خرید لوله A139

خرید لوله A139

خرید لوله A139

لوله های فولادی و آلیاژی A139 :

لوله های فولادی و آلیاژی بااستاندارد A139 در دسته استانداردهای ASTM کشور امریکا قرار می گیرد در برخی از پلتفرم ها نیز بانام AISI A139 شناخته می شود .

آلیاژهای A139 در گرید های مختلفی تولید می شود که این گریدها هرکدام گریدهای منحصر به فرد و خاصی را به سازه مورد نظر می دهند .

آلیاژهای A139 دردسته لوله هایی قرار می گیرد که این لوله ها معمولا در صنعت دریای استفاده می شود که از مصارف این لوله ها می توان به ساخت بسیاری از استراکچرهای دریایی اشاره نمود .

در این مقاله به اختصار به موارد استفاده از لوله های A139 و لوله های استاندارد گریدهای دریایی اشاره می کنیم که این لوله ها در کدام قسمت از صنایع دریایی بیشترین کاربرد را دارند چگونه از این لوله ها در صنایع مورد نظر استفاده می شود .

خرید لوله A139

خرید لوله A139

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

خریداران لوله های دریایی A139 چه کسانی هستند ؟

لوله های دریایی با گرید A139 در بسیاری از مصارف صنایع دریایی مورد استفاده قرار می گیرد این مصارف عبارتند از :

استفاده از لوله های مذکور در سکوهای نفتی استفاده از لوله های مورد نظر در پایه های حمال خطوط انتقال میعانات رروی سطح دریا این خطوط دایر می شود استفاده از لوله های A139 و لوله های گرید های دریایی برای استفاده از سازه های شمع کوبی در سواحل و استفاده در مدارهای پایپینگ شناورها وکشتی های تجاری و تفریحی که در آب های شور امکان تردد دارند از لوله هایی باگرید های A139 یا اصطلاحا AISI A139 استفاده می شود .

به هر یک از موارد مورد نظر ادامه این مقاله اشاره می کنیم لازم به ذکر است که شما مخاطبین گرامی این را بدانید که لوله های A139 بااستانداردهای AISI A139 دردسته فولادهای کربن استیل قرار می گیرد که می تواند روش های مانیسمان درز مستقیم ، اسپیرال ، زیر پودری ، درز مخفی تولید شود که این آلیاژ می تواند دردایره تولیدات لوله های آلیاژی و فولادی شرکت های بزرگ و معتبر تولید پایپینگ در جهان قرار گیرد .

استفاده از لوله های دریایی A139 در شناورها و کشتی ها :

لوله های دریایی با گرید A139 در بسیاری از مدارهای کشتی ها و شناورها مورد استفاده قرار می گیرد کلیه شناورهای تجاری ، نفت کش ها وبسیاری از شناورهای تفریحی مدارهای لوله کشی داخل آنها می بایست با آلیاژهای گریدهای دریایی تولید شود .

که لوله های گرید A139 در دسته لوله هایی قرار می گیرد که برای مدارهای پایپینگ انتقال سیالات در داخل سازه های شناور بکار گرفته می شود .

سیستم های خنک کننده موتورهای کشتی های تجاری ، تفریحی ، نفت کش ها برای خنک کردن سیستم موتور خود از لوله هایی استفاده می کنند که این لوله ها آب دریا را از داخل خود به مدار خنک کننده رد می کند ، سیستم خنک کننده کشتی های تجاری و تفریحی و نفت کش های غول پیکر به اینصورت عمل می کند که آب داخل دریا وارد لوله های مدار سیالات کشتی شده و پس از ورود به محفظه خنک کننده که رادیاتور اصلی کشتی در آنها قرار دارد داخل پره های رادیاتور آب شور دریا عبور کرده و سمت دیگر شناور خارج می شود .

این فرایند لوله ها و لوله کشی هایی که برای ورود آب شور دریا به سیستم های خنک کننده کشتی های تجاری و تفریحی بکار می رود از لوله های A139 استفاده می شود که این لوله ها با توجه به آلیاژهای بکاررفته دربافت خود مقاومت بسیار خوبی را در شور دریا و آب آزاد از خود نشان می دهد .

از دیگر مصارف استفاده از لوله های A139 و لوله های گریدهای دریایی در شناورها می توان به لوله کشی نفت کش های غول پیکر برای بارگیری تخلیه میعانات نفتی اشاره نمود .

لوله های مورد نظر در کلیه مدارهای پایپینگ انتقال سیالات در شناورها و نفت کش ها و کشتی های تجاری غول پیکر به کار گرفته می شود و از اصلی ترین موارد مصرف لوله ها با گرید های A139 صنایع دریایی و سازه های مذکور می باشد .

خرید لوله A139

خرید لوله A139

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

سکوهای نفتی و لوله های نفتی ( A139 ) :

سکوهای نفتی دردسته استراکچرهای دریایی قرار می گیرد که دردرون آب های دریا دایر می شود این سکوها توسط شمع های بسیار بلندی در بستر دریا کوبیده شده و درنهایت سازه و استراکچر نهایی روی سکو قرار می گیرد .

سکوهای نفتی و مدارهای پایپینگ که در شرایط استخراج میعانات نفتی بر روی سکوهای نفتی ساخته و دایر می شود در دایره سازه هایی قرار می گیرد که سازه های لوله های دریایی تولید می شود .

لوله های گریدهای دریایی که باآلیاژهای گوناگونی تولید می شود می تواند با آلیاژ A139 جهت استفاده در سکوهای نفتی بکار گرفته شود .

سکوهای نفتی و کلیه ی استراکچرهای معلق برروی آب که در بستر دریا ساخته می شود دردایره سازه های قرار می گیرد که باتوجه تماس مستمر با آب شور دریا و اینکه این سازه ها در بستر دریا بسیار تحت رسوب آب دریا شور دریا قرار می گیرد .

می بایست آلیاژهای برای سازه ها بکار گرفته شود که عمر بالایی را دارند و قدرت تخریب آب شور می تواند فولاد را تخریب نماید داشته باشد .

پس کلیه سکوهای نفتی و استراکچرهای دریایی می بایست با آلیاژهایی ساخته شود که مقاومت ویژه ای را در برابر آب شور دریا از خود نشان می دهد .

آلیاژ A139 که آلیاژ پایه استاندارد پایپینگ و لوله می باشد دردسته آلیاژهایی قرار می گیرد که می تواند در سازه های دریایی بکارگرفته می شود .

خرید لوله A139

خرید لوله A139

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

لوله های دریایی A139 برای دایر کردن خطوط انتقال سیالات :

از دیگر خطوط دریایی گریدهای A139 استفاده از این لوله ها به عنوان ( خرک حمال ) برای دایر کردن خطوط انتقال سیالات که میعانات نفتی و گازهای استخراج شده از میادین نفت ، گاز را به پالایشگاه های نفت ، گاز منتقل می کنند اشاره نمود .

لوله های A139 بصورت خرک های حمال در بستر دریا شمع کوبی شده و پس از دایر نمودن این سازه ها برروی خرک های مورد نظر خط لوله ای که قراراست محتویات استخراج شده از میادین نفت ، گاز را به پالایشگاه های نفتی و یا پالایشگاه گازی منتقل کند دایر می شود .

روی خطوط انتقال مورد نظر لوله های A139 و دیگرلوله گریدهای دریایی بکار گرفته می شود که بتوانند میعانات استخراج شده از میادین نفتی و یا گازهای استخراج شده از میادین گازی را از نقطه استخراج به پالایشگاه ها پالایش نفت ، گاز منتقل نموده که در نهایت مواد مورد نظر پس از پالایش برای استفاده مصرف کنندگان پالایش شود .

لوله های گریدهای A139 دردیگر صنایع نیز کاربرد دارد که از کاربردهای دیگر این لوله ها می توان به استفاده از لوله ها با گرید AISI A139 برای صنعت نفت اشاره نمود .

استفاده از لوله های A139 در صنعت نفت :

لوله ها با گرید A139 دردسته ی لوله های ویژه برای استفاده در پالایشگاه های نفت ، گاز نیز قرار می گیرد جزء آلیاژهایی می باشد که مقاومت به خورندگی بالای نفت ، گاز را دارا بوده و در بسیاری از پالایشگاه هایی که نفت ، گاز خطوط انتقال میعانات نفتی و یا خطوط انتقال گاز بکار گرفته می شود .

از آلیاژ A139 که مطابق با استاندارد ASTM کشور امریکا می باشد برای دایر کردن و ساخت خطوط انتقال سیالات که قرار است سیالات همچون نفت ، گاز و میعانات مرتبت مورد نظر را از نقطه ای به نقطه ای منتقل کند استفاده می شود .

سایزهای لوله های A139 :

لوله های A139 در سایزهای مختلف و به روش های مختلف تولید می شود که این لوله ها می تواند به روش های درز مستقیم فولادی و به روش ها مانیسمان تولید شود .

از لوله های A139 در سایزهای مختلف برای استفاده در استراکچرها و سازه های گوناگون اعم از صنایع دریایی و صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی استفاده می شود که این لوله ها از سایز 1 اینچ تا سایز 12 اینچ در دسته سایزهای پرمصرف و ازسایز 12 اینچ تا 24 اینچ دردسته آلیاژهای کم مصرف تر قرار می گیرد .

لوله های بکاررفته در خطوط انتقال که با آلیاژ A139 ساخته می شوند باتوجه به شکل آلیاژی A139 دارای عمر سازه ای بیشتری به نسبت دیگر لوله های فولادی می باشند .

در مقاله های آینده به خواص مکانیکی و مواد شیمیایی و ویژگی های منحصر به فرد آلیاژ A139 اشاره می کنیم در پایان متذکر می شویم که لوله A139 در کشور ایران صرفا از نوع وارداتی موجود می باشد و شما خریداران می توانید این لوله ها را از بخش بازرگانی شرکت مهزیار فولاد استعلام کنید .

خرید و فروش و اطلاع از قیمت روزانه لوله های آلیاژی دریایی ( A139 ) :

گریدهای دریایی در سایزهای مختلف دردایره محصولات قابل تامین شرکت قرار دارد شما می توانید این لوله هارا از سایز 1 اینچ تا 24 اینچ به روش درز دار و مانیسمان در رده های مختف برای استفاده از سازه های گوناگون خود استفاده کنیم .

لوله های A139 که مورد مصرف صنعتگران صنایع دریایی قرار می گیرد معمولا در سایزهای 1 اینچ تا 8 اینچ استفاده شده چراکه این لوله ها در ساختمان کشتی و درکشتی های غول پیکر استفاده می شود .

از دیگر مصارف لوله های A139 می توان به استفاده از این لوله ها در صنایع نفت ، گاز اشاره نمود که سایزهای مختلف از سایز 1 اینچ تا 24 اینچ در رده های مختلف برای این صنعت مورد نیاز است که این لوله ها نیز می تواند توسط کارشناسان فروش شرکت برای شما مصرف کنندگان تامین شود .

برای خرید و اطلاع از لوله های A139 به روش مانیسمان و درز مستقیم با بخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده تا از قیمت های روزانه انواع A139 در ضخامت های مختلف بصورت مانیسمان و درز مستقیم مطلع شوید .
لوله های A139 واطلاع از ضخامت و رده های موجود و مختلف این لوله ها با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط

باشید .

خرید لوله A139

خرید لوله A139

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *