مخازن فولادی

فرایند تولید مخازن فولادی از ورق های خاص آلیاژی

با سلام و درود بر شما کاربران مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه و تخصص در زمینه تامین انواع ورق آهنی و فولادی، در صدد است تا کلیه نیاز های صنعتگران را در این زمینه تامین نموده و محصولات عرضه رده را با مناسب ترین کیفیت و مطلوب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه دارد.  جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های آلیاژی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و صورت خرید خود را به ما اعلام نمایید. در این نوشته، قصد داریم فرایند ساخت مخازن فولادی از ورق های خاص آلیاژی را به طور مختصر توضیح دهیم. با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید تا با فرایند ساخت این مخزن فولادی آشنا شوید.


در صنایع فلزی سنگین همواره مخازن خاص فولادی حائز اهمیت بوده و جهت ساخت مخازن خاص فولادی از فولاد های خاص مثل A516 Gr 70 ، A537 CL1 ، ,ورق H2 ، ورق P295GH ، و P355GH ، استفاده می شود.

در روش ساخت این نوع مخازن ابتدا ورق ها را با غلتک های نورد به صورت سرد به شکل استوانه در آورده و سپس اسنوانه ها را با تکنیک جوش به یکدیگر متصل نموده و دو سر مخزن را با کپ گذاری ( عدسی ) کور می کنند. از این ورق ها جهت ساخت کلیه عدسی و کپ های مخازن تحت فشار صنایع گاز نیز استفاده  می شود.

شرکت مهزیار فولاد صنعت، تامین کننده کلیه آلیاژ های مذکور ، ورق های وارداتی خاص آلیاژی جهت صنایع نفت و گاز و صنایع پتروشیمی می باشد.

ویدیوی ذیل نمونه هایی از مخازن فولادی را نشان می دهد


مهزیار فولاد صنعت بعنوان فروشنده و خریدار ، کلیه ورق های آلیاژی مورد نیاز جهت ساخت مخازن فولادی خاص را برای شما عزیزان تامین خواهد نمود. تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، قادر است با توانایی و علم خود در زمینه آلیاژ های مختلف، شما عزیزان را در زمینه خرید ورق های آلیاژی مختلف جهت استفاده در زمینه تولید مخازن فولادی خاص یاری نموده و از مرحله مشاوره تا مرحله نهایی خرید همراه شما عزیزان خواهد بود. جهت خرید و یا اطلاع از قیمت ورق A516 و دیگر ورق های آلیاژی مورد نیاز جهت ساخت این نوع مخازن های فولادی، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید ، و یا با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 ,و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید. مهزیار فولاد صنعت تضمین کننده کیفیت خدمات خود در این زمینه بوده و در تلاش است تا شما عزیزان از خدمات ما رضایت داشته باشید.  چرا که کیفیت حق شماست. 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *