خرید بهترین ورق st52 در مهزیار فولاد صنعت

بهترین شرکت جهت خرید ورق ST52

ورق ST52 نوآوری صنعت مدرن 

ورق ST52 از انواع ورق‎‌های ST محسوب می‌‎شود که به عنوان یک فولاد کم آلیاژ با استاندارد UNI7070:Fe510 BS:50B  JIS:SS490/SM490A , DIN17100 : ST52 ساخته می‎‌شود و جزء فولادهای دارای استحکام زیاد است که در صنایع مختلف به کار میرود. استحکام ورق فولادی ST52 به دلیل وجود کربن و منگنز به کار رفته در این ماده است. 

مشخصات فنی ورق فولادی ST52  

محصول: فولاد ST52 

استاندارد:  DIN 17100 

فناوری: نورد گرم 

سطح: سیاه  

طول: ۶ متر، ۹ متر، ۱۲ متر و یا در اندازههای مورد درخواست 

ضخامت: ۲ تا ۲۰۰ میلی متر 

چگالی ورق :ST52 7.85 گرم بر سانتی متر مکعب 

نقطه ذوب: 1420-1460 درجه سانتیگراد (2590-2660 درجه فارنهایت) 

ضخامت ورق فولادی ST52 

در اکثر مقاطع، ورقها به طور کلی از ۲ میلی متر ضخامت آغاز میشوند. ضخامت این نوع ورق با توجه به کاربرد آن متغیر است. 

ترکیب شیمیایی ST52 

کربن حداکثر 0,22  

سیلیکون = 0.55 حداکثر 

منگنز = حداکثر 1.60 

فسفر = 0,035  

گوگرد = 0,030 

انادیم = 0,05 – 0,09  

کروم =حداکثر 0,40 

خاصیت مکانیکی ورق ST52 

ورق فولادی ST52 با کربن کم، دارای خواص شکلپذیری و جوشپذیری خوبی است که در وضعیت نرمال یا تحت کنترل نورد عرضه میشود. این ماده دارای مقاومت 355 مگاپاسکال و مقاومت کششی بین  ۴۹۰ ۶۳۰ نانومتر است. در شرایط مناسب، قطعات قابل جوش را به خوبی پشتیبانی می‌‎کند. با توجه به ترکیبات شیمیایی و خواص مکانیکی، آن مشابه S355N EN 10025-3 است. از ویژگی‏‌های ورق ST52 با کربن کم این است که به خوبی فرمینگ می‎‌شود. 

 

ورق st52 یکی ازمهم ترین فولادهای کم آلیاژ در مهزیار فولاد صنعت

فرآیند تولید ورق آلیاژی ST52  

نورد گرم فرآیندی است که فولاد را در دمای بالا (معمولا در دمای بالای ۱۷۰۰ درجه فارنهایت) قرارمی‌دهد که بالاتر از دمای کریستالیزه شدن فولاد است. هنگامی که فولاد بالاتر از دمای کریستالیزاسیون است، میتوان آن را به راحتی شکل و فرم داد و فولاد را میتوان در ابعاد مختلف ساخت. فولاد نورد گرم معمولا ارزانتر از فولاد نورد سرد است. وقتی فولاد سرد می‌شود کمی کوچک می‌شود در نتیجه در فرایند نورد گرم کنترل کمتری بر اندازه  ضخامت و شکل محصول تمام‌شده در مقایسه با نورد سرد وجود دارد. 

صنایع مصرفی ورق ST52 

با توجه به ضخامت آن، در ساخت تجهیزات سنگین، پل‌ها، ریل‌ها، و سازه‌های فلزی و در ساخت ساختمان استفاده می‌شود. 

به طور کلی از این ورق فولادی برای قطعات ماشین آلات، تجهیزات موبایل، جرثقیل، تانک‌ها، شاسی، و اکثر فعالیت‎‌های ساختاری استفاده می‌شود. 

همچنین در دیگ بخار و مخازن کرنش نیز کاربرد دارد ST52  عمدتاً برای تولید بویلر‌ها، مخازن فشار و لوله‌های انتقال مایعات سوزان استفاده می‌شود. 

جهت خرید ورق ST52 با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس ۴۴۴۴۹۱۰۱۰۲۱ تماس حاصل نموده و ما را از خرید و صورت خرید خود آگاه سازید ما در مهزیار فولاد صنعت، فروش و تأمین کلیه ورق‌های آلیاژی کربن استیل با آلیاژ ST52در ضخامت‌ها و ابعاد مختلف به صورت شیت و برشی جهت ارسال به سراسر ایران را عهدهدار هستیم. شما می‌توانید قیمت و موجودی ورق فولادی آلیاژی ST52 را از طریق ارتباط با کارشناسان فروش شرکت استعلام نمایید. 

فروش ورق  ST52

شرکت مهزیار فولاد

فروش ورق ST52 در شرکت مهزیار فولاد صنعت 

شرکت مهزیار فولاد صنعت، با سال‌ها تجربه‌ی تخصصی کاری و مسلط و آشنا با تمامی جنبه‌ها و نکات بازرگانی فولاد و همچنین با داشتن کادری متخصص و کار آزموده، فعال در زمینه‌ی فروش فولاد ST52 فولاد آلیاژی، از قبیل فروش فولاد ST52، بصورت میلگرد، سعی دارد تا مشتریان را به اهداف خود برساند. 

این شرکت جامع‌ترین مارکت تخصصی آهن آلات، فولاد و استیل است که این محصولات را در ابعاد و ضخامت‌های مختلف همراه با فاکتور رسمی به فروش می‌رساند. با داشتن کادری مجرب و کارشناسان خود، کلیه خدمات جانبی، از جمله ( برش در ابعاد مختلف و آزمایش وآنالیز در صورت نیاز مشتری) و مشاوره جهت خرید این ورق‌ها را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. لیست قیمت و ورق ST52 هر روز در سایت مهزیار فولاد به روز می‌‎شود، اما به دلیل نوسانات بازار، از مشتریان خواهشمندیم برای اطمینان از قیمت‌های نهایی، با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید. 

همچنین شما عزیزان جهت کسب اطلاع از آخرین اخبار مربوط به ورق st52 می توانید به لینک محصول وارد شوید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *