خرید لوله مانیسمان A106

لوله مانیسمان A106

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران عزیز و کاربران مهزیار فولاد صنعت ، مهزیار فولاد صنعت در زمینه انواع مختلف لوله مانیسمان تجربه و تخصص بالایی داشته و قصد دارد شما را در زمینه خرید لوله مانیسمان A106 گرید B  ، یاری کند . ما با کادر فروش و مشاوران مجرب خود ، شما را در زمینه خرید این لوله یاری خواهیم کرد . جهت خرید لوله مانیسمان A106  ، در ضخامت ها و سایز های مختلف ،  می توانید با شماره تماس واحد فروش شرکت ، به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و سفارش خود را به ما بسپارید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 الی 17:30 ( به غیر از روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 13:30) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود .


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب این صفحه است:


استاندارد فولاد لوله A106

A106 استاندارد جهانی کشور ایالات متحده آمریکا برابر با ( ASME SA-106 Grade A ) شناخته می شود، در حقیقت استاندارد مرجع کشور ایالات متحده امریکا بوده که برای ساخت نوعی لوله ی مانیسمان فولادی، آهنی در صنایع فلزی جهان بکار گرفته می شود. این آلیاژ با نامهای دیگری همچون لوله مانیسمان A106 گرید B – و A106 گرید C نیز عرضه می گردد که هرکدام از متریال و آلیاژ های مطرح شده در این متن، کاربرد ها وقابلیت های گوناگونی در صنایع مختلف دارد.

آلیاژ A106 می بایست دارای حد اکثر میزان وزنی 0.25 کربن و میزان منگنز موجود در بافت فولاد A106 می بایست بیشتر از 0.27 درصد و کمتر از 0.93 درصد باشد. آلیاژ های فسفر و گوگرد نیز در بافت این فولاد می بایست کنترل گردد و می بایست بالاتر از 0.05 نباشد.

لوله a106

لوله a106

فولاد A106 می بایست در شرایط سازه ای از خود مقاومتی معادل حداقل 207MP مقاومت مکانیکی و مقاومت کششی از خود تحمل نماید. حداقل میزان کششی که می بایست آلیاژ A106 در شرایط سازه از خود تحمل نماید، میزان 331MP می باشد که این میزان در ضخامت های بالا و ضخامت های خیلی پایین به مقدار ناچیزی می تواند متغیر باشد.

آلیاژ A106 در دسته ی آلیاژ های سری فولاد هایی قرار می گیرد که برای انتقال سیالات با فشار بالا در کلیه ی سازه های صعتی و ساختمانی بکار گرفته می شود. معمولا از لوله های مانیسمان جهت مدار هایی استفاده می شود که سیال داخل این لوله ها از فشار بالاتری به نسبت دیگر مدار های پایپینگ برخوردار باشد

لوله a106

لوله a106

پس آنجایی که در تاسیسات ساختمانی، الزام به استفاده از لوله مانیسمان حس گردید، نتیجه گیری می توان کرد که آلیاژهای A106 برتری دارد نسبت به درزدار API و الزام استفاده از لوله های مانیسمان در استراکچر ها با فشار بالا در تاسیسات ساختمانی و برج های بلند مرتبه، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها یا دیگر سازه های پایپینگ با فشار بالا، استفاده می شود.

آلیاژ A106 که در لوله های آهنی فولادی مذکور بکار گرفته می شود، در دسته فولاد های است که می تواند لوله هایی که با این آلیاژ ساخته می شود، از سایز های 3.8 اینچ الی 24 اینچ در صنعت فولاد تولید گردد. این لوله ها که در حقیقت بر پایه استاندارد اینچ تولدی و عرضه می گردند، در رده های لوله رده 40 ، لوله رده 20، لوله رده 80، لوله رده 100، لوله رده 120 و لوله رده 160 در سایز های مختلف بعضا در بازار ایران موجود می باشد.

لوله a106

لوله a106

لوله های مانیسمان با آلیاژ A106 در بازار کشور ایران معمولا وارداتی بوده و شرکت های تولید کننده این لوله ها که این لوله ها را به بازار ایران صادر می کنند، از کشور هایی همچون چین، کره ، تایوان، روسیه، اکراین، آلمان و … می باشد. در کشور ایران صرفا شرکت کاوه خوزستان تولید کننده برخی از سایز های پایین لوله مانیسمان بوده و مصرف این لوله ها با توجه به اینکه لوله های A106 در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع  ساختمانی یا فلزی مصارف بسیار زیادی دارند، می بایست مقادیر بسیار زیادی از این لوله ها در سایز های گوناگون وارد کشور گردد.


لوله مانیسمان A106 جزء پر کاربرد ترین لوله های صنعتی مانیسمان میباشد . این لوله ها با توجه به مقاومت بالا و شرایط ویژه تحت فشار قرار گرفتن گزینه مناسبی برای کلیه کاربرد های صنعتی می باشد.(فروش تخصصی لوله A106) همینک در مهزیار فولاد. با ما تماس بگیرید.


مقاله ی میلگرد استیل ۳۰۴ , بورس ورق استیل را نیز بخوانید
مقاله ی ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو را نیز بخوانید
مقاله ی ورق استیل ۴۳۰قیمت ورق گالوانیزه  را نیز بخوانید

ما قیمت خرید لوله مانیسمان A106 را برای به نسبت کیفیتی که دارد ، با قیمتی مطلوب و منطقی برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم .


شما می توانید جهت خرید انواع لوله های آلیاژی، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده لوله های مانیسمان A106 فولادی آهنی و فلزی در ایران می باشد.

قیمت انواع لوله های فولادی در سایت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد ، اما به دلیل نوسانات شدیدی که در بازار آهن آلات وجود دارد ، این قیمت ها به صورت حدودی بوده و صرفا جهت برآورد هزینه های صنعتگران و خریداران در سایت قرار داده شده اند ، پیشنهاد می شود جهت اطلاعات بیشتر از قیمت دقیق لوله مانیسمان A106 در سایز ها و ضخامت های مختلف ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده ، و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و یا mahzyar.net97@gmail.com سفارش های خود را ارسال کرده و یا با ارسال پیامک به شماره واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ پرنسل واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت را از صورت خرید خود آگاه سازید ، بی شک ما در کوتاه ترین زمان پیش فاکتور مربوطه را برای شما عزیزان ارسال خواهیم کرد ، و در صورت تایید شما ، در هر جای کشور ، ارسال خواهیم کرد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر لوله های مانیسمان ، در زمینه لوله های فولادی و مقاطع آلیاژِ دیگر نیز فعالیت دارد که در ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجارا کلیک کنید

کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *