فولاد آلیاژی

فروش انواع فولادهای آلیاژی


با سلام و درود به صنعتگران عزیز ، به اطلاع می رساند مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه انواع مختلف فولادهای آلیاژی تخصص داشته ، و با سالها تجربه در این زمینه ، می تواند بعنوان بهترین راهنما برای شما خریداران عزیز ایفای نقش کنند ، مهزیار فولاد صنعت ، با خدمات خود در این زمینه ، سعی دارد رضایت شما عزیزان را به خود جلب کند ، ما در زمینه انواع مختلف لوله صنعتی ، و انواع لوله های آلیاژی شما را در انتخاب نوع آلیاژ ها ( بنا به نوع و شرایط استفاده ) راهنمایی خواهیم نمود . جهت خرید و استعلام قیمت از انواع مختلف فولاد آلیاژی ، با شماره واحد فروش شرکت یه شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید .


"<yoastmark


فولاد آلیاژی

فولادی است که با عناصر مختلف در مقادیر مختلف بین 1٪ و 50٪ وزنش به منظور بهبود خواص مکانیکی آن با سایر عنصر ترکیب می شود.

فولادهای آلیاژی به دو دسته تقسیم می شوند: فولادهای آلیاژ پایین و فولادهای آلیاژ بالا.

بعضی تفاوت بین این دو دسته فولاد را در 4.0٪ تعریف می کنند، در حالی که بعضی دیگر از متخصصان در 8.0٪ تعریف می کنند. به طور معمول عبارت “فولاد آلیاژی” به فولادهای کم آلیاژ اشاره دارد.

بدیهی است هر فولاد یک آلیاژ است، اما همه فولادها فولاد های آلیاژی  نامیده نمی شوند. ساده ترین فولاد آهن (Fe) آلیاژی با کربن (C) (حدود 0.1٪ تا 1٪ بسته به نوع ) است. با این حال، اصطلاح استانداردی است که اشاره به ترکیب آگاهانه فولاد با سایر عناصر آلیاژی به علاوه کربن دارد . آلیاژهای مشترک شامل منگنز (شایع ترین)، نیکل، کروم، مولیبدن، وانادیوم، سیلیکون و بور است. آلیاژهای رایج عبارتند از آلومینیوم، کبالت، مس، سریم، نایوبیوم، تیتانیوم، تنگستن، قلع، روی، سرب و زیرکونیم.

در زیر طیفی از خواص بهبود یافته در انواع مختلف فولاد آلیاژی (نسبت به فولادهای کربن) است:

  • مقاومت
  • سختی
  • استحکام
  • مقاومت در برابر سایش
  • مقاومت در برابر خوردگی
  • سختی پذیری

برای رسیدن به برخی از این خواص بهبود یافته، فلز ممکن است نیاز به حرارت دادن داشته باشد.

بعضی از قطعات ساخته شده با این مواد در کاربرد های متفاوتی ، مانند پره های توربین موتورهای جت، فضاپیما و راکتورهای هسته ای استفاده می شوند ، لوله صنعتی به علت خواص فرومغناطیسی آهن، برخی از انواع فولاد آلیاژی کاربرد های مهمی را در بر می گیرند ، از جمله در موتورهای الکتریکی و ترانسفورماتورها.

ورق گالوانیزه ، لوله api ، فروش ورق اکسین ، لوله فولادی ، ورق اکسین ،  لوله صنعتی


مهزیار فولاد صنعت ، با توجه به نیاز شما خریداران عزیز ، خدمات خود را از نظر سطح کمی و کیفی به بالاترین حد ممکن رسانده و در این راستا در صورت خرید ، خدمات ( برشکاری ، سوراخکاری ، آنالیز ورق های فولادی ، خدمات گالوانیزاسیون ، و بازدید از محصول مورد نظر قبل از خرید ) را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد ، جهت اطلاع از قیمت انواع لوله های آلیاژی و ورق های آلیاژی ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا می توانید در صورت امکان با ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) ، پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود . ما در امور مقاطع آلیاژی بسیار با تجربه بوده و تخصص شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در این امر است . اولویت ما ، کیفیت است ، چرا که کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *