ورق H2 از پر مصرف‌ترین فولادهای سازه‌ای در جهان

خرید ورق h2 – مهزیارفولاد

ورق H2 چیست؟ 

ورق فولادی آلیاژی H2 از پر مصرفترین فولادهای سازهای در جهان است. این نوع فولاد از نوع نرمالایز، توانایی استحکام تسلیم 260MP را دارا بوده و با توجه به این خاصیت، گزینهای ایده‌ءآل برای ساخت سازههای صنعتی میباشد. ورق H2 میبایست استحکام کششی حداقل ۴۱۰ و حداکثر ۵۰۰ را در شرایط سازه دارا باشد. 

ورقهایH2  به دلیل کیفیت بالای تولید در صنعت دارای ویژگیهای خوبی برای ارائه هستند. این ورقها با استفاده از آلومینیوم با کیفیت خوب ساخته میشوند که به آن استحکام میبخشد و به انتخاب خوبی برای کاربردهای مختلف حیاتی تبدیل میکند. در شرکت تولیدی، انجام بازرسی و آزمایش بسیار ضروری است؛ بنابراین هیچ خطایی در حین ساخت نمیتواند کیفیت را خراب کند. این محصول در اندازهها، شکلها، درجهها، در ابعاد متفاوت ساخته میشود و مطابق میل خریدارانی است که مایل به دریافت یک ورق فولادی باکیفیت هستند. 

ترکیب شیمیایی ورق H2  

عناصر فولادی مانند کروم، منگنز، کربن و سلیسیوم در این نوع ورق به کار رفتهاند و به همین دلیل ورق H2 جزء فولادهای کربن استیل دستهبندی میشود. با توجه به دارا بودن عناصر کربن در این فولاد، میبایست پس از ساخت سازه جهت اکسیداسیون شدن فولاد، تحت پوشش مواد رنگی و رزین قرار بگیرد.

 

فروش بهترین ورق H2 در مهزیار فولاد صنعت

ویژگیهای ورق H2

ورق H2 در صنعت با استفاده از باکیفیتترین و برترین آلیاژها ساخته میشود که این منجر به ارائه چندین ویژگی خوب از جمله؛ دقت ابعادی خوب، استحکام کششی بالا، پرداخت سطح عالی، دوام بالا، ضد خوردگی و انعطاف پذیری بالا می شود. همچنین دارای ویژگیهایی مانند مقاومت در برابر ترک خوردگی و تنش، مقاومت در برابر خوردگی شکاف، مقاومت در برابر حفره، مقاومت در برابر اکسیداسیون و غیره است. 

اندازه ورق H2 

ابعاد این ورقها با توجه به کاربرد مورد نظر متفاوت و معمولا در اندازههای 1 در 2 متر، 1.22 در 2.44 متر، 1.5 در 3 متر، 2 در 2 متر، 2 در 4 متر موجود است. 

ضخامت ورق H2 

 خرید ورق H2 در ضخامتهای استاندارد 8 میل، ۱۰ میل، ۲۰ میل و 30 میل موجود است. 

خواص مکانیکی ورق H2 

تراکم: 2.7 گرم بر سی سی 

نقطه ذوب: 616 – 654 درجه سانتیگراد (1140 – 1210 درجه فارنهایت)  

استحکام کششی: 241 مگاپاسکال، 35000 psi 

قدرت بازده (0.2% افست): 214 مگاپاسکال، 31000 psi 

ازدیاد طول: 12 درصد 

کاربرد ورق H2 

پرکاربردترین صنایع جهت مصرف این نوع فولاد، صنایع فلزی سنگین (جهت ساخت سازههای تحت تنش بالا )، صنایع نفت و گاز (جهت ساخت استراکچرهای نگهدارنده)، صنعت ساختمان (جهت ساخت برجهای خاص با طراحیهای خاص که نیاز به مقاومت فولادی بالا در سازه محسوس است) هستند. پس به طور گسترده در ساختار ساختمان و ساخت و ساز مهندسی، مانند تیر اتاق، تیر کشتی، کوره صنعتی و غیره استفاده میشود.

 

تولید ورق‌هایH2 باکیفیت بالا در مهزیار فولادصنعت

فرایند تولید ورق H2 

این نوع از ورقهای فولادی معمولا با فرایند نورد گرم تولید میشوند. نورد گرم به فرآیند آسیاب اشاره دارد که در آن فولاد را در دمایی بالاتر از دمای تبلور مجدد آن می‌غلتانند. هنگامی که فولاد از نقطه تبلور مجدد خود عبور میکند، شکلپذیرتر میشود و میتواند به درستی شکل بگیرد. همچنین امکان تولید مقادیر بیشتری فولاد را فراهم میکند. سپس فولاد در دمای اتاق خنک می‌شود، که آن را نرمال میکند، و نگرانی ناشی از تنش‌های موجود در مواد هنگام خاموش کردن یا سخت شدن کار را از بین می‌برد. هنگامی که فولاد سرد میشود، به طور غیر یکنواخت جمع میشود، که کنترل کمی بر اندازه و شکل کلی محصول نهایی نورد گرم میدهد. 

فولاد نورد گرم معمولاً سطحی فلس دار دارد. برای موقعیت‌هایی که ظاهر مواد نگران‌کننده است، می‌توان فلس‌ها را با تکنیک‌های مختلفی از بین برد: اسید شویی، آسیاب کردن یا سند بلاست کردن. این ویژگی‌ها فولاد نورد گرم را برای اجزای ساختاری و سایر کاربردهایی که اشکال و تلرانس‌های فوق‌العاده دقیق، اهمیت کمتری دارند، مناسب‌تر می‌سازد. 

فروش ورق H2 

شرکت مهزیار فولاد صنعت، با تجربه و تخصص در زمینه فروش و تأمین انواع ورق آهنی، در راستای فروش ورق H2 مهارت بسیاری داشته و آماده است کلیه ورقهای آلیاژی مورد نظر شما را به بهترین شکل ممکن، در کوتاه ترین زمان و بهترین قیمت در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهد . 

این شرکت تأمینکننده ورقهای آلیاژی H2 جهت مصارف صنعتی میباشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت و خرید ورق H2 ، با واحد فروش شرکت به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر ورق H2 ، در زمینه ورقهای فولادی دیگر مانند ورق گالوانیزه، ورق روغنی، ورق استیل، ورق st52 و ورق سیاه نیز در سراسر کشور فعالیت گستردهای دارد. 

جهت آشنایی و خرید ورق H2 در مهزیار فولاد صنعت وارد این لینک شوید. 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *