خرید ورق های ضخامت بالا 1403/02/09

خرید ورق های ضخامت بالا 1403/02/09

خرید ورق های ضخامت بالا 1403/02/09

خرید ورق های ضخامت بالا ( الزامات و ویژگی ها ) :

در دنیای تولید فولاد امروزه ورق ها در ضخامت های مختلفی تولید می شوند که این ورق ها می توانند از ضخامت هایی در حد میکرون تا ضخامت های بسیار بالا مثلا ضخامت های 300 الی 500 میلی متر تولید شود .

ورقه های فولادی در ضخامت های بالا می توانند شامل ورق های فولادی گردند که ضخامت آنها از 50 میلی متر بیشتر باشد به این ورق ها ورق های ضخیم بار می گویند که می توانند به روش های مختلف اعم از کربن استیل ، استنلس استیل و یا سوپر آلیاژ هایی با این آلیاژ تولید شده و برای مصرفه مصرف کنندگان تامین شود .

در این مقاله به ورق های کربن استیل ضخامت بالا و ویژگی های این ورق های فولادی برای ساخت قطعات صنعتی و دیگر قطعاتی که در صنایع مورد کاربرد قرار می گیرند اشاره خواهیم نمود .

لازم به ذکر است شما مخاطبین گرامی این را بدانید که مقاله مورد نظر بررسی ورق های فولادی کربن استیل آلیاژی را در نظر می گیرد و در این مقاله به ویژگی های ورق های فولادی کربن استیل آلیاژی اشاره می کنیم .

ورق های کربن استیل فولادی که در ضخامت های بالا تولید می شوند به روش های گوناگونی مورد تولید قرار می گیرند که این روش ها ارتباط مستقیمی به قابلیت های استفاده از این ورق ها در صنایع مختلف دارد .

ورق های فولادی با ضخامت بالا برای استفاده در بسیاری از سازه های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد که این سازه ها می تواند در ساخت انواع قطعات صنعتی ویژه مورد کاربرد قرار گیرد .

خرید ورق های ضخامت بالا 1403/02/09

خرید ورق های ضخامت بالا 1403/02/09

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران


آلیاژهای پرکاربرد ورق های ضخامت بالا از سوی خریداران :

ورق های ضخامت بالای کربن استیل در بازارهای مصرف در سراسر جهان با آلیاژهای گوناگونی تولید و عرضه می شوند که این ورق های فولادی در برخی از آلیاژها بسیار پرمصرف بوده که آلیاژهای پرمصرف ورق های ضخامت بالای فولادی می توان به آلیاژ های S235JRS275JR S355JR مطابق با استانداردهای DIN کشور آلمان و آلیاژ های A516JR70ST52 و بسیاری دیگر از آلیاژ ها که در بازار ایران به نام های MO40  یا 42CRMO4 شناخته می شود اشاره نمود .

خریداران و مصرف کنندگان این دسته از ورق های ضخامت بالا معمولا این ورق ها را پس از خریداری مورد برشکاری قرار داده و از داخل ورق های مورد نظر فلنج ها و دایره هایی را جدا نموده و روی این قطعات عملیات ماشین کاری صورت می دهند تا بتوانند مقاطع دایره ای شکل برای ساخت استراکچرهای عظیم الجثه صنعتی را با فولادهای مورد نظر

بسازند .

ورق های فولادی که با ضخامت های بالا تولید می شوند همواره از سوی خریداران چالش هایی از نظر بافت داخلی ورق ها دارند که برای ساخت برخی از قطعات داشتن ویژگی های خاص فولادی از جمله تست های لمینیشن و نداشتن مک و ترک در بافت فولاد بسیار حائز اهمیت بوده که خریداران این دسته از ورق ها معمولا ورق های فولادی را با توجه به نوع قطعاتی که برای ساخت استراکچرهای خود به کار می برند از نوع ورق های به شرط UT خریداری می کنند .

تست های UT به همان تست هایی گفته می شود که خریداران معمولا بر روی ورق های ضخامت بالای فولادی صورت می دهند که با نام مهندسی و علمی تست لمینیشن شناخته می شود .

خرید ورق های ضخامت بالا 1403/02/09

خرید ورق های ضخامت بالا 1403/02/09

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران


تفاوت ورق های ضخامت بالا ( ورق های اسلب – ورق های نوردی ) برای تولید ورق های ضخامت بالا 2 نوع ورق در صنایع فلزی تولید می شود که این ورق ها در انواع اسلب های فولادی و یا ورق های نورد شده فولادی می تواند برای خریداران تأمین شود .

ورق های ضخامت بالای فولادی معمولا به صورت اسلب های فولادی آلیاژ ریزی شده و قالب ریزی می شود ، اسلب های فولادی ویژگی های منحصر به فرد بافت داخلی فولاد را برای ساخت قطعات صنعتی ندارند و معمولا در بافت این ورق ها ترک و مک هایی مشاهده می شود که از این ورق ها که به روش اسلب فولادی صرفا درون قالب ها قالب ریزی می شود نمی شود استفاده کرد چرا که ترک ها و حباب های ریز میکروسکوپی در بافت این فولادها می تواند مشکلات زیادی را در فرایند تولید قطعه و در نهایت در فرایند کار قطعه مورد نظر در صنایعی که قطعاتی که از ورق های ضخامت بالا ساخته می شود را به وجود می آورد .

از سوی خریداران ورق های ضخامت بالا همواره ورق های ضخامت بالا که شرط های لمینیشن و UT بر روی این ورق ها گذاشته می شود بسیار حائز اهمیت می باشد و شرکت های معتبر تولید فولاد در جهان پس از ساختن اسلب های فولادی در ضخامت های بالا اسلب های فولادی را به روش نورد گرم فولادی غلطک زنی کرده تا بافت ورق مورد نظر برای ساخت قطعات فولادی ایده آل گردد .

ورق های غلطک زنی شده یا اصطلاحا نورد گرم شده کیفیت بسیار بالاتری را در شرایط ساخت قطعات فلزی از خود نشان می دهند و سازندگان قطعاتی که نیاز به ورق های ضخامت بالا دارند معمولا از ورق هایی که نورد گرم فولادی بر روی این ورق ها صورت می پذیرد برای ساخت قطعات خود استفاده می کنند .

چرا که ورق های مورد نظر برای ساخت قطعاتی که در تنش مورد کاربرد قرار می گیرد و خواص مکانیکی بر روی این ورق ها بسیار حائز اهمیت می باشد ایده آل هستند .

در صنایع فلزی و صنایع تولید ورق های فولادی همواره ورق های ضخامت بالا بسیار پرکاربرد و پر مصرف می باشد و این ورق ها در بازار ایران بسیار پر مصرف بوده و توسط شرکت های گوناگونی تولید می شوند که در ادامه این مقاله به آنها اشاره می کنیم .


خرید ورق های ضخامت بالا 1403/02/09

خرید ورق های ضخامت بالا 1403/02/09

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران


تولیدکنندگان در بازار ایران جهت خرید ورق های ضخامت بالا 1403/02/09

ورق های ضخامت بالا در بازار ایران توسط شرکت هایی همچون فولاد هرمزگان ، اکسین خوزستان ، شرکت فولاد مبارکه اصفهان ، تولیدی شمش ، فولاد ارفع یزد و دیگر شرکت های ریخته گری همچون فولاد اسفراین تولید می شوند .

این ورق ها که بعضا از سوی مصرف کنندگان به شرکت های تولید فولاد سفارش داده می شود می بایست دارای ویژگی های خاصی باشد که معمولا ورق های تولیدی شرکت اکسین خوزستان که در ابعاد بزرگتر به نسبت دیگر ورق ها تولید می شود دارای ویژگی های خاصی است که شروط لمینیشن و UT بر روی این ورق ها از سوی کمپانی تولید کننده گذاشته شده ورق های باکیفیت تری را شرکت اکسین خوزستان در این صنعت به مصرف کنندگان خریداران و فعالین در این عرصه عرضه می نماید .


خرید ورق های ضخامت بالا 1403/02/09

خرید ورق های ضخامت بالا 1403/02/09

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران


شرکت مهزیار فولاد :

شما خریداران گرامی که تخصص در ساخت قطعات غول پیکر صنعتی فلزی دارید می توانید ورق های ضخامت بالای خود را به شرط تست های لمینیشن و به شرط آلیاژهای گریدهای کربن استیل برای بخش بازرگانی و فروش شرکت ارسال نموده تا قیمت های مورد نظر کالاهای خود را از بخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد استعلام نمایید .

لازم به ذکر است ورق های ضخامت بالای فولادی از ضخامت 90 میلی متر تا ضخامت 160 میلی متر می تواند مورد استفاده برای صنایع ویژه ای قرار گیرد که این ضخامت ها از نوع وارداتی و تولید کشور روسیه در انبار استوک شرکت مهزیار فولاد موجود می باشد .

کلیه ورق های UT شده که توسط شرکت مهزیار فولاد تامین می شود برای مصارف ساخت قطعات فلزی خاص مورد کاربرد قرار می گیرد و بالاترین تست های UT و شروطی که بر روی ورق های ضخامت بالا از سوی شرکت برای خریداران گذاشته می شود مربوط به همین ورق های وارداتی روسی در ضخامت های بالا می باشد .

برای خرید ورق های به شرط تست های لمینیشن و UT در ضخامت های 90 تا 160 میلی متر با بخش بازرگانی و فروش شرکت تماس حاصل نموده و درخواست های خرید خود را برای بخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد ارسال نمایید .

لازم به ذکر است ورق های وارداتی روسی که در ضخامت های بالا در انبار استوک شرکت موجود می باشد دارای قیمت بسیار بالاتری به نسبت ورق های داخلی اسلب می باشد که شما در صورت نیاز به خرید این ورق ها می بایست این ورق ها را با توجه به نوسانات زیاد قیمت آهن آلات به صورت روزانه از بخش بازرگانی و فروش شرکت استعلام نمایید .

ورق های وارداتی تولید شرکت اورال استیل روسیه که در دسته فولادهای موجود در انبار استوک شرکت مهزیار فولاد وجود دارد در ضخامت های 90 میلی متر ، 100 میلی متر ، 110 میلی متر ، 120 میلی متر ، 130 میلی متر ، 140 میلی متر ، 150 میلی متر ، 160 میلی متر در ابعاد مختلف حداقل باعرض های 1/5 متر و حداکثر با عرض های 2/5 متر در طول های مختلف برای شما خریداران تامین می گردد .

برای استعلام از قیمت موجودی و خرید ورق های ضخامت بالا 1403/02/09  فولادی همین حالا با بخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد در ارتباط باشید .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *