ورق های ضد سایش

خرید ورق های ضد سایش CK45

با سلام و خدمت صنعتگران و کاربران مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت بعنوان یک شرکت بازرگانی در زمینه تامین و فروش کلیه مقاطع آلیاژی و فولادی فعال بوده و انواع ورق آهنی مورد نیاز شما را تامین خواهد نمود. لطفا جهت اطلاع از ورق های ضد سایش CK45 و دیگر ورق های سری CK با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. ما با تخصص خود در زمینه انواع آلیاژ های مختلف، شما عزیزان را در انتخاب نوع آلیاژ با توجه نوع و شرایط کاربرد راهنمایی نموده و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما عزیزان خواهند بود.


نگاهی مختصر به ورق های ضد سایش CK45 و دیگر ورق های CK

ورق های فولادی که با پیشوند CK شناخته می شود، در حقیقت نوعی فولاد می باشد که برابر با جدول استاندارد کشور جمهوری فدرال آلمان با مخفف DIN شناخته می شود.

این ورق ها که در حقیقت در دسته ی فولاد های ضد سایش و در دسته ی فولاد های مقاوم در برابز خوردگی و سایش می باشند، دارای کربن زیادی در بافت خود بوده و میزان کربن موجود در بافت این ورق ها در حقیقت نشان دهنده عدد فولادی قرار گرفته در کنار عدد CK می باشد، مثلا: به این صورت که ورق های CK20 می بایست در بافت خود 0.20  درصد وزنی کربن داشته باشند.

این عدد هر قدر بزرگتر شود، مثلا برای ورق های ضد سایش CK45 میزان کربن موجود دربافت ورق فولادی CK45 می بایست میزانی کمی کمتر یا بیشتر از 0.45 درصد وزنی عنصر کربن باشد.

ورق های سری CK در بازار ایران در انواع CK45، CK22، CK15، CK60 مورد تولید و عرضه بسیاری از شرکت های تولیدی قرار می گیرد و شرکت مهزیار فولاد صنعت به صورت تخصصی اقدام به فروش انواع ورق های فولادی با مشخصات و آلیاژ های مذکور را دارد.

ورق های ضد سایش CK45 در بازار ایران از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت 100 میلی متر در ابعاد مختلف قابل تامین می باشد و این ورق ها در انواع وارداتی تولید کشور چین و روسیه نیز در بازار ایران موجود بوده که خریداران گرامی می توانند این ورق ها را در انواع وارداتی نیز تهیه نمایند.

ورق های فولادی ضد سایش CK45

ورق های فولادی ضد سایش CK45

ورق های سری CK در دسته ی فولاد های کربن استیل کم آلیاژ ( Low alloy ) قرار می گیرند و این نوع ورق فولادی در جزء پر مصرف ترین ورق های آلیاژی و فولادی در جهان می باشد، چرا که بسیاری از قطعاتی که در صنایع خودرو سازی، در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ، در صنایع ساخت انواع سازه های فلزی و دیگر سازه ها بکار گرفته می شود، ورق های ضد سایش CK45 بوده و این ورق فولادی که مطابق با استاندارد DIN آلمان مورد معامله قرار می گیرد، در حقیقت جزء پر مصرف ترین ورق های فولادی درجهان می باشد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت در سال های گذشته اقدام به تامین و فروش ورق های CK45 در بازار داخل نموده و شما خریداران گرامی جهت اطلاع از قیمت روزانه و قیمت لحظه ای انواع ورق های فولادی و آلیاژی CK45 با دایرهخ بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های فولادی و آلیاژی و تامین کننده کلیه ورق های سری CK اعم از CK15، CK20، CK30، و CK45 و CK60  در ایران.


خرید ، فروش و قیمت روز انواع آهن آلات صنعتی ، ورق های آلیاژی، ورق های ضد سایش ، ورق های صنعتی ، خریدار ، فروشنده ، قیمت ( ck22 ck15 ck10 ck20 ck45 ck60 ck65 )

فروش  ورق های 45 ck  از ضخامت 0.5 میلیمتر تا 200 میلیمتر

استاندارد های ck45 . ck22 . ck10 . ck15 . ck75 . ck30 . ck20

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


ورق فولاد مبارکه , لوله مانیسمان api , لوله استیل 316


مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه و تخصص در زمینه انواع ورق های فولادی و آلیاژی، اینجاست تا شما عزیزان را در زمینه رشد و تعالی و توسعه صنعتی پیشرفت نموده و این افتخاریست برای مهزیار فولاد صنعت که مشتریان خود را راضی نگه داشته و مهمترین هدف تیم ما، کیفیت محصول می باشد. از آنجایی که کیفیت محصولات فولادی معیار مهمی برای صنعتگران است، ما محصولات فولادی را از نظر کیفیت برای شما عزیزان تضمین نموده و مهزیار فولاد این موضوع را از تعهدات خود می داند. لطفا جهت اطلاع از  قیمت ورق های ضد سایش CK45 و دیگر سری ورق های CK با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید.  تیم فروش شرکت شما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. ما خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان قرار خواهیم داد. همچنین صورت های درخواستی خود را می توانید از طریق ارسال پیام به شماره واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com به دست ما برسانید. 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *