ورق های AR500

ورق های ضد سایش هاردنس 500

بازرگانی مهزیار فولاد صنعت ، تهیه کننده انواع ورق های ضد سایش در ایران است. ورق های ضد سایش AR500 معمولاً در حالت نورد تولید می شوند. این ورق های فولادی می توانند در برابر شرایط سخت مقاومت کرده و عمر طولانی را تضمین کنند. آنها در ساخت و ساز ، صنایع فرآوری و کاربری مواد استفاده می شوند. مشخصات و ضخامت های مختلف در صورت درخواست مشتری موجود است. این ورق ها به راحتی در محدوده قیمت های مناسب و اقتصادی در دسترس هستند.

ورق های ضد سایش AR500 یک ورق فولادی مقاوم در برابر سایش است که در کاربردهای با اصطکاک بالا مانند معدن‌کاری و جابجایی مواد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فولاد حرارت دهی شده است و قابلیت شکل دهی و جوشکاری نیز دارد . فولاد AR500 در ساخت تجهیزات معدنی، صنعت تریلر و صنعت سنگ از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و سایش و فرسایش سنگینی را تحمل می‌کند. همچنین می‌تواند در برابر فشارهای بالا حتی در دماهای بسیار پایین نیز مقاومت کند. AR500 با توانایی مقاومت در برابر فشار ضربه بالا، به طور گسترده برای کاربرد آن در زره بدن و صفحات بالستیک مورد استفاده قرار گرفته‌است.

هر کارخانه تولید دارای ترکیب شیمیایی اختصاصی و فرآیند عملیات حرارتی خاص خود برای AR500 است.

 
THICKNESS
WIDTH LENGTH
AR500 3.16 2″ 48″ 96″ 96″ 480″

ورق فولادی مقاوم در برابر سایش 500 چیست؟

  • قابل جوشکاری
  • خم کاری سرد
  • ویژگی تحمل ضربه بالا
  • بادوام و سخت شده است

این ورق ها بسیار قوی هستند و از سختی HBW 500 برخوردار هستند و می توانند در برابر نیروی ضربه بسیار بالا مقاومت کنند. ورق های فولادی AR500 مقاوم در برابر سایش در مدل های مختلف برای ایجاد دستگاه های بادوام ، مقاوم در برابر سایش در دسترس هستند.

ویژگی‌های مهم ورق های فولادی ضد سایش:

1.کیفیت محصول بدون تغییر باقی می ماند

ورق های فولادی مقاوم در برابر سایش ، از خالص ترین مواد اولیه ساخته شده اند که هر یک دارای کیفیت یکنواختی هستند. به منظور افزایش راندمان عملیاتی ، از سختی HBW500 برخوردار است ، که باعث افزایش مقاومت آن می شود. ورق های فولادی 500 AR با تضمین ضخامت تعیین شده بدون تغییر باقی می مانند و عملکرد طولانی مدت بر کیفیت آنها تاثیری ندارد.

2. قابلیت خم شدن و جوشکاری سرد 

این ورق های ضد سایش 500 و مشابه AR 500 نه تنها از سختی عالی برخوردار هستند بلکه از خاصیت خمکاری سرد نیز برخوردار هستند. خمکاری سرد روشی مقرون به صرفه برای تشکیل لوله ها و قطعات دستگاه است.

 

کاربرد های ورق فولادی ضد سایش 500 :

– ورق فولادی ضد سایش AR500 ، که با نام های دیگر نیز شناخته می شود ، معمولاً در ساخت چکش های هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرد. از این چکش ها برای تخریب سازه ها استفاده می شود.

– از پاکت های بیل مکانیکی در مکان های حفاری و ساخت و ساز استفاده میکنند تا سطح زمین را حفر کنند. ورق های فولادی مقاوم در برابر سایش ، بسته به شدت سایش ، معمولاً در کل یا فقط لبه ها و پهلوهای این سطل ها قرار میگیرند .

– ورق های ضد سایش AR500 در کارخانه های بازیافت یا کارخانه معدنی سنگ ها را درهم می‌شکنند یا مواد زائد را به قطعات کوچک‌تر کاهش می‌دهد تا قابل استفاده در صنایع شوند. در اینجا ، ورق های فولادی AR500 حداکثر محافظت را به عنوان آستر سنگ شکن ها دارند و از ایجاد سنگ ها و شن های تیز جلوگیری می کنند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *