ورق CK60 و CK45

ورق CK60 و CK45

شناخت ورق CK45-CK60 و کاربرد آن در صنایع فلزی : ورق CK60 و CK45 دردسته ورق ها فولادهای ضدسایش در جهان قرارمیگیرد در صنایع  کشور های صاحب نام صنعتی در دنیا استفاده و پرکاربرد بوده است .

 کدهای آلیاژی ورق های سری CK :

کدهای آلیاژی ورق های CK45 و CK60 دردسته ورق های شناخته شده مطابق با DIN استاندارد آلمان می باشد که در صنایع فلزی و صنایع ماشین سازی کاربردهای بسیارزیادی داشته که باتوجه به عناصر وموادشیمیایی تشکیل دهنده این ورق ها می توانند مقاومت های بالایی را دربرابرسایش درساخت قطعات صنعتی از خود نشان دهند .


مواد شیمیایی تشکیل دهنده ورق های سری CK :

شیمیایی تشکیل دهنده برای ورق های سری CK عبارتند از میزان 0/5 الی 0/42 درصد وزنی عنصر کربن میزان 0/8 الی 0/5 درصد وزنی عنصر منگنز کمتر از 0/63 وزنی عنصر مولیبدن و میزان 0/4 درصد وزنی عنصر سیلیسیوم می بایست در بافت این فولاد وجود داشته باشد .


استحکام ورق های CK60 و CK45 :

ورق ها و فولادهای سری CK دارای انعطاف بسیار کمی بوده و از این ورق ها می توان برای بالا بردن سختی سطحی آن در عملیات های حرارتی ( آبکاری ) استفاده شود به این صورت که ورق های سری CK دردسته ورق CK45 دارای سختی 180الی 220 هاردنس می باشد که این ورق ها پس ازآبکاری سطحی دربرخی موارد کروم دهی سطحی می توان سختی آن را به بیش از 230 هاردنس افزایش داد .

این ورق ها در بازار ایران و بازارهای جهانی مورد مصرف صنایع ساخت قطعات و ماشین آلات وکلیه سازه هایی که سایش در آنها اهمیت بالایی دارد بکار گرفته می شود .

و در بازارهای ایران از ورق CK60 و CK45 جهت تولید تمامی سازه هایی که استحکاک وسایش درآنها باهمیت است استفاده می شود .


ورق های CK60 و CK45 چه کاربردی در صنایع دارند ؟

ورق های سری CK باتوجه به بالا بودن میزان کربن دربافت خود در دسته فولادهای مورد نیازصنایع خودروسازی نیز قرارمی گیرد بدین صورت که بسیاری از چرخ دنده های گیربکس های خودرو و در دیسک ترمز انواع خودروها از این فولاد و فولادهای سری CK استفاده میشود .
ابعاد و ضخامت های موجود CK45 ودیگر ورق های سری CK اعم از CK60 و CK75 وCK67 بسیارمتنوع بوده و این ورق ها ازضخامت 1 میلیمتر الی ضخامت 100 میلیمتر بصورت ابعادهای گوناکون هم اینک در باز ارایران در دسترس کلیه خریداران صنعت گران گرامی قرار دارند .
ورق های سری CK دربازار ایران و درصنعت ایران توسط شرکت هایی همچون شرکت اکسین خوزستان شرکت فولاد مبارکه اصفهان و … تولید می شوند اماصنعت گران محترم در بازار ایران بیشتر تمایل به استفاده از ورق های CK جهت ساخت سازه های خود بصورت ورق های وارداتی را دارد .

ورق های وارداتی CK معمولادربازار ایران از کشور روسیه و هند و چین خریداری می گردد و ضخامت ورق های وارداتی برای ورق CK60 و CK45 ازضخامت 6 میلیمتر تاضخامت 70 میلیمتر تولید کمپانی اورال استیل روسیه در بازار ایران موجود میباشد .


پشتیبانی واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد :

جهت سفارش دهی به تیم فروش واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد جهت تهیه تامین متریال مصرفی ساخت سازه ای از  ورق CK60 و CK45 بامشاوران ما همراه باشید . 

ورق های CK45 موجود در بازار ایران نیز تولید کمپانی های تولید فولاد کشور چین هم اینک در دسترس بوده و ضخامت های کمتر از 10میلیمتر از نوع چینی این محصول بصورت وارداتی در ابعاد 5/1*6 متر 2*6 متر هم اینک دردسترس خریداران گرامی قرار دارد .

شمامی توانید کلیه ورق های سری CK60 و CK45 و ورق های مورد نیازصنایع خودرو سازی و یا صنایع ساخت سازه های فلزی خود را ازمجموعه شرکت مهزیار فولاد خریداری نموده و برای ورق های فوق شناسنامه و تاییدیه مرکز متالوژی رازی را دریافت نمایید .

شما می توانید جهت فروش ورق های CK45 خود و یا جهت خرید ورق های CK45 باواحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل فرموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن ورق های سری CK خود را از واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد تهیه نمایید .

مارکت جامع فروش ورق و لوله های آلیاژی ارائه دهنده جدیدترین اخبار فولاد ایران جهت سفارش دهی یا مشاوره از کارشناسان ما با شماره تماس های ذیل تماس حاصل فرمایید .

شماره واتساپ : 09383940223

شماره تماس : 44449101-021

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *