فروش ورق a283 در مهزیار فولاد صنعت

فروش ورق a283 از شرکت مهزیارفولاد

ورقa283 

ورق‌های سیاه فولادی همیشه با آلیاژ‌های گوناگون در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از آلیاژ‌های محبوب صنایع برای ساخت استراکچر‌های گوناگون آلیاژ A283 می‌باشد. این آلیاژ پر مصرف‌ترین نوع مقطع تولیدی است و ورق‌های a283 جزء موارد پر مصرف در صنایع فلزی جهت ساخت سازه‌های گوناگون هستند. 

مشخصات فنی قبل از اندازه a283 

ورق‌های آلیاژی a283، در ابعاد ۶*۵/۱، ۱۲*۲، ۱۲*۵/۲، ۶*۲، با ضخامت‌های ۶ الی ۱۵، تولید کشور‌های ایران، روسیه، آلمان، بلژیک، کره جنوبی و چین، در گرید‌های A، B، C و D موجود هستند. 

ضخامت a283 

ورق‌های a283 گرید C در ضخامت‌ها و ابعاد گوناگون عرضه می‌شوند که می‌توان این ورق‌ها را از ضخامت ۲ میلی‌متر تا ۲۵۰ میلی‌متر در ابعاد گوناگون تولید کارخانجات داخلی و خارجی تهیه کرد. 

ترکیب شیمیایی و چگالی ورق a283 

ورق‌های a283 دارای مقادیری از عناصر کربن، منگنز و سیلیسیوم در بافت خود می‌باشند و در فرآیند ساخت آلیاژ برای این نوع ورق‌ها از این عناصر استفاده می‌شود. در هنگام ساخت آلیاژ برای ورق‌های a283 سعی بر آن می‌شود که عناصری همچون گوگرد و فسفر از بافت فولاد کاسته شود، زیرا این عناصر جزء عناصر مخرب در بافت ورق‌های a283 می‌باشند و در استاندارد این فولاد عناصر فسفر و گوگرد از میزان مشخصی نمی‌تواند بالاتر باشد. این ورق‌ها با توجه به مقاومت بالایی که در سازه‌ها از خود نشان می‌دهند، می‌توانند در صنایع مختلف برای ساخت سازه‌های صنعتی گوناگون مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

 

فروش بهترین ورقa283 در مهزیارفولاد صنعت

خاصیت مکانیکی ورق a283 

ورق a283 Gr C یک فولاد کربنی است که در صنایعی که نیاز به مقاومت کششی کم یا متوسطی از نظر کیفیت ساختاری دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فولاد در بین فولاد‌های آلیاژی یا غیر آلیاژی دارای خاصیت شکل‌پذیری نسبتاً بالایی و دارای قابلیت شکل‌پذیری و توانایی جوش خوبی است. محصولات a283 Gr C در بسیاری از صنایع کم فشار مؤثر هستند، اما همچنین می‌توانند در شرایط مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرند. این محصولات دارای حد میانی با قدرت بازده کم هستند و در عین حال می‌توانند در اهداف ساختاری، مکانیکی و دیگر موارد مهندسی مورد استفاده قرار گیرند. این نوع فولاد در درجه اول در مخازن استاندارد، بویلر‌ها، کشتی‌های کم فشار و کنترل دما مورد استفاده قرار گیرد. 

این ورق‌ها شامل ورق فولادی کربنی با کیفیت ساختاری برای کاربرد عمومی می‌باشند. این نمونه‌های فولادی باید توسط کوره باز، کوره الکتریکی اساسی یا کوره الکتریکی پردازش شوند. برای ورق‌های a283 باید آنالیز گرما و محصول انجام شود که در آن مواد فولادی مطابق با ترکیبات شیمیایی مورد نیاز کربن، منگنز، فسفر، گوگرد، سیلیسیم و مس ساخته خواهد شد. نمونه‌های فولادی نیز باید مورد آزمایش کشش قرار گیرند و با مقادیر مورد نیاز مقاومت کششی، نقطه تسلیم و همخوانی داشته باشند. همچنین چگالی ورق a283، ۷. ۹ گرم بر سانتی‌متر مکعب است. 

فرایند تولید a283 

این ورق‌ها همچون ورق‌های دیگر فولادی که در دسته کربن استیل‌ها قرار می‌گیرند، به روش نورد گرم فولادی تولید می‌گردند. ورق‌های a283 ابتدا آلیاژ‌ریزی شده و به صورت اسلب‌هایی با ضخامت بالا وارد خط نورد گرم می‌گردند. پس از عبور از فرآیند نورد گرم تبدیل به پلیت‌های صنعتی مخصوص ساخت سازه‌های گوناگون شده و روانه‌ی بازار مصرف می‌گردد. ورق‌های a283گرید C به جز مصارفی که در بالا گفته شد، در بسیاری دیگر از مصارف صنعتی، مصارف دریایی، صنایع نظامی، صنایع حمل و نقل ریلی، صنایع فلزی کوچک و بزرگ و کاربرد داشته و همواره نیاز صنعتگران را برای ساخت بسیاری از سازه‌ها مرتفع می‌سازند.

 

ورق a283 آلیاژ‌ محبوب صنایع در مهزیار فولادصنعت

کاربرد ورق a283 

ورق فولادی a283 می‌تواند در بسیاری از برنامه‌های کاربردی به طور مؤثر برای طیف گسترده‌ای از خواص و ابزار مؤثر استفاده شوند. این ورق‌ها از محبوب‌ترین فولاد‌ها جهت ساخت مخازن نفت در صنایع نفت و گاز بوده و از آن‌ها جهت ساخت مخازن دپوی نفت و مخازن انبار نفت استفاده می‌شود. از دیگر کاربرد‌های این ورق‌ها در صنعت نفت ساخت مخازن تحت فشار می‌باشد. 

ورق‌های a283  می‌توانند با توجه به مقاومت کششی که در سازه‌ها از خود نشان می‌دهند، در سازه‌های گوناگونی همچون ساخت پل‌ها، ساخت قطعات خودرو، ساخت ادوات مختلف صنعتی بکار گرفته شود. از دیگر کاربرد‌های ورق a283ساخت مخازن ذخیره‌سازی میعانات نفتی و ذخیره‌سازی مواد شیمیایی است. 

خرید ورق a283 

مهزیار فولاد صنعت، در زمینه فروش و تأمین انواع ورق آهنی فعالیت داشته و بیشتر تخصص خود را در زمینه ورق‌های آلیاژی اختصاص داده است. ما با فروش ورق آلیاژی  a283 با قیمت مناسب و کیفیتی مطلوب هر آنچه را که در پروژه‌های صنعتی خود به آن احساس نیاز می‌کنید، تأمین خواهیم نمود. ما با تیم فروش حرفه‌ای و آلیاژ‌شناس خود، بهترین ورق‌های آلیاژی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد، لطفاً جهت اطلاع از قیمت و خرید ورق a283 Gr C با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱۰۲۱ تماس حاصل فرمایید همچنین شما می‌توانید برای خرید محصول هم‌اکنون وارد لینک زیر شوید: https://b2n.ir/f49996 

شرکت مهزیار فولاد صنعت کالای فروخته شده را همواره به شرط تأییدیه‌ی علوم کاربردی رازی به فروش می‌رساند و کلیه‌ی خریداران پس از خرید محصولات مورد نظر خود، می‌توانند از کالا مذکور نمونه‌برداری کرده و فولاد مورد نظر را جهت انجام آزمون‌های مختلف، به بنیاد علوم کاربردی رازی که معتبر‌ترین مرجع رسیدگی به مواد در ایران می‌باشد، ارسال نمایند. 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *