خرید ورق P265

خرید ورق P265

خرید ورق P265

شناخت ورق آلیاژی P265 – P295 – P355 :

ورق های آلیاژی و فولادی HI ALLOY – LOW ALLOY در گریدهای متفاوتی تولید می شود که این گریدها دردسته گریدهای پرمصرف و کم مصرف برای مصارف مختلف صنعتی قرار گیرند .

ورق های آلیاژی و فولادی کربن استیل با گریدهای ( P ) با نام های متفاوتی شناخته می شود که این نام ها عبارتنداز :

ورق های آلیاژی کربن استیل P265 ورق های آلیاژی فولادی کربن استیل P295 و ورق های آلیاژی و فولادی P355 که هر 3 مورد آلیاژهای مطرح شده دردایره استانداردهای DIN کشورآلمان قرارمی گیرد که ابتدا صنعتگران آلمانی این آلیاژها را آلیاژریزی کرده و نام گذاری کرده اند .

گریدهای P265 و P295 و P355 از کلید واژه ( P ) در سمت چپ و اعدادی در سمت راست تشکیل شده که هر کدام مفاهیم خاصی برابر با علم متالوژی و فولاد دارد که خریداران این دسته از ورق ها می بایست همواره به این واژه ها توجه ویژه نمایند .

خرید ورق P265

خرید ورق P265

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

الزام واژه ( P ) برای گریدهای P265 و P295 و P355 :

برای ورق های کربن گریدهای بااستاندارد ( P ) آغاز می شود میزان محدود شده عنصر فسفر بسیار حائز اهمیت بوده که عنصر فسفر که دردسته عناصر مخرب در بافت فولاد قرار می گیرد می بایست در بافت این فولاد ها بشدت کنترل شود .

واژه ( P ) انگلیسی نشان دهنده میزان کربن اندک در بافت این فولادها می باشد و اعداد سمت راست اعم از اعداد 265 – 295 – 355 نشان دهنده خواص مکانیکی و مقاومت های مکانیکی فولادهایی که با گرید ( P ) تولید می شوند را نشان می دهند .

گریدهای P265 و P295 و P355 توسط پیمانکاران و خریداران در صنایع مختلف مورد کاربرد قرار می گیرد که در ادامه این مقاله به کاربرد های گسترده ورق های کربن استیل آلیاژی و فولادی با پیشوند ( P ) اشاره می کنیم .

همواره صنعتگران و خریداران این دسته از ورق های آلیاژی می بایست آن را در نظر بگیرند که اعداد بکاررفته در استاندارد آلمانی گریدهای ( P ) ارتباط مستقیم با گریدهای این فولادها داشته و این فولادها در صنایعی که بکارگرفته می شوند همواره میزان تحمل و خواص مکانیکی الزام آوردراین صنایع مورد برسی قرار گیرد تا مشخص شود صنعتگر از کدام یک از می بایست برای ساخت استراکچرها و سازه های خود بهره ببرد .

خرید ورق P265

خرید ورق P265

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

کاربردها و خریداران ورق های P265GH درصنایع :

ورق با گریدهای P265 می بایست عنصر فسفر در بافت آنها بسیار محدود شده می باشد ضمن اینکه که گرید P265 برای این استراکچرهای صنعتی اعم از سازه های مختلف فضایی و سازه های که در صنایع دریایی ، صنایع نفت بکارگرفته می شوند بسیارپرمصرف می باشند .

از آلیاژP265 برای ساخت بسیاری از صنایع سیمان نیز استفاده می شود که این آلیاژ می بایست میزان مشخصی از عناصر کربن و منگنز را دربافت خود داشته باشد تا بتواند خواص مکانیکی مورد نظر 265MP را در شرایط سازه ای از خود نشان دهد .

ورق های P265 بانام سنتی ( H2 ) شناخته می شود در حقیقت دردایره استانداردهای DIN قرار می گیرد که ابتدا صنعتگران آلمانی قبل از زمان جنگ جهانی دوم اقدام به آلیاژریزی آلیاژ با نام H2 نمودند که این آلیاژ بعد از جنگ جهانی دوم و در زمان انقلاب صنعتی بانام P265 شناخته شد .

آلیاژ H2 معادل و مطابق استاندارد آلیاژ P265 می باشد که درحقیقت توسط مهندسین ، صنعتگران ، ریخته گران آلمانی برای اولین بار به صنایع جهان معرفی شد .

خریداران و کاربردهای ورق هایP295 چه کسانی هستند ؟

ورق های P295 همانگونه که بالاتر به آن اشاره کردیم عدد کلیدی 295 درکنار این واژه ( P ) نشان دهنده مقاومت مکانیکی این فولاد معادل 295MP درسازه های مختلف می باشد .

ورق هایی که بااستاندارد P295 تولید می شود معمولا مورد استفاده در مخازن تحت فشار گاز و یا اتوکلاو های صنعتی که بار داخل آنها بالا می باشد قرار می گیرد .

استاندارد P295GH که دردسته استانداردهای مطرح شده DIN کشور آلمان می باشد جهت کاربردهای ساخت مخازن تحت فشار برای بسیاری از استراکچرها و مخازن فشار درآنها وجود دارد بکارگرفته می شود .

ورق های P295GH برای دیگ های بخار که درآنها فشار بالای بخار و حرارتی بیش از 300 درجه سانتی گراد نیز وجود دارد مناسب می باشد واین ورق ها بزرگترین کاربرد صنعتی خودرا در صنایع گاز ، صنایع ساخت اتوکلاوها بافشار بالا و صنایع ساخت دیگ های بخار دارند .

ورق های P295 نیز می بایست عنصر فسفسر در بافت آنها کنترل شود و بیشترین میزان مصرف این ورق ها در صنایع گاز و در سایت ها و پالایشگاه های گازی برای ساخت مخازن تحت فشار گاز می باشد که دیگر مصارف این ورق ها نیز همانطور که اشاره کردیم مربوط به ساخت اتوکلاوهای صنعتی ، دیگ های بخار می باشد .

استاندارد P295 نیز دارای عناصر گوناگونی همچون کربن ، منگنز ، سیلیسیوم دربافت خود می باشد و همانگونه اشاره شد دلیل وجود واژه ( P ) در این آلیاژها فسفر کنترل شده در بافت این آلیاژها می باشد که می بایست از حدی بیشتر تجاوز نکند .

ورق های P295 برای ساخت مخازن تحت فشار معمولا در ضخامت های مختلف از ضخامت 3 میلی متر تا ضخامت 30 میلی متر بسیار پرمصرف می باشد که صنعتگران فعال در عرصه ساخت مخازن تحت فشار معمولا این ورق هارا خریداری نموده تا مورد ساخت قطعات صنعتی از جمله دیگ های بخار قرار دهند .

خرید ورق P265

خرید ورق P265

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

کاربردها و خریداران ( خرید ورق P265 )ورق های کربن استیل فولادی P355GH 

ورق های P355GH از دسته ورق های با گریدهای استاندارد و عدد کلیدی آغاز می شود دارای بالاترین خواص مکانیکی در میان آلیاژهای مطرح شده می باشد .

ورق ها با گرید P355GH باید حداقل دربافت خود بیش از 1/4 درصد وزنی عنصر منگنز را دارا باشد .

عناصر کربن و عناصر سیلیسیوم از دیگر عناصر کاربردی ویژه دربافت این ورق ها می باشد که عنصر فسفر و عنصر گوگرد بسیار می بایست دربافت این ها محدود شود به گونه ای که تخریب بافت فولادی توسط عناصر فسفر و گوگرد می تواند این ورق ها را جهت استفاده در سازه ها و استراکچرهای صنعتی بسیار خطرناک سازد .

پس همواره ورق هایی که با استاندارد P355 تولید می شود می بایست میزان بسیار نا چیزی از عنصر فسفر در بافت خود داشته باشد .

استانداردهای P355 برای مصارف ساخت صنعتی خاص قرار می گیرد به اینصورت که در صنایع فولاد برای پوسته کلیه دستگاه ها و کوره های پخت فولاد و ورق های P355 استفاده می شود .

ورق های P355 با توجه خواص مکانیکی بالا که می بایست مطابق 355MP خواص مکانیکی مکعب را دردسته فولادهای کاربردی برای ساخت سازه های صنعتی که نیاز به خواص مکانیکی بالا در آنها احساس می شود را دارند .

ورق های P355 دردسته فولادهایی قرار می گیرد که باتوجه به دارا بودن خواص مکانیکی منحصر به فرد و بالا در بسیاری از سازه های کلیدی صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی صنایع دریایی ، صنایع ساخت ماشین آلات صنعتی ، صنایع ساخت قطعات صنعتی قرار می گیرد .

این ورق ها سری ورق های P265GH و P295GH و P355GH دردسته فولادهایی قرار دارد که در کشور ایران فقط از نوع وارداتی موجود می باشد و خریداران ورق های مورد نظر می توانند این ورق ها را در انواع مختلف تولید شرکت های تولید فولاد کشورهای چین ، کره ، روسیه ، هند در بازار داخل ایران تهیه نمایند .

ورق های سری ( P ) تماما درضخامت های 6 میلی متر تا 150 میلی متر برای مصرف صنایع مختلف وارد ایران می شود و این برای این ورق ها دردسته ورق های قرار می گیرد که با توجه به خواص مکانیکی منحصر به فرد  مورد مصرف بسیاری از صنایع واقع می شود .

برای خرید ورق های گرید های P265GH و P295GH و P355GH باواحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده تا این ورق ها را در ضخامت های 6 میلی متر تا 30 میلی متر تولید شرکت های MMK روسیه و یا پسکو کره و یا در ضخامت های گوناگون تولید کشورهای چین ، کره ، روسیه ، هند هستند به بخش فروش شرکت مهزیار فولاد استعلام نمایید .

ورق های تامین شده برای شما خریداران ابعاد مختلف با حداقل عرض 1 متر و حداکثر عرض 2/5 متر می تواند تامین شود که این ورق ها با توجه به شرایط تولید متفاوت می تواند به حالت نرمالایز بصورت NIC بصورت ورق های به شرط تاییدیه مراکز متالورژی معتبر برای شما خریداران تامین شود .

ورق های گریدهای ( P ) توسط شرکت های بازرگانی از گمرکات کشور ترخیص شده و بصورت ORIGIN وارداتی برای شما عزیزان تامین می شود .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *