خرید لوله آتشخوار 1403/02/19

خرید لوله آتشخوار 1403/02/19

خرید لوله آتشخوار 1403/02/19

لوله های گریدهای آتشخوار که در بازار ایران و در ادبیات فارسی میان صنعتگران فعال در این عرصه بانام لوله های آتشخوار شناخته می شود با آلیاژهای ST35.8 و ST45.8 دردسته فولادهایی قرار می گیرد که مطابق با استاندارد DIN کشور آلمان باآلیاژهای مورد نظر آلیاژ ریزی شده و برای ساخت مبدل های حرارتی استفاده می شود .

آلیاژ ST35.8 و ST45.8 دردسته آلیاژهای فولادی قرار می گیرد که توانایی انتقال حرارت را در کوتاه ترین زمان ممکن دارا می باشد و این لوله ها می توانند حرارت را به خود جذب نموده و به سمت دیگر لوله میعانات مختلف همچون آب وجود دارد منتقل کند .

این لوله ها برای ساخت دیگ های بخار برای آنها بخار با حجم بالا تولید می شود بسیار پرکاربرد می باشد .

لوله های آتشخوار برای ساخت مبدل های حرارتی در سایزهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که دراین مقاله به سایزهای بکاررفته لوله های آتشخوار در دیگ های بخار و مبدل های حرارتی اشاره می کنیم .


خرید لوله آتشخوار 1403/02/19

خرید لوله آتشخوار 1403/02/19

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

سایزهای لوله های آتشخوار بکار رفته در دیگ های بخار :

در دیگ های بخار لوله های بکار رفته در لوله های آتشخوار کاربردهای بسیار زیادی دارد که این لوله ها برای استفاده در مبدل های حرارتی و دیگ های بخار از سایز 1 اینچ تا سایز حداکثر 3 اینچ مورد کاربرد قرار می گیرد .

برای ساخت دیگ های بخار غول پیکر برای صنایع بزرگ نیز از لوله های آتشخواردر سایزهای بالاتر استفاده می شود اما رنج اصلی مصارف لوله های آتشخوار باآلیاژ ST35.8 و ST45.8 دردسته ی مصارفی قرار می گیرد که مبدل های حرارتی و بویلرها و دیگ های بخار با سایزهای 1 اینچ قطر خارجی 33 میلی متر ، قطر خارجی 42 میلی متر ، قطر خارجی 48 میلی متر ، قطر خارجی 63 میلی متر ، قطر خارجی 76 میلی متر دردسته پرمصرف ترین لوله های آتشخواری قرار می گیرد که برای ساخت مبدل های حرارتی و دیگ های بخار مورد استفاده قرار می گیرد .

لوله های آتشخوار می بایست به تکنیک و روش مانیسمان تولید شود چراکه فرایند کار فشار داخل این لوله ها بسیار بالا می باشد و از لوله های درز دار نمی توان برای استراکچرهای مبدل های حرارتی و دیگ های بخار استفاده نمود .

پس لوله های آتشخوار می بایست با لوله های ST35.8 و ST45.8 برای استفاده در دیگ های بخار به روش مانیسمان تولید شود تا بتواند مقاومت بسیار بالایی را در شرایط سازه ای در دیگ های بخار و مبدل های حرارتی از خود نشان دهد .

♦ لوله های مانیسمان بکاررفته در انواع دیگ های بخار مورد استفاده در سایز های گوناگونی می باشد که به این سایزها در همین مقاله اشاره نمودیم ، اما ضخامت های بکاررفته باتوجه میزان فشار بخار موجود در سازه متغییر می باشد .

به اینصورت که لوله های آتشخوار که برای دیگ های بخار با فشار خیلی بالا استفاده می شود در ضخامت های بیشتر و لوله های آتشخوار برای استفاده در دیگ های بخار در فشارهای پایین استفاده می شود در ضخامت های کمتر مورد استفاده قرار می گیرد .
پرمصرف ترین ضخامت لوله های ST35.8 و ST45.8 که برای ساخت مبدل های حرارتی استفاده می شود ضخامت3/2 می باشد .

لوله های مانیسمان بکاررفته در دیگ های بخار برای فشارهای عادی و شرایط کاری عادی معمولا در ضخامت های 3/2 میلی متر برای ساخت این بویلر ها مورد استفاده قرار می گیرد .

در صورتی که در دیگ های بخار مبدل های حرارتی برای تولید بخار با حجم بسیار بالا در کارخانجات تولید صنایع غذایی و دیگر صنایع که نیاز به تولید بخار در آنها احساس می شود استفاده شود این لوله ها باضخامت های بیشتر از ضخامت های بیش از 4 میلی متر و یا بیشتر برای ساخت بویلرها مورد کاربرد قرار می گیرد .

سازندگان دیگ های بخار با توجه به فشارهای دیگ های بخار باتوجه به حجم تولید بخاری که توسط مبدل های حرارتی و دیگ های بخار مورد کاربرد قرار می گیرد این لوله ها را در ضخامت های مختلف در مدارهای بویلر استفاده می کنند که معمولا از لوله های مورد نظر برای استفاده در مدارهای عبور جریان آب که در نهایت در انتهای مسیر تبدیل به بخار سنگین می شود می توان استفاده نمود .

دیگ های بخار که با لوله های آتشخوار ساخته می شوند می توانند عمر بسیار زیادی را در شرایط استفاده ای مستمر داشته باشند آلیاژهای کلیدی و کاربردی ST35.8 و ST45.8 که دردسته آلیاژهای اعلامی توسط مهندسان آلمانی مطابق با استانداردهای DIN کشورآلمان تعریف شده خاصیت ذاتی منحصربه فردی دارد که این خاصیت ذاتی امکان دریافت گرما در کوتاه ترین زمان و تبدیل گرما به قسمت دیگر لوله تولید بخار را فراهم می کند .

آلیاژهای مورد نظر دردسته ی فولادهایی قرار می گیرد که برای ساخت این دسته از تاسیسات تولید بخار بسیار حائز اهمیت بوده و بسیار کاربردی می باشد .

خریداران لوله های آتشخوار و شرکت هایی که از لوله های گریدهای ST35.8 و ST45.8 استفاده می کنند شرکت های تولید دیگ های بخار و مبدل های حرارتی می باشند که از این لوله ها برای سایزهای مختلف برای استفاده در دیگ ها ومبدل های حرارتی خود استفاده می کنند .


خرید لوله آتشخوار 1403/02/19

خرید لوله آتشخوار 1403/02/19

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

لوله های آتشخوار وارداتی مانیسمان :

شرکت های تولید کننده لوله های مانیسمان که معمولا دربازار ایران این لوله ها از نوع چینی بسیار محبوب می باشد مستقر در کشور چین و این لوله ها توسط واردکنندگان لوله های فولادی و مدارهای پایپینگ وارد کشور شده و در نهایت مورد مصرف برای صنعتگران قرار می گیرد .

پرمصرف ترین سایز لوله های آتشخوار سایز 63 می باشد که مورد استفاده در استراکچرهای بخار و سایز 63 سایزهای 48 و 33 نیز از سایزهای پرمصرف لوله های بخار می باشد دراین مقاله سعی شد به مصارف لوله های مانیسمان آلیاژی مانیسمان استفاده در صنایع تولید بخار برای سایزهای دیگ های بخار سایز کوچک اشاره کرد .

در مقاله ها آینده به تولید استراکچرهای غول پیکر که با سایزهای لوله های آتشخوار تولید می شود اشاره خواهیم نمود .
در پایان این مقاله توضیحاتی را خصوص خرید و فروش و اطلاع از قیمت روزانه لوله های مانیسمان برای شما تعریف می کنیم که توصیه می شود که به بخش پایانی این مقاله توجه نمایید .


خرید لوله آتشخوار 1403/02/19

خرید لوله آتشخوار 1403/02/19

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

خرید و فروش و اطلاع از قیمت های لوله های آتشخوار :

خریداران لوله های آتشخوار جهت خرید انواع لوله آتشخوار می توانند این لوله ها را بصورت شاخه ای و کیلویی از فروشندگان استعلام نمایند .

لازم به ذکراست که لوله های آتشخوار تامین شده توسط تاجران در بازار کشور تماما وارداتی می باشد و ازاین لوله هابرای ساخت بسیاری از سازه ها و استراکچرهای صنعتی استفاده می شود .

جهت خرید لوله های آتشخوار ST35.8 و ST45.8 چینی همین حالا با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده تادر کوتاه ترین زمان ممکن قیمت های روزانه مورد نظررا از کارشناسان فروش شرکت استعلام نمایید .
لوله های تامین شده مانیسمان برای کلیه صنعتگران گرامی به شرط تاییدیه های بنیاد علوم کاربردی رازی و دیگر مراکز متالورژی معتبر برای خریداران تامین می شود .

شرکت مهزیار فولاد تضمین کلیه لوله های مورد نظر رابه شما صنعتگران گرامی می دهد .

برای اطلاع از قیمت روزانه لوله های آتشخوار با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید .


خرید لوله آتشخوار 1403/02/19

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *