6 1

پالس‌های مثبت نفتی ایران و عربستان به یکدیگر

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بعد از تیرگی  روابط ایران و عربستان ، کشور روسیه برای میانجیگری و ملاقات رو در روی وزرای نفت دو کشور اعلام آمادگی کرد و این دیدار در روسیه میان مقامات نفتی دو کشور انجام شد. قیمت ورق آهن
قیمت نبشی و ناودانی و قیمت قوطی آهنی

امروز نیز نشست کشورهای صادرکننده نفت در الجزایر در حالی تشکیل شد که بنا بر اخبار منتشر شده، روسیه هیچ تلاشی برای دیدار وزاری نفت ایران و عربستان انجام نداده است اما پس از پایان  نشست غیر علنی در الجزیره، سخنان الفالح و زنگنه نشان از جو مثبت این جلسه دارد.

به گزارش العربیه وزیر نفت عربستان در مصاحبه با خبرنگار این شبکه اظهار داشت که  ایران، لیبی و نیجریه می‌توانند تولید خود را بالا ببرند تا در نشست آتی اعضای اوپک در ماه نوامبر در این خصوص بحث بیشتری شود .

در مقابل وزیر نفت ایران در جمع خبرنگاران با تاکید بر حق ایران مبنی بر بازگشت به سطح تولید خود تا قبل از تحریم ها گفت: ما به دنبال رسیدن به تولید روزانه 4 میلیون بشکه در روز هستیم و مطابق برنامه‌ریزی هایی که انجام داده ایم در آینده نزدیک به این رقم خواهیم رسید.

زنگنه در خصوص نشست الجزایر گفت: ما همواره بر تعامل با سایر اعضا تاکید داشته‌ایم و معتقد هستیم با کمک یکدیگر می توانیم ثبات را در بازار نفت ایجاد کنیم. این نشست برای اعضا بسیار مهم بود و خوشبختانه صحبت های خوبی صورت گرفت و من به خروجی این نشست امیدوار هستم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *