ورق فولادی آلیاژ های ck

ورق فولادی آلیاژ های Ck15 / Ck20 / Ck45 / Ck30 / Ck60

با عرض درود فراوان خدمت کارفرمایان گرامی در این مقاله در نظر داریم تا اطلاعات تکمیلی را در خصوص ورق فولادی آلیاژ های CK خدمت شما سروران گرامی ارائه دهیم.


ورق فولادی آلیاژ های CK که این اصطلاح مرتبط با استاندارد های کشور جمهوری فدرال آلمان DIN CK45 که در دسته ی معروف ترین نوع CK ها برای استفاده های صنعتی قرار می گیرد در حقیقت آلیاژ مرجع نوعی ورق ضد سایش و ورق آبکاری پذیر در جهان می باشد.

استاندارد CK هنگامی که در کنار عدد فولادی می آید عددی که پس از واژه ی CK نوشته می شود نشانگر میزان تقریبی مقدار وجود عنصر کربن در بافت این ورق می باشد، مثلا در ورق های CK 15 میزان عنصر کربن در بافت این ورق ها 0.15 می باشد.

وقتی که عدد بعد از ck بزرگ تر باشد نشانگر میزان ووجود کربن بیشتری در بافت خود بوده و هرقدر این میزان کربن در بافت این فولاد افزایش پیدا کند استحکام آن بالا رفته و قابلیت آبپذیری آن (عملات حرارتی) بالا رفته و قابلیت ضد سایش بودن فولاد نیز افزایش می یابد.

ورق های دسته ی CK بسیار مورد مصرف گوناگون صنایع قرار می گیرد، این ورق ها در صنایع چاقو سازی، ساخت ساطور، شاخ شکن مورد استفاده ی کارگاه های چاقو سازی کشور قرار می گیرد.

در ضخامت های بالاتر این ورق ها می  تواند گذینه های مناسبی جهت سازه هایی که در تماس با سایش می باشند، باشد.

مثلا  دیسک ترمز خودرو ها با این آلیاژ تولید شده و استاندارد CK تا عدد 101 که به میزان 1% وزنی کربن در بافت آن فولاد می باشد میتواند کربن پذیری داشته باشد و فولاد های سری CK عموما دارای کربن بالایی به نسبت دیگر فولاد ها می باشد.

ورق های CK در گرید های CK15، ck20، CK 30، CK45، CK60 در ابعاد گوناگون در انبار شرکت مهزیار فولاد موجود بوده و شما می توانید درخواست خرید ورق فولادی آلیاژ های CK45 و CK60 خود را به واحد فروش شرکت ارسال نموده و با بهترین قیمت های روز برای شما خریداران گرامی ارسال گردد.

شرکت مهزیار فولاد به شما اطمینان می دهد که با بهترین قیمت و با کیفیت ترین ورق را برای شما صنعتگران و خریداران گرامی تامین می نماید، از دیگر شاخصه های ورق های فولادی CK45 تولید این ورق ها به روش نورد گرم فولادی بوده و شما خریداران گرامی این ورق ها را می توانید در ضخامت های بالا تا ابعاد بیش از 6*2 متر تهیه نمایید.

( شرکت بازرگانی مهزیار فولاد تامین کننده ی کلیه ورق های آلیاژی، فولادی، صنعتی در ایران )

با سلام و عرض ادب و احترام به شما صنعتگران، خریداران و کاربران مهزیار فولاد صنعت. شرکت مهزیار فولاد صنعت با تجربه و تخصص خود در زمینه تامین و فروش انواع فولادهای آلیاژی صنعتی در خدمت شما عزیزان است تا با دانش و تجربه خود در این راستا شما را در پروژه های صنعتی تان یاری نماید. ما بعنوان فروشنده و خریدار ورق های فولادی و آلیاژی در خدمت شما عزیزان بوده و خدمات خود را در این راستا به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. لطفا جهت اطلاع از قیمت فولادهای آلیاژی و خرید این مقاطع با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. تیم فروش شرکت آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.


خرید و فروش کلیه میلگرد ها و ورق های فولادی  با آلیاژ Ck15 . Ck20 . Ck45 . Ck30 . Ck 60
تولید شرکت های فولاد آلیاژی

ورق های فولادی  ساخت ایران ، فولاد یزد ، فولاد آلیاژی اصفهان ، وارداتی روسی ، اکراینی ، چینی ، کره ای .(از سایز 6 میلیمتر تا 1000 میلیمتر)

مقاله ی خدمات برش cnc و خرید آهن و آهن فروشی و لوله تست آب
ارائه خدمات برش فولاد با اره های نواری و….
همینک در مهزیار فولاد .

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود02144449101)

مهزیار فولاد صنعت با توجه به نیاز های مشتریان و با توجه به مقاطع مورد نیاز آنها در سراسر ایران خدمات خود را به صورت گسترده ارائه داده و شما را در این راستا یاری خواهد نمود. لطفا جهت اطلاع از قیمت انواع ورق های فولادی و کلیه مقاطع فولادهای آلیاژی صنعتی، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 صورت های خرید خود را به تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت برسانید. تیم فروش پس از دریافت صورت خرید پیش فاکتور مربوطه را صادر و در صورت تایید مقاطع مورد نیاز شما را در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال و در سراسر کشور به دستتان خواهد رساند. با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *