ورق هاردکس ضدسایش

ورق هاردکس ضدسایش

واردات خرید و فروش ورق هاردکس ضد سایش

ورق ضد سایش که در بازارهای جهانی اشتباها با نام هاردکس شناخته می شود در دسته ورق های مقاوم در برابر شرایط مکانیکی و سازه ای تحت سایش قرار می گیرد .
بزرگترین کمپانی تولید کننده این ورق ها در کشور سوئد شرکت هاردکس می باشد که معمولا خریداران ورق های ضد سایش در ایران ورق های ضد سایش را با نام ورق هاردکس می شناسند اما امروزه بسیاری از کمپانی های تولید ورق های فولادی در جهان اقدام به تولید ورق های ضد سایش با هاردنس های مختلف و سختی های مختلف می نمایند .

ضخامت ورق هادکس ضد سایش

ورق هاردکس ضدسایش که معمولا در صنعت از ضخامت 5 میلیمتر به بالا مورد مصرف قرارگیرند دارای سختی ذاتی بسیار بالایی بوده که این سختی را از عناصر منگنز و عناصر کروم و مولیبدن که دربافت خود دارند می گیرد .
ورق های ضد سایش به صورت هاردنس های 400 و هاردنس 450 هاردنس 500 و یا حتی هاردنس های بالاتر توسط بسیاری از شرکت های تولیدکننده ورق های ضد سایش در جهان تولید می گردند که معتبرترین برند تولیدکننده این ورق ها در جهان شرکت هاردکس واقع در کشور سوئد می باشد .

ورق هاردکس ضدسایش

ارائه دهنده جدیدترین اخبارفولادایران

ورق هاردکس ضدسایش

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

کشورهای تولید کننده ورق هاردکس ضدسایش

امروزه در بازار ایران با توجه به کمبود ورق های تولیدی شرکت هاردکس ورق های ضد سایش تولید کشورهایی همچون چین هند و روسیه نیز رواج پیدا کرده است و این ورق های آلیاژی ضد سایش از کشورهایی همچون روسیه با برند مگ استرانگ یا از کشور چین با برند NM و یا از کشور هند با برند راک استار که تحت لایسنس کمپانی راک استار بلژیک می باشد وارد گشته و در سال های اخیر مورد مصرف صنعت گران گوناگونی در صنایع مصرفی ورق هاردکس ضدسایش در کشور ایران قرار می گیرد.
در سال های گذشته بیشترین حجم واردات انواع ورق هاردکس ضدسایش از کمپانی NM کشور چین می باشد که این ورق ها به صورت مبادله ای با توجه به مبادله کالا با کالا از کشور ایران از ضخامت 6 میلیمتر تا ضخامت 30 میلیمتر در ابعاد مختلف به صورت ابعاد 6*1/5 و 6*2 متر در ضخامت های 6 میلیمتر ضخامت 8 میلیمتر ضخامت 10 میلیمتر ضخامت 12 میلیمتر ضخامت 15 میلیمتر ضخامت 20 میلیمتر ضخامت 25 میلیمتر وخامت 30 میلیمتر جهت مصرف در بازار ایران تأمین می گردد .
این ورق ها از گمرکات اصلی کشور وارد کشور شده و نیاز خریداران ورق های ضد سایش را در سال های اخیر تأمین نموده است .

پشتیبانی واحدبازرگانی شرکت مهزیار فولاد

شما خریداران گرامی که قصد خرید انواع   ورق هاردکس ضدسایش با هاردنس های 400 هاردنس 450 یا هاردنس 500 را نیز دارید می توانید درخواست خرید خود را به واحد فروش و بازرگانی شرکت مهزیار فولاد ارسال نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن در خصوص خرید انواع ورق های ضد سایش با کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد مشورت نمایید . شرکت مهزیار فولاد در سال های اخیر اقدام به برش ورق های ضد سایش نیز نموده است به این صورت که خریداران و صنعت گران گرامی که نیازمند به خرید ورق های ضد سایش با ابعادی غیر استاندارد یا ابعادی کوچیک تر از ابعاد فابریک که ورق های ضد سایش می باشند می توانند قطعات و ابعاد کوچک تر خود را را به واحد بازرگانی و فروش شرکت مزیار فولاد اطلاع دهند تا کالای مورد نظر خود را دقیقا با همان ابعاد سفارش داده شده از بخش انبار داری و برشکاری شرکت مهزیار فولاد دریافت نمایند شرکت مهزیار فولاد تامین کننده کلیه ورق های ضد سایش با برندهای هاردکس مگ استرانگ NM راک استار و دور استات در ایران .

مارکت جامع فروش ورق و لوله های آلیاژی

شماره واتساپ : 09383940223

شماره تماس : 44449101-021

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *