ورق آجدار سیاه

فروش کلیه ورق های آجدار سیاه صنعتی

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران و کاربران صنعت. شرکت مهزیار فولاد صنعت، یک شرکت بازرگانی است که فعالیت خود را در زمینه کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی اعم از انواع ورق های آلیاژی، ورق های فولادی، انواع لوله های فولادی و آلیاژی و …. گسترش داده و خدمات خود را در این راستا به شما کاربران صنعت به بهترین شکل ممکن ارائه خواهد داد. ورق های آجدار سیاه یکی دیگر از ورق های فولادی است که در بازار آهن آلات موجود بوده و مور استفاده بسیاری از صنایع قرار می گیرد . مهزیار فولاد صنعت قادر است ورق های آجدار را در ضخامت ها و ابعاد مورد نیازتان تهیه و تامین نماید. لطفا جهت اطلاع بیشتر از قیمت ورق آجدار، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و صورت خرید خود را به تیم فروش شرکت اعلام نمایید.


بازرگانی مهزیار فولاد خریدار و فروشنده کلیه  ورق های آجدار سیاه ، روسی، مبارکه، کره ای در ابعاد مختلف

ورق آجدار

تامین کلیه ورق های آجدار سیاه بصورت رولو شیت در ابعاد 1/5X6 – 1/5X3 – 1/25X2/5 – 2X1 تولید شرکت های آرسلور میتال قزاقزستان، فولاد مبارکه اصفهان و دانکوک کره جنوبی.

لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه

ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه

فروش لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله api

(جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش بازرگانی مهزیار فولاد تماس بگیرید)


مهزیار فولاد صنعت با تجربه خویش در این راستا، به همراه کارشناسان تیم فروش خود شما عزیزان را در زمینه خرید انواع ورق های فولادی و آلیاژی یاری نموده و با مشاوره های خود، شما را در امر خرید مطمئن راهنمایی خواهند نمود. لطفا جهت خرید و اطلاع از قیمت ورق آجدار، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید صورت خرید را از طریق ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ارسال نمایید. تیم فروش شرکت پس از دریافت سفارش های شما عزیزان اقدامات لازم را مبذول نموده، پیش فاکتور مربوط را ارسال و در صورت تایید ، مقطع فولادی مورد نیاز شما را تامین و به سراسر کشور ارسال نموده و به دستتان خواهیم رساند. با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *