بال پهن و هاش JIS

خرید هاش و بال پهن استاندارد JIS

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این مقاله قصد داریم به ارائه اطلاعاتی درباره بال پهن و هاش JIS پرداخته و مورد بررسی قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید.


بال پهن و هاش JIS

استاندارد JIS که در حقیقت استاندارد مرجع کشور ژاپن می باشد، در دسته ی استاندارد های برجسته ی فولاد در جهان قرار می گیرد. استاندارد JIS همچون چارت های جهانی پایپینگ و چارت جدول استاندارد اشتال می باشد که این استاندارد توسط مهندسین ژاپنی پس از جنگ جهانی دوم تخریب گشته بود، برای بالا بردن بالاترین راندمان و گرفتن بیشترین راندمان کاری از سازه های فولادی توسط هندسین ژاپنی طراحی گردید.

استاندارد JIS مولفه ی اصلی آن، استفاده از فولاد کمتر در مقاطع فولادی و پایین آوردن وزن سازه های فولادی و بالا بردن استحکام بر روی مقاطع فولادی می باشد.

استاندارد JIS که توسط مهندسین زیرک ژاپنی حدود 70 سال پیش پای ریزی گشت، در دسته ی با کیفیت ترین و بهترین چارت استانداردی جهت ساخت مقاطع فولادی در جهان قرار می گیرد و خوده ساختمان سازان و صنعتگران در کشور ژاپن کلیه ی مقاطع فولادی که مورد استفاده قرار می دهند، برابر با ذات استاندارد JIS می باشد.

این استاندارد که برای انواع تیر آهن و هاش پایه ریزی گردیده، در سال های گذشته برای صنعتگران مختلف در کشور ایران نیز محبوب شده، چرا که هاش ها و بال پهن هایی که با استاندارد JIS تولید می گردند، با توجه به وزن کمتری در هر شاخه دارا می باشند، تحمل مقاومت سازه ای بالاتری را با توجه به وزن بیشتر هاش و بال پهن های جدول استاندارد اشتال در شرایط سازه از خود نشان می دهد.

پس بیشترین مزیت هاش و بال پهن هایی که برابر با استاندارد JIS ژاپن تولید می گردند، وزن کمتر این هاش و بال پهن ها به نسبت مقاومتی که در تشابه با استاندارد های جدول اشتال که برای هاش و تیر آهن مطرح شده است را دارا می باشند.

استاندارد های JIS که هاش ها و تیر آهن های گوناگونی برابر با این استاندارد تولید می گردند، نوعی استاندارد برای مقاطع فولادی بوده که بعضا صنعتگران گرامی واژه ی JIS را نوعی آلیاژ می پندارند که این امر بسیار غلط بوده و این استاندارد در حقیقت استاندارد شکل مقاطع فولادی می باشد که این مقاطع می تواند با آلیاژ های گوناگونی در صنعت ساخته شود.

استاندارد JIS با هاش، تیر آهن، بال پهن و مقاطع اچ پروفایل ( H profile ) مورد استفاده قرار می گیرد و این استاندارد ها هاش و ها و بال پهن ها از سایز 80 میلی متر تا سایز 1000 میلی متر تولید می شوند که معمولا بسیاری از سایز های این بال پهن ها در حال حاضر در انبار استوک مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد.

شما خریداران گرامی که میخواهید اقدام به خرید هاش و تیر آهن برابر با استاندارد های HEM نمایید، می توانید استاندارد های JIS را جایگزین سازه خود نموده، چرا که با توجه به وزن کمتر JIS هزینه تمام شده سازه ی فلزی شما بسیار ازران تر از استاندارد های سری جدول اشتال می باشد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت در سال های گذشته اقدام به واردات انواع بال پهن و هاش JIS از کشور کره ی جنوبی نموده و انواع سایز های هاش و بال پهن را مطابق با استاندارد JIS ژاپن همینک تولید کمپانی دانکوک کره در انبار استوک خود موجود داشته و شما خریداران گرامی می توانید جهت خرید انواع هاش و بال پهن و انواع اچ پروفایل های استاندارد JIS همین حالا با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است کلیه ی هاش های سری JIS موجود در انبار شرکت مهزیار فولاد صنعت دارای آلیاژ S275JR می باشد که خریداران گرامی جهت ساخت سازه های خود برایشان بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که استاندارد S275JR مقاومت مقطع فولادی را نیز بالاتر می برد به نسب دیگر آلیاژ مصرفی در سازه های ساختمانی.

پس همین حالا جهت خرید انواع هاش، تیر آهن، بال پهن، و مقاطع H با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.


ورق استیل دکوراتیو

فروش انواع هاش و بال پهن های وارداتی استاندارد JIS از سایز 120 الی 1000 میل موجود در انبار تهران

قیمت ورق گالوانیزه

 هاش JIS :ورق استیل 430

تیرآهن های بال پهن و هاش JIS کاربرد های بسیاری در ساخت سازه های فلزی صنعتی و راه سازی دارد . ناودانی آهن استاندارد JIS با توجه به چارت ضخامت و سایز از نظر وزنی فی مابین هاش سبک و سنگین قرار میگیرد و در حقیقت کاربرد های بسیاری در صنایع فلزی سنگین ، اسکلت بندی ، راه سازی ، ساخت استراکچر های صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی دارد .ورق استیل نازک

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده ی تیرآهن و هاش با استاندارد JIS در ایران.نبشی آهن

 میلگرد آهن (جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)میلگرد فولادی

شرکت مهزیاز فولاد صنعت تامین کننده انواع مقاطع فولادی و آلیاژی و همچنین انواع آهن آلات ساختمانی و کلیه مقاطع صنعت می باشد. شما عزیزات می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت های روزانه بال پهن و هاش JIS با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره  44449101-021 تماس حاصل نموده و همچنین با ارسال پیام به واتساپ شرکت به شماره  09383940223 صورت های درخواستی خود را ارسال نمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده و در صورت تایید، محصول خریداری شده توسط شما را توسط باربری های معتبر به سراسر کشور ارسال نموده و به دستتان خواهند رساند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *