خرید ورق A139 GR A - B - C

خرید ورق A139 GR A – B – C 

خرید ورق A139 GR A – B – C 

ورق های A139 که در دسته فولادهای کربن استیل قرار می گیرد مطابق با استانداردهای کشور ایالات متحده امریکا و برابر با جدول CHART استاندارد ( ASTM ) قرار دارد .

که ابتدا صنعتگران و فولاد ریزان امریکایی آلیاژ A139 را در گریدهای مختلف در 3 گرید فولادی برای استفاده در صنایع مختلف در جهان اعم از صنایع نفت و گاز صنایع استراکچرها و سازه های پالایشگاهی و بعضا برای استفاده در صنایع دریایی به صنعتگران معرفی نمودند .

ورق های A139 با گرید A ، گرید B ، گرید C شناخته می شوند که پر مصرف ترین ورق های A139 در میان 3 گرید مورد نظر ورق های ASTM A139 GR B می باشد که این ورق ها در ضخامت های مختلف برای ساخت انواع استراکچرهای نیروگاهی و پالایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد .

ورق های A139 در ضخامت های مختلف کاربردهای گوناگونی در صنعت دارد که در این مقاله به موارد مورد نظر اشاره می کنیم .

خرید ورق A139 GR A – B – C مستقیم از کمپانی های سازنده آهن آلات آلیاژی و صنعتی

خرید ورق A139 GR A - B - C

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

شناخت مواد شیمیایی و خواص مکانیکی جهت خرید ورق A139 GR A – B – C :

ورق های A139 دارای میزان 0/3 درصد وزنی به صورت حداکثری در بافت خود عنصر کربن می باشد عنصر کربن اصلی ترین عنصر فولادی آلیاژی موجود در بافت این ورق ها می باشد که سختی ذاتی این فولاد را از عنصر کربن می گیرد .

ورق های A139 دارای میزان حداکثر 1 درصد وزنی منگنز در بافت خود می باشند که که منگنز موجود در بافت این فولاد نیز می تواند استحکامات بسیار زیادی را در شرایط سازه ای و در شرایط تنش بالا برای بافت این فولاد به خریداران و مصرف کنندگان این دسته از فولادها ارائه دهد .

عناصر فسفر و گوگرد در بافت این فولاد می بایست کنترل شود به گونه ای که عنصر فسفر و عنصر گوگرد نباید بیش از 0/04 درصد وزنی در بافت این فولاد وجود داشته باشد .

خواص مکانیکی ورق های ASTM A139 معادل 255MP می باشد که این خواص مکانیکی می تواند برای سازه هایی که با این ورق ها ساخته می شود مقامت های قابل قبولی را در شرایط سازه ای از خود نشان دهد .

ورق های A139 در دسته فولادهای کم مصرف در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و صنایع دریایی قرار می گیرد که بعضا شرکت های طراحی استراکچرهای صنایع نفت ، گاز و شرکت های طراحی سازه های دریایی برای ساخت برخی از قطعات خود در پالایشگاه ها و نیروگاه ها و یا شناورها و صنایع دریایی از آلیاژ  ASTM A139 GR C – ASTM A139 GR B –  ASTM A139 GR A برای ساخت سازه های بهره می برند .

خرید ورق A139 GR A – B – C دپو شده در انبار شرکت مهزیار فولاد

خرید ورق A139 GR A - B - C

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

بازرگانی خرید و فروش ورق های A139 :

بازرگانی خرید و فروش ورق های A139 در کشور بسیار محدود بوده و شرکت های اندکی اقدام به واردات و تامین این دسته از ورق ها برای صنعتگران مختلف می نمایند .

ورق های A139 مصرفی در صنایع مختلف که در ایران موجود می باشد تولید کشورهای کره جنوبی ، هند ، چین ، ژاپن ، روسیه و بسیاری دیگر از کشورهایی که اقدام به تولید ورق ها با آلیاژ A139  می نمایند در بازار ایران موجود می باشد .

معمولا ورق های A139 مصرفی در بازار ایران که در ضخامت های  8 میلی متر تا 20 میلی متر وارد ایران می شود توسط شرکت های بازرگانی تولید کشورهای روسیه کمپانی های اورال استیل و یا کمپانی MMK روسیه تولید شده و از طریق بنادر شمالی کشور وارد ایران می شود .

ورق های A139 که از اسیای شرقی وارد ایران می شود معمولا تولید شرکت های ( های تای استیل چین ، تیانجین چین ، شرکت پسکو کره ، دانکوک استیل کره جنوبی ) می باشد .

که این ورق ها در سال های گذشته تولید کمپانی های معرفی شده جهت استفاده در سازه ها و استراکچرهای صنعتی و برای مصرف خریداران و پیمانکاران فعال در عرصه هایی که این ورق ها را استفاده می کنند تامین می گردد .

از دیگر شرکت های تولیدکننده ورق های A139 که کالاهای تولیدی این شرکت در بازار ایران رواج پیدا کرده ورق های تولیدی A139 تولید کمپانی ایثار استیل هند می باشد .

که در مواردی ضخامت های مختلف آلیاژی A139 توسط کمپانی ایثار استیل تولید شده و برای صنعتگران و مصرف کنندگان این دسته از ورق ها در ایران تامین می شود .

جهت خرید و اطلاع از قیمت روزانه ورق های A139 یا در صورتی که ورق های A139 مازاد پروژه دارید می توانید با بخش بازرگانی و فروش شرکت تماس گرفته تا از قیمت های لحظه ای و روزانه ورق های آلیاژی A139 مطلع شوید .

کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد جهت خرید ورق A139 GR A – B – C  و تمامی ورق های آلیاژی شما را راهنمایی کرده و مشاوره آلیاژی به شما عزیزان گرامی می دهند .

خرید ورق A139 GR A – B – C برای ساخت استراکچرهای صنعتی

خرید ورق A139 GR A - B - C

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *