطلاحا در بازار ایران mo40 حاوی عناصر مختلفی همچون کربن ، مولیبدن ، منگنز ، کروم در بافت خود می باشد که این ورق ها می تواند در شرایط ساخت قطعات مختلف ویژگی های بسیار منحصر به فردی را برای سازه هایی که در آنها سایش بسیار بالا وجود دارد و یا چه قرمگی و استحکام بالا در این سازه ها حائز اهمیت است از خود نشان دهد .

فولادهای 4140 که مطابق با استاندارد AISI کشور ایالات متحده امریکا در دسته فولادهای پر مصرف در ساخت قطعات صنعتی قرار می گیرد از نوع فولادهایی می باشد که صنعتگران تولید قطعات مختلف اعم از قطعات خودرو و یا قطعات سازه های صنعتی از این فولادها برای ساخت قطعات خود استفاده می کنند .

در بازار ایران فولاد MO40 یا AISI 4140 مطابق با استاندارد امریکا در دو نوع میله گرد و ورق پر مصرف بوده که متریال ورق این دسته از فولادهای آلیاژی در دایره فروش شرکت مهزیار فولاد قرار داشته که شما خریداران و صنعتگران گرامی می توانید ور ق های AISI 4140 مطابق با جداول آلیاژ ریزی شده این فولادها برای ساخت قطعات صنعتی خود خریداری نمایید .

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ورق های 4140 مقاومت در برابر سایش می باشد ، قطعات فلزی که در سازه های صنعتی در شرایط سایش بالا قرار دارند می توانند با ورق های فولادی 4140 تولید شده تا بتوانند در شرایط اصطکاک بالا و سایش زیاد از خود مقاومت های ایده الی را نشان داده و در نهایت فولادهای 4140 یا ورق های MO40می توانند برای ساخت بسیاری از قطعات تحت سایش صنعتی مورد استفاده قرار گیرند .

خرید ورق MO40 جهت ساخت استراکچرهای صنعتی 

خرید ورق MO40

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

شرکت هایی که از ورق های MO40 برای ساخت سازه های خود استفاده می کنند عبارتند از :
شرکت های ساخت قطعات خودرو ، شرکت های ساخت قطعات فلزی سنگین ، شرکت های ساخت قطعات ماشین آلات راه سازی ، شرکت های ساخت قطعات ماشین آلات و دستگاه های صنعتی ، شرکت های ساخت قطعات و ماشین آلات صنعت حمل ونقل ریلی از جمله شرکت های مصرف کننده ی ورق های MO40 و از خریداران ورق های MO40 در صنایع مادر در کشور ایران می باشند .

ورق های فولادی MO40 دارای عناصر گوناگونی در بافت خود می باشد که ویژگی منحصر به فرد این فولاد در بافت آلیاژی می توان به آلیاژ های مولیبدن و آلیاژ کروم اشاره نمود .

فولاد MO40 که در دسته فولادهای کربن استیل قرار می گیرد همچون دیگر کربن استیل ها دارای مقادیری منگنز و کربن نیز می باشد که منگنز و کربن موجود در بافت این فولادها به میزان منگنز و کربن موجود در دیگر فولادهای گریدهای کربن استیل می باشد .

اما ویژگی خاص فولاد MO40 وجود عناصر مولیبدن و عناصر کروم در بافت این فولاد می باشد فولاد و آلیاژهای MO40 در صنعت در دو نوع میله گرد و ورق بسیار پرکاربرد می باشد که شرکت مهزیار فولاد اقدام به تأمین ورق های MO40 در ضخامت های مختلف برای خریداران می نماید .

برای خرید انواع ورق های کربن استیل آلیاژی MO40 می توانید در ضخامت های مختلف این ورق ها را در انواع وارداتی و داخلی از بخش بازرگانی و فروش شرکت تهیه نموده تا ورق های مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان ممکن در دسترس شما خریداران و صنعتگران گرامی قرار گیرد .

خرید ورق MO40 آماده بار گیری و ارسال به تمامی نقاط کشور  

خرید ورق MO40

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

واردات ورق های MO40 و واردکنندگان ورق های MO40 :
ورق های MO40 دربازار ایران به دو صورت ورق های وارداتی و ورق های تولید داخل عرضه می شود .

تنهاشرکت تولید کنند و ورق MO40 در بازار ایران شرکت اکسین خوزستان می باشد که ورق های MO40 مطابق بااستاندارد AISI MO40 4140 را باضخامت 8 میلی متر تا ضخامت 250 میلی متر توانایی تولید داشته ورق های مورد نظر را در عرض های مختلف تولید کنند .

ورق های MO40 در ضخامت های 8 میلی متر تا ضخامت 20 میلی متر در انواع پرمصرف و ضخامت 20 میلی متر به بالا در انواع کم مصرف تلقی شده و این ورق ها در بازار داخل ایران تولید کشور چین و روسیه نیز قابلیت تامین داشته وارد می شود .

ورق های MO40 دربازار ایران در انواع روسی و چینی برای خریداران قابل تامین است و مصرف کنندگان این دسته از ورق ها معتقد هستند که ورق های تولیدی کشور روسیه در میان دیگر ورق هایی که دربازار فراوانی دارد از کیفیت بالاتر و شرایط استفاده در قطعات صنعتی بهتری برخوردار است .

خریدارانی که نیاز به خرید ورق MO40 را دارند می توانند ضخامت 6 میلی تر تا ضخامت 100 میلی متر توسط بازرگانی و فروش شرکت استعلام نموده تا این ورق هارا بشرط تاییدیه مراکز معتبر از فروشندگان این دسته از ورق ها خریداری نمایند .

خرید ورق MO40 و دپو در انبار شرکت مهزیار فولاد

خرید ورق MO40

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

آبکاری و سخت کاری ورق های MO40 :
ورق های MO40 می توانند مورد آبکاری و سختکاری قرار گیرند که آبکاری و سختکاری این دسته از ورق ها در شرایط ویژه ای صورت می پذیرد .
ورق ها MO40 رابرای آبکاری تا حرارت 850 الی 900 درجه سانتی گراد حرارت داده و پس از حرارت دهی ورق های مورد نظر را در روغن های صنعتی وارد می کنند .

این عملیات می تواند سختی سطحی به بافت این ورق ها داده که این ورق ها در شرایط سایش از مقاومت بالاتری برخوردار باشند .

ورق های MO40 باتوجه به دارا بودن عنصر کربن ، مولیبدن ، منگنز دربافت خود می توانند مورد استفاده در ساخت های تحت سایش و تحت تنش صنایع قرار گیرند و خریداران این دسته از ورق ها خواص چه قرمگی و ضدسایشی و مقاومت بالای مکانیکی را برای فولاد های MO40 خریداری شده مدنظر قرار می دهند .

قطعات مورد نظر خود را که می بایست این ویژگی هارا داشته باشد از ورق های کربن استیل MO40 تولید می کند .

برای خرید ورق MO40  در انواع داخلی و وارداتی می توانید بابخش بازرگانی و فروش شرکت تماس حاصل نموده و ورق های مورد نظر خود را از کارشناسان فروش این شرکت استعلام نمایید .

شرکت ما کلیه ورق های تامین شده MO40 را بشرط تاییدیه مراکز متالوژی معتبر برای شما خریداران گرامی تامین می نماید و ورق های MO40 تامین شده توسط بخش بازرگانی و فروش شرکت تماما بشرط و تاییدیه بنیاد علوم کاربردی رازی برای خریداران تامین می شود .

برای خرید انواع ضخامت های ورق های AISI 4140 بابخش بازرگانی و فروش شرکت تماس حاصل نموده تا این ورق ها را از کارشناسان شرکت استعلام نمایید .

ورق های موجود در انبار شرکت تولید کمپانی های اورال استیل روسیه ، های تای استیل چین ، اکسین خوزستان دارای ضخامت و ابعاد مختلف می باشد که این ورق ها می تواند برای شما خریداران تامین شود .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *