ورق H2 در صنعت 1403/01/28

ورق H2 در صنعت 1403/01/28

ورق H2 در صنعت 1403/01/28

موضوع : خرید ورق P265GH (1/0425) :

ورق های آلیاژی و فولادی بااستانداردهای بسیارگوناگونی جهت کاربردهای مختلف درصنایع فلزی و درکارخانجات تولید فولاد در سراسر جهان تولید می شود .

که دراین مقاله به ورق های کربن استیل فولادی بااستانداردهای P265GH یاهمان شماره مواد استاندارد آلمان مطابق با ورق های 1/0425 می پردازیم .

ورق های P265GH که درادبیات استاندارد کشور آلمان مطابق با DIN بانام های دیگری همچون 1/0425 ویابانام های قدیمی تری بانام H2 شناخته می شود دردسته ی ورق های کربن استیل کم آلیاژ فولادی قرار می گیرد .
که برای ساخت استراکچرهای فولادی و صنعتی بسیارپرکاربرد می باشد وصنایع فلزی مختلفی برای ساخت قطعات فلزی ویا سازه های فلزی از ورق هابااستاندارد H2 یا P265GH استفاده می کنند .

ورق های P265GH می تواند در ضخامت های گوناگونی تولید شود که معمولا این ورق ها برای ساخت سازه های فلزی تا ضخامت 100 میلیمتر برای ساخت قطعات فلزی معمولا در ضخامت های کمتر از 15 میلیمتر مورد کاربرد قرار می گیرد .

و از ورق هایی با استاندارد 1/0425 برای ساخت قطعات خودروهای سبک و سنگین ساخت قطعات سیستم حمل و نقل ریلی ساخت قطعات مختلفی در ماشین آلات و قطعات صنعتی و یاساخت استراکچرهای صنایع مختلف همچون صنایع فولاد ویا صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع فلزی استفاده می شود .

در ادامه این مقاله به کاربردهای ورق های کربن استیل فولادی به شکل آلیاژی این ورق هااشاره خواهیم نمود .

ورق H2 در صنعت 1403/01/28

ورق H2 در صنعت 1403/01/28

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

آلیاژ P265GH چیست ؟

ورق های P265GH که بانام فولادی و آلیاژی گوناگونی که در قبل تر در این مقاله به آن اشاره نمودیم تولید می شود می تواند به کاربرد جهت صنایع مختلف واقع شود که این صنایع ، صنایع گسترده و بسیار گوناگونی را در بر می گیرد .
ورق های کربن استیل فولادی بااستانداردهایی که به آن هااشاره شد دردسته ورق های کربن استیل کم آلیاژ فولادی قرار می گیرد که عناصر موجود در بافت این ورق ها و خواص مکانیکی در شرایط سازه ای و در شرایط ساخت قطعات از خود نشان دهند منحصر به فرد بوده که می تواند این ورق هارا جهت ساخت قطعات فلزی برای صنایع خودرو سازی و یا ساخت قطعات فلزی برای صنایع ریلی و برای ساخت استراکچرها و سازه های فلزی برای صنایع مطلوب می سازد .

ورق های P265GH از عناصری همچون منگنز سیلیسیوم تشکیل شده اند که در مقاله های گذشته به بافت این فولادها و عناصر تشکیل دهنده آنها بصورت مشروح اشاره نمودیم .

دراین مقاله سعی براین داریم کاربردهای این ورق هارابرای سازه های مختلف صنعتی برای شما عزیزان شرح دهیم .

ورق H2 در صنعت 1403/01/28

ورق H2 در صنعت 1403/01/28

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

استفاده از ورق های P265GH در صنایع سیمان ( ورق H2 در صنعت 1403/01/28 ):

از ورق های P265GH برای ساخت سازه های صنایع تولید سیمان استفاده می شود این ورق ها می توانند برای انبارهای دپو و سازه های و استراکچرها و ستون های که در کوره های دواری که صنایع سیمان کاربرد دارد استفاده شود .

ورق های P265GH را در ضخامت های مختلف برای ساخت استراکچرهای عظیم صنعتی در کارخانجات تولید سیمان برشکاری نموده و با آنها سازه های حمال سیمان را می سازند ، این ورق ها می توانند در ساخت سازه ها و استراکچرهایی که در کارخانجات تولید سیمان در خدمت تولید سیمان قرار می گیرد مورد استفاده واقع شود .

ورق های P265GH بااستانداردهای گوناگونی که دراین مقاله به آن اشاره شد توسط شرکت های مختلف در اینگونه صنایع تولید می شود .

استفاده از ورق های P265GH در صنایع ساخت قطعات خودرو :

بسیاری از قطعات خودرو اعم از قطعات بدنه خودرو موتور، گیربکس خودرو نیز بااستاندارد P265GH تولید می شوند .
شرکت های تولید قطعات خودرو بعضا برخی از قطعات را که در ساختمان خودرو قرار می گیرد بااستاندارد P265GH می سازند این قطعات می توانند دراین صنایع مورد استفاده قرار گیرد .

وبسیاری از قطعاتی که درصنایع خودروسازی اعم از خودرو سبک و سنگین برای صنایع خودروسازی برای ماشین آلات راهسازی برای خطوط ریلی و ساخت واگن ها و لوکوموتیو ها مورد استفاده قرار می گیرد .

از ورق های P265GH از آن جایی که مقاومت مکانیکی بیشتری به نسبت ورق های S235JR درشرایط مکانیکی از خودنشان می دهد برای ساخت شاسی های واگن های قطارها وساخت ادوات و قطعات سیستم حمل ونقل ریلی استفاده می شود .

ورق های P265GH می تواند برای ساخت ماشین آلات راهسازی ماشین آلات مورد استفاده در صنایع ریلی و صنایع خودروسازی مورد استفاده قرار گیرد که این ورق ها در صنایع معمولا در ضخامت های کمتراز 15 میلیمتر برای به خدمت گرفتن این آلیاژ در ساخت سازه های صنایع خودروسازی بسیار پرکاربرد می باشد .

از دیگر مصارفی که ورق های P2656GH درآنها بسیار پرمصرف قرار می گیرد صنایع نفت، گاز،پتروشیمی می باشد .

که درادامه این مقاله به کاربردهای این مقاله این ورق ها وخاصیت های منحصر به فرد ورق های P265GH صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و دیگر صنایع اشاره می کنیم .

ورق H2 در صنعت 1403/01/28

ورق H2 در صنعت 1403/01/28

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

ورق های P265GH مورداستفاده در صنعت نفت ( ورق H2 در صنعت 1403/01/28 ) :

در پالایشگاه های نفت و گاز سازه ها و استراکچرهای حمالی که خطوط پایپینگ و سیالات را نگه می دارند بعضا با آلیاژ P265GH ساخته می شود .

از ورق های P265GH در ضخامت های بیش از 10 میلیمتر برای ساخت سازه هایی استفاده می شود که می تواند در صنایع نفت ، گاز وپتروشیمی برای ساخت کلیه سازه هایی که در فرایند تولید و پالایش نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد بکارگرفته می شود .

ورق هاباآلیاژ P265GH در ضخامت های بیش از 10 میلیمتر پس از برشکاری به اشکال مختلف درآمده وباتکلونوژی جوشکاری می تواند سازه ها و استراکچرهای سازه های نفت ، گاز و پتروشیمی را بوجود آورد این ورق ها برای ساخت سازه هایی که در فرایند راکتورهای پالایش نفت در پالایشگاه ها استفاده می شود بسیار پرکاربرد می باشد .

ورق ها P265GH دربازار ایران معمولا از نوع وارداتی می باشد و شرکت ها و کارخانجات تولیدی در کشور ایران امکان تولید ورق های P265GH را ندارند پس بااین تفاسیر خریداران مجبور به خرید ورق های وارداتی تولید کمپانی های معتبر آسیای شرقی ویا کمپانی های معتبر اروپایی برای ساخت سازه ها و استراکچرهای خود باآلیاژکربن استیل P265GH می باشند .

کارخانجات و شرکت ها و تولیدکنندگان ورق های P265GH :

کلیه تولید کنندگان ورق های P265GH ورق های کربن استیل فولادی که در کشورهای مختلفی همچون کره جنوبی ، چین ، هند ، تایوان و دیگر کشورها مستقر هستند توانایی تولید ورق هایP265GH رابااین آلیاژ را بصورت کربن استیل کم آلیاژ دارا می باشند .

در بازار ایران ورق های P265GH معمولا وارداتی از کشورهای روسیه ، کره ، ژاپن و هند و… دردسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد که این ورق ها می تواند باتوجه فرایند تولید در کارخانجات مختلف فولاد درجهان از کیفیت های گوناگونی برای ساخت سازه های مختلف بهره مند باشند .

ورق های P265GH وارداتی به ایران در ضخامت های مختلف از ضخامت 2 میلیمتر و بیشتر از 100 میلیمتر قابلیت تامین دارند واین ورق ها معمولا بصورت شیت های فولادی درابعاد مختلف برای خریداران عرضه می شود .

ورق های کربن استیل فولادی باآلیاژ H2 در ضخامت های 2 الی 6میلیمتر در ابعاد کوتاه حداکثر باابعاد 1/5*6 متر و ضخامت های بیش از 1/5متر ضخامت های 8 میلیمتر به بالا در ابعاد مختلف همچون ابعاد 6*2 متر و ابعاد بزرگتر امکان تولید و عرضه دارند و معمولا واردکنندگان مقاطع فولادی که اقدام به واردات ورق های کربن استیل P265GH می نمایند این ورق ها برای مصرف کنندگان درابعاد مختلف معمولا باابعاد 12*2 و 6*2 و 2/5*12 وارد کشور نموده و در اختیار مصرف کنندگان این دسته از ورق های آلیاژی قرار می دهند .

ورق های آلیاژی P265GH دردایره محصولات مورد معامله شرکت نیز قرار دارد و شرکت ما امکان تامین ورق های کربن استیل فولادی در آلیاژهای مختلف اعم از آلیاژ مذکورا برای شما خریداران محترم دارا می باشد .

شما می توانید جهت خرید انواع ورق های کربن استیل فولادی و ورق های کربن استیل فولادی باآلیاژ DIN1/0425 بابخش بازرگانی و فروش شرکت تماس حاصل نموده و درخواست خود را که می تواند تاضخامت 2 میلیمتر تا ضخامت بیش از 100 میلیمتر برای این ورق های کربن استیل فولادی مطرح می شود تامین نماییم .

ما به شما اطمینان می دهیم که ورق های خریداری شده از بخش بازرگانی و فروش شرکت ما می توانند نیازهای انواع قطعات صنعتی و سازه ها و استراکچرهایی که بااستفاده از ورق های سری H2 درآنها احساس می شود را فراهم آورد .

همین حالا درصورت نیاز به خرید ورق های P265GH – H2 – 1/0425 بابخش بازرگانی و فروش شرکت تماس حاصل نموده و درخواست خرید خودرا از طریق شبکه های اجتماعی و یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت در میان بگذارید .

در صورت فروش شرکت مهزیار فولاد متعهد می شود ورق های تحویل داده شده به مشتریان را بشرط آلیاژ کربن استیل مطابق بااستانداردهای DIN آلمان و مطابق با آلیاژهای مطرح شده برای شما خریداران تامین نماید .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *