تسمه استیل

تسمه استنلس استیل 304

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران عزیز و خریداران ارجمند ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در صدد است با خدمات خود در زمینه فروش و تامین انواع مقاطع استنلس استیل ، انوع تسمه استیل را با قیمتی مناسب و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد ، همچنین مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش لوله استیل 304 فعالیت گسترده ای داشته و این لوله استیل را در اندازه و ضخامت های مختلف در اختیار شما قرار خواهد داد . مشاوران ما ، خریداران را در زمینه خرید انواع تسمه استیل راهنمایی نموده و سعی دارند بهترین انتخاب را برای آنان رقم بزنند ، شما نیز میتوانید از طریق تماس با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 سفارش خود را اعلام نموده و کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ، سفارش های شما در سراسر کشور تامین و ارسال خواهند نمود .

در این صفحه ، ما قصد داریم مجموعه ای از موجودی های تسمه استیل را برای شما به نمایش بگذاریم ، موجودی ما را میتوانید بررسی نموده و خرید خود را انجام دهید .


تامین کلیه مقاطع استیل شامل :

انواع تسمه استیل

انواع فلت بار استیل Flat Bar

تسمه استیل 304 از ضخامت 1 میل الی 50 میل

تسمه استیل 304 در عرض های 20 میل الی 200 میل به صورت فابریک موجود در انبار تهران

تسمه های استیل فابریک جز مقاطع خاص صنعتی است که در صنایع پتروشیمی و صنایع غذایی کاربرد دارد . این فولاد ها در ساخت کلیه سازه های صنعتی مقاوم در برابر خوردگی و رطوبت کاربرد دارد .با توجه به حساسیت در ساخت بعضی سازه های صنعتی ، تسمه های استنلس استیل فابریک از پرکاربرد ترین مقاطع فولادی زنگ نزن می باشد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه تسمه های استنلس استیل وارداتی در ایران .  


مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش کلیه لوله ها و ورق های استنلس استیل ، بسیار با تجربه بوده و با تخصص مشاوران و کارشناسان ، شما به راحتی میتوانید خریدی آسوده و مطمئن داشته باشید . جهت اطلاع از قیمت های کلیه مقاطع استنلس استیل ، از جمله ورق استیل ، انواع لوله استیل 304 و …… ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، همچنین از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، ما را از صورت های خرید خود و سفارش های خود آگاه سازید . همچنین خدمات جانبی مانند ( خدمات گالوانیزه ، سوراخکاری ، برش کاری ، آنالیز ورق های آلیاژی، و همچنین بازدید از محصول قبل از خرید ) در اختیار شما خریداران عزیز قرار خواهد گرفت .  ما در راستای کیفیت تلاش خواهیم نمود ، چرا که کیفیت حق شماست .

مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه انواع  مقاطع استنلس استیل فعالیت دارد . 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *