1371711596785 5d0df3e8be173284ca6f9a22b10ed92d

لوله مانیسمان صنعتی X52 – X60 – X65

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با هدف ارتقاء سطح خدمات خود ، شما خریداران و صنعتگران ارجمند را در زمینه فروش لوله اسپیرال  ، و همچنین خرید و فروش و قیمت روزانه آهن آلات انواع لوله جوش داده‌شده(( X52 – X60 – X65 ))جهت مصارف صنعتی و خطوط لوله نفت،گاز،پتروشیمی را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد . با ما همراه باشید .

فروش لوله اسپیرال

مهزیار فولاد صنعت ، فروش لوه اسپیرال را با بهترین قیمت و بیشترین کیفیت برای خریداران و صنعتگران فراهم می آورد .

قیمت فروش لوله اسپیرال در مهزیار فولاد صنعت بسیار مقرون به صرفه بوده و با توجه به قیمت موجود ، از کیفیت خوبی برخوردار است . فروش لوله اسپیرال در مهزیار فولاد صنعت همراه با خدمات جانبی مرتبط به آن از تعهدات مهزیار فولاد صنعت بوده و ما کیفیت را به شما تضمین خواهیم کرد .

مشخصات شما برای خط لوله فولادی کربن HFI و لوله اسپیرال :

مهزیار فولاد یک دامنه وسیعی از لوله جوش داده‌شده را برای استفاده در مطلوب‌ترین شرایط، ارایه می‌دهد.

محصولات ما مطابق با مشخصات پروژه خاص و استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند.

مهزیار فولاد راه ‌حل‌های پوششی جامع برای لوله‌های نفت و گاز و دیگر کاربردهای لوله‌ای فراهم می‌کند.

 

فرآیند  جوش HFI:

این لوله جوش داده‌شده HFI به طور موفقیت‌آمیزی برای چندین دهه با تقاضای تکنیکی و شرایط خدمت شدید مورد استفاده قرار گرفته‌ است. این نوع لوله های طراحی شده برای فشارهای عملیاتی بالا، حمل و نقل قابل ‌اطمینان و توزیع گاز، نفت، آب و محصولات دیگر را تضمین می‌کند. لوله جوش داده‌شده یک عنصر ساختاری ضروری است. این فرآیند اکتشاف و استخراج منابع ضروری را ممکن می‌سازد و یک عنصر حیاتی در ساخت ماشین‌آلات و ساخت کارخانه است.

تلاش‌های مجموعه ما بر روی کیفیت و ایمنی لوله جوش داده شده است. فرآیند ما با بازرسی دقیق مواد شروع می‌شود و سپس ما با ۱۰۰ درصد نظارت بر تولید را با استفاده از روش‌های تست پیشرفته و تجهیزات پیشرفته اجرا می‌کنیم. در پایان، یک بررسی کامل نهایی وجود دارد.

این روش‌ها تضمین می‌کنند که ویژگی‌های لوله‌ مانیسمان ما با شدیدترین الزامات و استاندارد ها مطابقت دارند.

فرایند جوش HTS :

مهزیار فولاد صنعت فرآیند تولید دو مرحله‌ای (تکنولوژی HTS)خود را در طی سال های گذشته اجرا کرده و به طور مداوم در حال بهبود و توسعه آن هستیم. تفاوت اصلی بین تکنولوژی HTS و تولید لوله‌ اسپیرال مرسوم این است که تولید عمدتا به دو مرحله تقسیم می‌شود.  فرآیند جوش کاری HTS شامل موارد زیر است:

1. شکل گیری لوله با جوشکاری دائمی

2. جوش قوس الکتریکی داخلی و خارجی در ایستگاه های جوش جداگانه

با جدا کردن مراحل فرآیند، سرعت تا ۱۵ متر بر دقیقه را می توان در مرحله شکل‌دهی لوله بدست آورد. شکل هندسی لوله‌ها تحت‌تاثیر فرآیند جوشکاری قرار نمی‌گیرد. این تضمین عالی در حداکثر خروجی را تضمین می کند.استفاده از اتوماسیون فرآیند برای جوشکاری قوس زیرین در لوله که قبلا به طور کامل جوشکاری شده بود، تضمین اضافی برای کیفیت بالا و پایدار درز جوش است.

خط لوله برای نفت و دیگر مایعات قابل‌اشتعال، گاز طبیعی و دیگر مواد گازی :

لوله خط لوله های فولادی در حال حاضر در حمل و نقل گازها، مایعات قابل اشتعال و مواد جامد به طور موفقیت آمیزی مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به سطوح فشار بالا که اغلب در حمل و نقل این مواد دخیل هستند، فولاد از مواد لوله ای بهینه است و از لحاظ ایمنی و قابلیت اطمینان برای یک عمر طولانی، بی نظیر است. تجهیزات و فرآیندهای تولیدی مهزیار فولاد صنعت ، طیف گسترده‌ای از سیستم‌های پوشش ، به اضافه خدمات با کیفیت بالا در راستای برآورده کردن نیازها و خواسته‌های فردی مشتریان مهزیار فولاد ، به لحاظ ایمنی، حفاظت از محیط‌ زیست و خواسته‌های خاص پروژه شان است.با ضریب کارایی جوشکاری v = 1.0، محصولات مهزیار فولاد صنعت با بالاترین الزامات استانداردهای بین المللی نظیر EN، API، ISO، GOST، یا DNV Rules مطابقت دارند، که در مقایسه با مشخصات دقیق از شرکت های معتبر بین المللی نفت و گاز است.

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ تماس حاصل تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش انواع لوله های مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.netو mahzyar.net97@gmail.com  صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *