خرید لوله ضخامت بالا 1403/02/16

خرید لوله ضخامت بالا 1403/02/16

خرید لوله ضخامت بالا 1403/02/16

لوله گوشتی ضخامت بالا کربن استیل – استنلس استیل :

لوله های گوشتی یا درادبیات فارسی لوله های آهنی ضخامت بالا به لوله هایی گفته می شود که قطر و ضخامت دیواره ی این لوله ها بیشتر دیواره مصرفی در این صنایع می باشد .

معمولا ضخامت بالای دیواره و جداره ی این دسته از لوله ها ویژگی های خاصی را برای مصرف این دسته از لوله ها در صنایع به وجود می آورد .

لوله های کربن استیل و استنلس استیل که با ضخامت های بالا تولید می شود معمولا مورد مصرف در صنایع قرار می گیرند که الزام به لوله های ضخامت بالا یا اصطلاحا لوله های گوشتی در آنها وجود دارد و به انواع کربن استیل و استنلس استیل در آلیاژهای مختلف تولید شده تا بتواند جهت ساخت قطعات صنعتی مورد کاربرد قرار گیرد .

خرید لوله ضخامت بالا 1403/02/16

خرید لوله ضخامت بالا 1403/02/16

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

شناخت لوله های گوشتی و سایز بالا :

لوله های گوشتی سایزبالا می تواند به دو شکل استاندارد اینچ تعریف شده توسط کشور ایالات متحده امریکا و یا برابر با درخواست مشتریان مطابق با قطرهای خارجی و داخلی مطابق میلی متر تولید شود .

برابر با PIPE CHART ایالات متحده امریکا لوله هایی که با رده های بیش از رده 80 شناخته می شود معمولا دارای ضخامت بالاتری به نسبت دیگر لوله های موجود در PIPE CHART کشور امریکا می باشند و لوله های بیش از رده 80 که بانام های گوناگونی همچون رده 100 ، رده 120 ، رده 140 ، رده 160 ، رده XS ، رده XXS ، رده 3XS و … شناخته می شود در دایره لوله هایی قرار می گیرد که دارای ضخامت بیشتری به نسبت دیگر لوله های فولادی برای ساخت قطعات صنعتی می باشد .

لوله های مطابق استاندارد PIPE CHART کشور امریکا معمولا برای استفاده در ساخت قطعات صنعتی کاربرد دارد که مصارف این دسته ازلوله ها می تواند به شکل آلیاژبکاررفته در بافت این لوله ها مورد ارزیابی توسط مهندسین مکانیک ، مهندسین سازه قرار گرفته تا در نهایت مورد استفاده در ساخت قطعات گوناگون صنعتی قرار گیرد .

مثلا برای شفت ها و قطعات صنعتی دایره ای شکل که اصطکاک در آنها بسیار زیاد است از لوله های گوشتی سایزبالا که بافت این لوله ها با آلیاژهایی ضدسایش در گریدهای ( CK45 – CK60 – CK70 – CK75 ) و گریدهای ضدسایش ساخته می شود می تواند مورد استفاده جهت قطعاتی قرار گیرد که سایش در داخل و یا بیرون این لوله ها بسیار زیاد است مثلا برای ساخت جک های هیدرولیک از لوله هایی استفاده می شود که از دایره لوله ها باآلیاژ ضدسایش قرار می گیرند .

این لوله ها مورد استفاده در ساخت مدارهای هیدرولیک برای ساخت جک ها قرار گیرند معمولا باآلیاژهای گرید ضد سایش همچون آلیاژهای HARDNESS بالا تولید شده تا بتواند مقاومت ایده ال را برای شرایط کاری داشته باشند .

خرید لوله ضخامت بالا 1403/02/16

خرید لوله ضخامت بالا 1403/02/16

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

لوله های گوشتی استنلس استیل :

لوله های گوشتی استنلس استیل نیز در دهه های گذشته باتوجه به پیشرفت صنایع غذایی در جهان و نیاز به ساخت قطعات ماشین آلات صنایع غذایی بسیار پرکاربرد شده به اینصورت که از این لوله ها برای ساخت قطعات ماشین آلات صنایع غذایی استفاده می شود .

از لوله های استنلس استیل گوشتی برای ساخت بسیاری از قطعات در ماشین آلات و دستگاه هایی بکاربرده می شود که نیاز به زنگ نزن بودن در این قطعات و ماشین آلات حائز اهمیت است بسیار پرکاربد می باشد .

لوله های گوشتی استنلس استیل نیز همچون لوله های کربن استیل در صورتی که برابر با استاندارد های اینچ مطابق با جداول PIPE CHART امریکا تولید شوند از سایزهای رده SCH80 به بالا شامل لوله های ضخامت بالا و لوله های گوشتی می شود لوله های استنلس استیل نیز می توانند با تکلونوژی روش سانتریفیوژ به سایزهای میلی متری و درخواست خریداران نیز تولید شوند و همواره از این لوله ها برای ساخت قطعات صنعتی در ماشین آلات گوناگون استفاده می شود .

لوله های بکاررفته استنلس استیل در قطعات صنعتی معمولا برای قطعات و ماشین آلاتی بکارگرفته می شود که این ماشین آلات و قطعات می بایست در شرایطی کار می کنند که این شرایط می تواند شرایط آب و هوای مرطوب و یا تماس با مواد غذایی و یا تماس با مواد شیمیایی اسیدی می باشد .

آلیاژهای گریدهای استنلس استیل می تواند مقاومت بسیار زیاد را در شرایط مختلف سازه ای از خود نشان دهد و آلیاژهای استنلس استیل در دسته آلیاژهایی قرار می گیرد که می تواند مقاومت بسیار بالایی را در شرایط اسیدی از خود نشان دهد .

پس از لوله های گوشتی برای ساخت سازه های صنایع پتروشیمی و یا صنایع شیمیایی نیز استفاده می شود چراکه گریدهایی از استنلس استیل ها همچون گریدهای 316 321- 316L – در گریدهای استنلس استیل قرار می گیرند که مقاومت بالایی را درشرایط تماس با مواد شیمیایی و یا مواد اسیدی از خود نشان می دهد که استفاده از این لوله ها برای ساخت قطعات فلزی و صنعتی که از صنایع ساخت ماشین آلاتی که قرار است در صنایع پتروشیمی و صنایع شیمیای کار کنند الزام آور می باشد .

موارد پرکاربرد استفاده از لوله های گوشتی در صنعت :

لوله های گوشتی ضخامت بالا موارد استفاده گوناگونی دارد اما یکی از اصلی ترین موارد استفاده از لوله های گوشتی ساخت موتور های خودرو و دیواره ی سیلندرهای موتورهای خودرو می باشد برای ساخت موتورهای خودرو ها و یا ماشین آلات سنگین و یا ماشین آلات راه سازی ویا موتور های شناورها و لوکوموتیوها از لوله های گوشتی برای موتورهای خودرو و سیلندرهای موتورهای خودروها می باشند .

برای ساخت موتورهای خودروها و یا ماشین آلات سنگین ویا ماشین آلات راه سازی ویا موتورهای شناور لوکوموتیوها و لوله های گوشتی برای بوش زنی داخلی موتورهای ساخته شده استفاده می شود .

باتوجه به چرخش پیستون ها به داخل موتور لوله هایی که در داخل موتور ماشین آلات بکارگرفته می شود میبایست مقاومت سایشی زیادی را از خود نشان دهد تا بتوانند در شرایط سازه ای ویژگی های منحصر به فردی را از خود نشان دهد .

از لوله های گوشتی برای ساخت بسیاری از قطعات فلزی بکار رفته در موتور خودرو ها و یا دیگر ماشین آلات استفاده می شود .

لوله های گوشتی به روش های مختلف تولید می شود که این روش ها می تواند در صنایع تولید فولاد بکار گرفته شود لوله های گوشتی به روش درز مستقیم ، درز ماهیچه ای ، درز مانیسمان تولید می شود که هریک از روش ها ویژگی های منحصربه فرد خود را برای استفاده در صنایع دارد .

در مقاله های آینده به کاربردهای لوله های مانیسمان گوشتی و تفاوت این کاربردها با کاربردهای لوله های درز مستقیم و درز گوشتی اشاره می کنیم .

شرکت مهزیار فولاد :

لازم بذکر است برای تهیه و انواع لوله های گوشتی شما می توانید بابخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده تا لوله های مورد نظر خود را در ضخامت های مختلف از کارشناسان فروش شرکت استعلام نمایید .

لوله های گوشتی موجود دردایره ی محصولات شرکت مهزیار فولاد برای استفاده در صنایع و استفاده در قطعات مختلف صنعتی بسیار پرکاربرد می باشد و مشتریان گرامی که پیمانکار ساخت و تولید قطعات هستید می توانید این لوله هارا در سایزها و ضخامت های مختلف برای بخش فروش شرکت ارسال نموده تا کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد کالای مورد نظر شما را برای شما تامین نماید .

خرید لوله ضخامت بالا 1403/02/16

خرید لوله ضخامت بالا 1403/02/16

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *