تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/08/22

تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/08/22

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت کاربران عزیز مهزیار فولاد صنعت. در این صفحه قصد داریم به تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/08/22 پرداخته و این موضوع را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.


تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/08/22

در هفته ای که گذشت به نسبت هفته قبل از آن با توجه به بالا رفتن قیمت ارز که این قیمت بین 1.5 الی 3 درصد افزایش از خود نشان داد، تاثیر بازار های گوناگون داخلی از جمله بازار آهن آلات نیز گذاشت. قیمت آهن آلات پر مصرف از جمله میلگرد و ورق سیاه در یک هفته ی گذشته به میزان بسیار اندکی افزایش پیدا کرد. با اینکه در یک هفته ی گذشته قیمت ارز بیش از 3 درصد افزایش قیمت را تجربه نمود، اما قیمت آهن آلات در یک هفته ی گذشته بین 0.5 تا 1.5 درصد افزایش پیدا کرد.

دلیل افزایش کمتر آهن آلات در یک هفته گذشته به نسبت قیمت ارز، همچنان وجود حباب در این بازار به نسبت قیمت های فولاد در بازار های جهانی،  نبود مشتری در قیمت های فعلی در بازار آهن و فولاد می باشد.

سیگنال های دریافتی از قیمت جهانی سنگ آهن و قیمت جهانی نفت که کانلا مرتبط با بازار جهانی فولاد می باشند، نشان گر بالا رفتن قیمت انواع فولاد در بازار های جهانی در یک هفته ی آینده می باشد که این افزایش قیمت جهانی می تواند تاثیر خود را در بازار فولاد و آهن ایران کمتر نشان داده، چرا که بازار فولاد و آهن ایران در حال حاضر با توجه به نرخ دلار 28،600 هزار تومانی همچنان دارای اندکی حباب در قیمت های اعلامی می باشد.

تیم تحلیل شرکت مهزیار فولاد صنعت، هفته ی پیش رو را برای بازار آهن و فولاد ایران هفته ای افزایشی با شیب بسیار بسیار ملایم پیش بینی می نماید.

تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد ایران بعدی در تاریخ 1400/08/29 در بخش تحلیل هفتگی قیمت بازار آهن و فولاد قرار خواهد گرفت.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کلیه مقاطع فولادی و آهنی، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید صورت های درخواستی خود را به واتساپشرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *