لوله ST52

لوله ST52

لوله ST52 درصنایع فولادی

لوله ST52 در سال های گذشته سازندگان سازه های فلزی به فکر استفاده از لوله هایی با خواص مکانیکی بالاتر به نسبت لوله های رایج در بازار افتاده اند که استفاده از لوله های ST52 را برای برخی مصارف صنعتی ملموس نموده است لوله های ST52 که با استاندارد آلیاژی 1/0571 ویا با نام آلیاژی S355 GR شناخته می شود .
در دسته لوله های فولادی ساخت قطعات صنعتی و سازه های فلزی قرار می گیرد و از این لوله ها جهت ساخت قطعات فنی انواع خودروهای سبک و سنگین ساخت چرخ دنده ها نوارهای نقاله غلتک های مورد استفاده در صنایع انتقال مواد و دیگر مصارف صنعتی به کار گرفته می شود .


سایزهای لوله ST52 در صنایع

لوله ST52 در سایز های گوناگون می باشند به روش های مانیسمان و درز دار تولید شوند و این لوله ها که معمولا در بازار ایران از نوع وارداتی موجود می باشند همواره مورد مصرف صنعت گران گرامی ساخت قطعات خاص صنعتی قرار می گیرد .
لوله های ST52 که بعضا با نام ST52-3 نیز درخواست می گردند در دسته لوله هایی قرار می گیرند که با توجه به دارا بودن خواص مکانیکی بیشتر به نسبت انواع لوله های مانیسمان و درز دار موجود در بازار ایران میتوانند در ساخت بسیاری از سازه ها مورد کاربرد قرار گیرند که نیاز به مقاومت مکانیکی بیش از 355MP در ساز را دارا هستند .


عناصر آلیاژی لوله ST52

لوله ST52 دارای بافت آلیاژی کربن استیل بوده و از عناصری همچون کربن منگنز سیلیسیم آلومینیوم و دیگر عناصر ساخته می شود .
در بافت لوله های ST52 می بایست عنصر گوگرد کنترل گردد چراکه عناصری همچون گوگرد می توانند تردی ویژه ای به بافت فولاد داده که در نهایت فولاد را شکننده کنند .
جهت خرید انواع لوله های ST52 در سایزهای میلیمتری یا سایز های اینچ شما می توانید درخواست های خرید خود را به واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد ارسال نموده تا کارشناسان فروش شرکت مزیار فولاد درخواست شما را پس از ارزیابی و بررسی به صورت جامع با کمترین قیمت ممکنه برای شما تنظیم نموده و پیش فاکتورهای درخواستی خود را جهت خرید محصولات لوله ای آلیاژی با آلیاژ ST52 برای شما تامین نمایند .
لوله های ST52 در سایز های گوشتی یا اصطلاحا ضخامت بالا نیز عرضه می گردد که شما خریداران گرامی می توانید لوله های گوشتی مصرفی خود را که دارای ضخامت بیشتری در جداره و دیواره خود هستند با آلیاژ ST52 و یا با آلیاژ S355 GR جهت خرید به واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد سفارش دهید .
از لوله ST52 در کاربرد های دیگری نیز به کار گرفته می شود که این کاربردها عبارتند از ساخت انواع فلنچ ساخت انواع تبدیل و دیگر مقاطع فیت در صنایع فلزی که مورد استفاده در دماهای متوسط و با خواص مکانیکی بالا هستند به کار گرفته می شود .


پشتیبانی واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد

لوله های ST52 تا سایز 24 اینچ (INCH) می توانند بصورت مانیسمان عرضه گردند اما در صورتی که درخواست خرید شما خریداران گرامی سایزهای بیش از 24 اینچ (INCH)می باشد می بایست از لوله ST52 موجود در بازار ایران که به صورت درز مستقیم یا به صورت اسپیرال عرضه می گردند استفاده نمایید . 
جهت خرید لوله های اسپیرال ST52 نیز شما می توانید از سایز 18 اینچ (INCH) تا سایز 64 اینچ (INCH) در ضخامت هایی بین 6 میلیمتر تا 15 میلیمتر این لوله ها را سفارش گذاری نموده تا لوله های ST52 مورد نظر خود رو پس از تولید توسط معتبرترین شرکت های تولیدکننده لوله های اسپیرال در ایران با آلیاژ ST52 خریداری نمایید .
شرکت مهزیار فولاد صنعت با سال ها تجربه درتامین مقاطع آلیاژی و صنعتی خاص می تواند کلیه درخواست های خرید شما را در خصوص لوله های ST52 لوله های S355 GR لوله های S355 G2 لوله های P355 GR و دیگر مقاطع آلیاژی خاص تامین نموده و کلیه درخواست های شما را در صورتی که به صورت اسپیرال نیاز به تولید داشته باشد تأمین نماید.

مارکت جامع فروش ورق و لوله های آلیاژی

شماره واتساپ : 09383940223

شماره تماس : 44449101-021

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *