ورق ST52

ورق ST52

ورق ST52 چینی در راه بازار ایران :

ورق های فولادی کربن ST52 که در بازار ایران بسیار پرمصرف نیز می باشد و در کلیه صنایع فلزی سنگین و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع از جمله خودرو سازی و صنایع سیمان و صنایع ساختمان و… کاربد دارد اخیرا برابرمبادلات کالا به کالا باکشور چین توسط دولت ایران از کشور چین خریداری گشته است .

مسیر مبدا تا مقصد کالاها وارداتی :

این کالاها که در حقیقت مبادله بانفت ایران می باشد ثبت سفارش شده و از بندر شانگ های چین طی ماه های آینده بارگیری و به سمت بندرعباس ایران ارسال خواهد شد . مقادیر واردات این ورق ها بیش از 10000 تن بوده که گزارشات میدانی خبرنگاران شرکت مهزیارفولاد واردات این ورق ها را از ضخامت های 15میلیمتر تا ضخامت های 50 میلیمتر تایید می نماید .

کلیه ضخامت های ورق ST52 :

ضخامت های ورق ST52 وارداتی به ایران عبارتند از ضخامت 15میلیمتر بصورت رول های عرض 5/1متر و بر کویل های 25تنی ضخامت 18میلیمتر ضخامت 20میلیمتر ضخامت 15میلیمتر ضخامت 30میلیمتر ضخامت 32میلیمتر ضخامت 35میلیمتر ضخامت 40میلیمتر ضخامت 45میلیمتر ضخامت 50میلیمتر ورق های ثبت سفارش شده ST52 وارداتی به ایران میباشد . که در ضخامت 15میلیمتر بصورت کویل و درضخامت 18 تا ضخامت 50میلیمتر بصورت شیت و ورق های به ابعاد 12*2 متر وارد کشور خواهند شد .این ورق ها که تولید کمپانی تیانجین استیل کشور چین می باشد با پلاک S355JR وارد ایران خواهند شد که آلیاژ مذکور مطابق با استاندارد DIN آلمان در رده تشابه ورق ST52 قرار می گیرد .در ضخامت های بالای داده شده این ورق و ثبت سفارش شده ورق ها دارای کلیه استاندارد های لازم ودارای سرتیفیکیت می باشند .

کلاس S355 JR تیسکو :

که این ورق ها که با کلاس S355 JR بعلاوه N وبصورت تست شده ی لمینیشن توسط کمپانی چینی عرضه میگردند.

همانطور که مستحضرید ورق های ST52 یا به عبارتی S355JR دارای عناصر گوناگونی میباشددر بافت خود میباشد که این عناصرعبارتند از :

کربن و منگنز و سیلیسیم که عناصر مذکور در بافت ورق های S355JR باعث بالا رفتن مقاومت مکانیکی فولاد میگردد . این فولاد بیشترین کاربرد را درصنایع فولاد فلزی سنگین ساخت سازه استراکچر و ساخت ساختمان های بلند مرتبه ایفا خواهد کرد .

ورق ST52

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

ورق ST52

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

ورق های S355JR دارای خواص مکانیکی بالاتری به نصبت دیگر ورق های فولادی بوده و از همین رو همواره مورد توجه صنعت گران وسازه های گوناگون قرار گرفته است .

ورق های وارداتی به ایران از سال 1403در بازار ایران عرضه خواهند شد ضخامت 15میلیمتر تا 50میلیمتر انواع ورق های S355JR چینی در بازار ایرانی به خریداران گرامی عرضه میگردند .

کلیه خریداران محترم می توانند این ورق ها را در سال آینده سال 1403 برای ساخت سازه ها واستراکچر های خود تهیه نمایند تا فروشندگان ورق های S355JR باتوجه به واردات انبوه این کالا از کشور چین در انبارهای خود این محصول را دپو خواهند نمود .

پشتیبانی واحدبازرگانی شرکت مهزیار فولاد :

شرکت مهزیازفولاد صنعت نیز به عنوان نماینده فروش کلیه محصولات فولادی در ایران محصولات مذکور را که شامل ورق های ST52   که باپلاک S355JR باضخامت 15 تا ضخامت 50 میلیمتر میباشد به خریداران گرامی عرضه میکند .

شرکت مهزیار فولاد صنعت با دارا بودن بخش بازرگانی و فروش قدرتمند خود در سال های گذشته اقدام به تأمین انواع ورق ST52 و انواع ورق ST52 در سایزهای مختلف نموده است . به این صورت که خریداران گرامی و مشاورین و پیمانکاران پروژه های مختلف صنعتی جهت انواع ورق ST52 پس از ارسال درخواست های خود به واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد ورق ها و فولادهای مورد نظر خود را جهت ساخت استرکچرهای صنایع مختلف از این شرکت تامین می نمایند .

مارکت جامع فروش ورق و لوله های آلیاژی 

شماره واتساپ : 09383940223

شماره تماس : 44449101-021

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *