فروش ورق های برش خورده ST52 و A516

فروش ورق های برش خورده ST52 و A516

فروش ورق های برش خورده ST52 و A516

همواره صنعت گران خورد به دلیل نیازهای خورد برای تامین متریال های فولادی خود خریدار ورق های آلیاژی باابعاد کوچک تر ازابعاد استاندارد می باشند .

خدمات شرکت مهزیار فولاد برای فروش ورق برش خورده ST52 و A516 :

شرکت مهزیار فولاد بابرش کاری ورق های آلیاژی وفولادی نیازهای این صنعتگران را مرتفع نموده وبرروی برخی ازورق های آلیاژی خود خدمات برش کاری وامکان فروش ورق های کوچک تر از سایز استاندارد را برای کلیه خریداران فراهم نموده است .

خریداران وصنعتگران گرامی که نیازمند به خرید ورق های آلیاژی در گرید های ST52-A516-P295 GH-17MN4 و… می باشند می توانند درخواست های خود را در سایزهای کوچکتر از سایزهای فابریک تولید شده در کمپانی های سازنده می باشند برای واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد ارسال نموده تا قیمت های مرتبط باورق های برشی آلیاژی را از واحد فروش دریافت نمایند .

بدیهی است در هنگام عملیات برشکاری بر روی ورق های آلیاژی ST52 و برروی ورق های آلیاژی A516 هزینه های جانبی دیگری نیز به خریداران گرامی تحویل می گردد که این افراد می بایست بجز پرداخت وزن ورق های خریداری شده هزینه های برشکاری ورق رانیز پرداخت نمایند .

ورق های آلیاژی ST52 و S355JR ضخامت 3 میلیمتر تا 200میلیمتر در انبار های مجموعه شرکت مهزیار فولاد برای خریداران جهت خرید قابل برشکاری می باشد .

وبرای آلیاژهای دیگری چون P295 GH-A516-17MN4 نیز برشکاری برروی ورق ها ومقاطع مختلف صورت می گیرد به این صورت که ورق های A516 ازضخامت 3 میلیمتر تا 200 میلیمتر برای خریداران گرامی برشکاری شده ومطابق باابعاد درخواستی این عزیزان برای انها ارسال میگردد .
شما می توانید جهت خرید کلیه ورق های آلیاژی برشی و ورق های آلیاژی برش خورده از ورق های فابریک همین حالا با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده تا ورق های مورد نظر خود را ازشرکت مهزیار فولاد تهیه فرمایید .

لازم به ذکراست کلیه ورق های آلیاژی بجز موارد قید شده در این متن نیز در دایره محصولات فروشی شرکت مهزیار فولاد قرار دارد و شما می توانید کلیه آلیاژهای مصرفی خود رابصورت قطعات کوچک تراز قطعات فابریک تولید شده در کارخانجات تولید ورق آلیاژی از واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد تهیه نمایید .

مارکت جامع فروش ورق و لوله های آلیاژی

شماره واتساپ : 09383940223

شماره تلفن : 44449101 -021

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *