خریدار و فروشنده انواع تیرآهن اچ فوق سنگین با ضخامت بالا و جان بالا

خرید هاش فوق سنگین HE-M

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این صفحه قصد داریم به تیرآهن اچ فوق سنگین پرداخته و توضیح مختصر و مفیدی درباره ی این مقطع فولادی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید.


هاش، تیرآهن، بال پهن های صنعتی خاص که با سطح مقطعی ضخیم تر از دیگر مقاطع اچ پروفایل H Profile شناخته می شود، همان مقطه آلیاژی فولادی HEM بوده که برابر با جدول استاندارد اشتال، این پروفایل ها طبقه بندی می گردند.

استاندارد HEM به هاش و بال پهن هایی گفته می شود که در اصطلاح عامیانه در بازار آهن و فولاد ایران با نام هاش فوق سنگین شناخته شده و این مقاطع در دسته ی مقاطع خاص صنعتی جهت ساخت استراکچر هایی با وزن های بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

هاش های فوق سنگین در صنایع فلزی گوناگون کابربرد های مختلفی داشته که در این مقاله به برخی از کاربرد های مرسوم مقطع فولادی هاش فوق سنگین اشاره می کنیم.

از تیرآهن اچ فوق سنگین ( HE-M ) جهت ساخت سازه های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، ستون های حمال استراکچر ها و سازه های صنعت نفت مورد استفاده قرار می گیرد.

هاش های فوق سنگین در سازه های صنعت نفت به صورت عمودی و افقی جهت اسکلت بندی سازه های بزرگ، مورد کاربرد قرار گرفته و صنعتگران گرامی از مقطع فولادی HE-M تیرآهن اچ فوق سنگین در سازه هایی با وزن های بسیار بالا که نیاز به ستون هایی پر قدرت و پر توان جهت نگهداری از وزن حمال سازه ی مورد نظر می باشد، مورد استفاده قرار می دهند.

هاش های HE-M برابر با استاندارد اشتال از سایز 60 تا سایز 1000 مورد تولید و مصرف قرار می گیرد و خریداران و صنعتگران گرامی، این اچ پروفایل ها را می توانند به صورت سایز های ضخامت جان و بال به شرکت مهزیار فولاد صنعت اعلام نموده تا برترین و بهترین قیمت هاش های فوق سنگین را از شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت نمایند.

از هاش های فوق سنگین جهت ساخت سازه های دیگری نیز استفاده می شود که از این هاش ها جهت ساخت و پروژه های راه سازی، ناختاب این پروفایل به عنوان ستون های حمال جهت پل های صنعت راه سازی و یا ستون های حمال جهت پروژه های ساختمان بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

آلیاژ غالب جهت اچ گروفایل ها با استاندارد اچ ای ام HE-M آلیاژ S275JR می باشد که این فولاد ها در کشور های مختلف دنیا و برابر با استاندارد اشتال می بایست مقاومت سازه ای معادل 275 مگاپاسکال مقاومت کششی را در شرایط سازه از خود تحمل نمایند.

شما می توانید جهت خرید انواع هاش و اچ پروفایل های صنعتی در سایز های گوناگون همین حالا با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا برترین قیمت و بالاترین کیفیت محصولات را جهت ساخت سازه ها و استراکچر های صنعتی خود، از بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع H Profile  و پروفایل های خاص صنعتی در ایران می باشد و شما خریداران گرامی می توانید جهت خرید انواع تیرآهن اچ فوق سنگین و یا هاش های فوق سنگین ، هاش سبک و هاش سنگین با دایره بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا از قیمت های لحظه ای و روزانه ی انواع اچ پروفایل ها ( هاش فوق سنگین ) اطلاع کسب نمایید.

اچ پروفایل ها و هاش های HE-M که در دسته ی هاش های فوق سنگین قرار می گیرد، متاسفانه در کشور ایران تولید نمی گردند و مقاطع هاش فوق سنگین جهت ساخت سازه های مختلف تماما از نوع وارداتی به کشور ایران بوده که کالاهای مذکو از کشور های تریکه، اکراین، روسیه، چین و کره در سال هی گذشته وارد کشور ایران شده و صنعتگران گرامی می توانند هاش های فوق سنگین را برابر با استاندارد ها و سایز های مورد نظر خود تولید کشور های کره، چین و ترکیه و اکراین جهت ساخت سازه های خود تهیه نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده، خریدار و فروشنده کلیه پروفایل های صنعتی اعم از هاش سبک، هاش سنگین و و هاش فوق سنگین در ایران.


خریدار و فروشنده انواع تیرآهن اچ فوق سنگین با ضخامت بالا و جان بالا

تامین کلیه تیرآهن اچ فوق سنگین جهت مصارف صنعتی، ستون ها و شاسی های استراکچرهای سنگین از سایز 100 میل تا 1000 میل موجود در انبار تهران همینک در مهزیار فولاد

ورق مبارکه , لوله درزدار , آهن صنعتی

آهن آلات صنعتی , آهن آلات ساختمانی

(جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش بازرگانی مهزیار فولاد تماس بگیرید)


جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت تیرآهن اچ فوق سنگین و دیگر مقاطع فولادی، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال صورت های درخواستی خود به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 از قیمت روز این مقاطع آگاه شوید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما خریداران گرامی هستند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *