لوله فولادی آلیاژی

خرید، فروش و قیمت روزانه انواع لوله های آلیاژی

سلام و عرض ادب خدمت کاربران مهزیار فولاد صنعت ، به استحضار می رساند شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه تامین و فروش کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی ، همچنین انواع لوله فولادی و ورق های فولادی ، دارای سالها تجربه و تخصص بوده و تلاش خود را بکار می گیرد تا شما خریداران عزیز از خدمات ما راضی باشید . جهت اطلاع از قیمت انواع لوله فولادی آلیاژی ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، مهزیار فولاد صنعت ، با مشاوران خود شما را در زمینه خرید انواع لوله های آلیاژی یاری خواهند نمود .


لوله فولادی آلیاژی

در دنیای فلزات و مقاطع فلزی و آهنی و فولادی در دنیای امروز لوله ها نقش بسیار مهم به به سزایی در کلیه سازه های صنعتی ایفا می نمایند. لوله ها با توجه به نوع کاربرد خود در صنایع طبقه بندی شده و در انواع گوناگون از نظر تکنولوژی ساخت و در انواع مختلف از نظر آلیاي تولید و در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار می گیرد.

لوله فولادی آلیاژی در دایره لوله های پر مصرف در صنایع مختلف در جهان قرار دارد و معمولا این لوله ها به روش های مختلفی همچون مانیسمان، درز مستقیم و دیگر روش های تولید لوله تولید و عرضه می گردند.

لوله های آلیاژی در دسته بندی لوله های درزدار نیز قرار می گیرد به این صورت که ورق های فولادی که جهت ساخت لوله های آلیاژی بکار گرفته می شود، می بایست از همان آلیاژ بکار رفته در لوله باشد و درز لوله های درزدار فولادی نیز با الکترود مخصوص همان آلیاژ می بایست جوش داده شود تا لوله آلیاژِ با استاندارد خاصی تولید گردد.

لوله های آلیاژِ در آلیاژ های گوناگون تولید می گردد که برخی از این آلیاژ ها مناسب جهت مدار های سیال بوده و برخی دیگر از آلیاژ های لوله ها مناسب جهت ساخت سازه و قطعه می باشد.

در این مقاله به آلیاژ های مصرفی در مدار های سیال در سازه هایی که با لوله های فولادی، فلزی و آهنی تولید می گردند، اشاره خواهیم نمود.

لوله های آلیاژی معمولا به روش مانیسمان تولید می گردند و استاندارد پایپینگ در جهان و استاندارد های بکار رفته در لوله ها معمولا برابر با استاندارد های ASTM و AISI استاندارد های مرجع کشور ایالات متحده ی امریکا می باشد.

استانداردهای پر مصرف لوله هایی که در مدار های سیال بکار گرفته می شوند، عبارتند از: ( A106 GRB، A106 GRC، A106 GRA، A333، A335، A179، ST35.8، ST45.8 و … ) لوله های قید شده در این قسمت از این مقاله در حقیقت مقاطع آلیاژی می باشد که جهت ساخت مدار های سیال پایپینگ به کار گرفته شده و مورد استفاده صنایع مختلفی همچون انتقال موارد شیمیایی، انتقال آب، نفت، گاز و دیگر میعانات صنعتی بکار گرفته می شود.

از دیگر استاندارد های لوله های آلیاژی که هم به روش مانیسمان و هم به روش درزدار تولید می گردند، استاندارد های سری API می باشند.

استاندارد سری API نیز برابر با مرجع کشور ایالات متحده امریکا نطابق با استاندارد های ASTM و AISI بوده و تفاوتی که لوله های گرید API و دیگر آلیاژهایی که در این مقاله به آن اشاره شد، دارند در این بوده که لوله های API می توانند هم به روش درزدار و هم به روش مانیسمان تولید گردند.

از پر مصرف ترین متریال ها و آلیاژ هایی که در لوله های آهنی API بکار گرفته می شوند، می توان به آلیاژ های ( API5L GRB، API5L GRCT، API5L X60، API5L X65، API5L X65، API5L X70 )اشاره نمود.

مقاطع لوله آلیاژی دکه با استاندارد های API ساخته می شوند، معمولا جهت انتقال گاز، انتقال آب، انتقال نفت در پروژه های گوناگون که فشار سیال داخل لوله بسیار بالا باشد، بکار گرفته می شود.

جهت خرید انواع لوله های آلیاژی از نوع مانیسمان، درزدار، درز ماهیچه ای، اسپیرال و … می توانید با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تعهدات فروش را مطابق با آلیاژ های درخواستی خریداران به کلیه مصرف کنندگان گرامی ارائه می دهد و متریال های خریداری شده از این شرکت می بایست مطابق استاندارد های درخواستی صنعتگران و خریداران گرامی باشد.

جهت فروش مقاطع لوله فولادی آلیاژی و خرید انواع لوله های آلیاژی می توانید با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

قیمت های لوله های مانیسمان و لوله های درزدار آهنی بسیار شناور بوده و کلیه قیمت های اعلامی از سوی شرکت مهزیار فولاد صنعت به صورت روزانه و لحظه ای می باشد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی لوله فولادی آلیاژی در گرید ها و آلیاژ های گوناگون از سایز 3.8 اینچ الی 100 اینچ در ایران بوده و خریداران گرامی جهت خرید انواع سایز های لوله های فولادی و آلیاژی می توانند با واحد بازرگانی مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع فولای و آلیاژی در ایران.


فروشنده و خریدار قیمت روزانه لوله فولادی آلیاژی ، انواع لوله های جداره چاه ، فولادی ، پلی اتیلن ، پلی پروپیلن ، لوله جداره چاه ، خرید و فروش

  • لوله های جداره چاه فولادی
  • لوله های جداره چاه پلی اتیلن
  • لوله های جداره چاه پلی پروپیلن
  • لوله های جداره چاه در سایز ها و ضخامت های مختلف

همینک در مهزیار فولاد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایز ها و ضخامت های موجود با ما تماس بگیرید.

ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه ، لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه ، فروش لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله api ، لوله جدار چاه


مهزیار فولاد صنعت ، راه های مختلفی جهت سفارش لوله فولادی آلیاژی برای شما قرار داده است ، جهت سفارش ، میتوانید با شماره واحد فروش به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا با ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت خرید خود آکاه سازید . ما به جهت بالا بردن سطح خدمات خود از نظر کمی و کیفی ، خدمات جانبی نظیر ( برشکاری ، سوراخکاری ، خدمات گالوانیزه ، آنالیز ورق های فولادی ، و بازدید از محصول قبل از خرید ) را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *