ورقst37 مهزیارفولاد پرکاربرد در سازه ها وصنایع

خرید ورق st37 از شرکت مهزیار فولاد

یک انتخاب عالی با خرید ورق st37 از شرکت مهزیار فولاد

ورقSt37 چیست؟

در این مقاله قصد داریم اطلاعات مختصر و مفیدی همراه با پرسش‌هایی که ممکن است برای شما وجود داشته باشد، درباره ورق st37 در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید. 

ورق‌های سیاه فولادی که امروزه مورد کاربرد بسیاری از سازه‌ها و صنایع مختلف قرار می‌گیرد، در دسته‌ی ورق‌های فولادی قرار می‌گیرند که از پر مصرف‌ترین ورق‌ها در کلیه صنایع جهان می‌باشند.st37 یک فولاد کم کربن با حداکثر نسبت کربن 0.20 است و رایج‌ترین فولاد برای مهندسی مکانیک عمومی است. با وجود هزینه کم، نرم‌ترین فولاد نورد گرم است. دارای پردازش، بدون درز و برش آسان می‌باشد و اگر به دنبال فولادی بادوام هستید، قیمت‌های متنوعی برای خرید st37 با کیفیت بالا خواهید یافت. محدوده قیمت از تولید‌کننده‌ به سازنده دیگر متفاوت است. 

ورق st37 دارای چه خواص مکانیکی است؟

این ورق رایج‌ترین نوع ورق‌های سیاه از نظر کیفیت سختی و انعطاف‌پذیری می‌باشد. خواص مکانیکی، یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این ورق‌های فولادی است. این نوع ورق فولادی دارای تنش تسلیم خوب و استحکام کششی بالایی است. 

ورق st37 چه ترکیب شیمیایی دارد؟

ترکیب شیمیایی آن نیز متنوع‌ترین نوع ساختار است، فولاد، آن را به انتخاب خوبی برای ساخت و ساز‌های مختلف تبدیل می‌کند و انواع مختلفی از این ماده وجود دارد. 

فروش ورق st37 در مهزیار فولاد

ورق st37 چه ابعادی دارد؟

ورق‌های سیاه که معمولاً دارای آلیاژ st37 که برابر با استاندارد کشور جمهوری فدرال آلمان DIN می‌باشد، بعضا برای برخی پروژه‌ها به صورت موردی و جزئی مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک شیت کامل، مورد استفاده صنعتگر نیست. در چنین شرایطی واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت می‌تواند ابعاد درخواستی خریدار را برابر با نقشه‌های سازه‌ی مورد نظر برشکاری کرده و فقط ابعاد‌های درخواستی مشتریان و خریداران گرامی را جهت فروش به آن‌ها تحویل نموده و فاکتور فقط به میران ورق برش خورده که مورد درخواست شرکت خریدار می‌باشد صادر می‌گردد. 

ورق‌های برشی معمولاً در ابعاد مختلف با روش‌های برش کاری متفاوت، به روش برش هوا برش (لنس)، برش سی ان سی (CNC )، برش گیوتین، برش پلاسما، برش واترجت، برش لیزر مورد برش کاری قرار می‌گیرد که این ورق‌ها می‌تواند با توجه به تکنولوژی‌های روز سی ان سی به شکل‌ها و اشکال مختلف که قابل برش کاری با گیوتین و لنس نیز نمی‌باشد، با دستگاه‌های CNC لیزر و واتر جت برش کاری می‌گردد. 

ورق‌های st37دارای چه عرضی است؟

ورق‌های سیاته فولادی که با عرض‌های گوناگون تولید می‌گردند، می‌توانند به صورت برش خورده در ضخامت‌های مختلف برای صنعتگران و خریداران گرامی تأمین گردند. ورق‌های سیاه فولادی st37 برشی از ضخامت ۲ میلی‌متر الی ضخامت ۲۵۰ میلی‌متر در دایره محصولات شرکت مهزیار فولاد صنعت قرار داشته و کلیه‌ی کالا‌های مذکور پس از تأمین اعتبار برای خریداران گرامی می‌تواند تأمین گردد. 

فروش ورق برشی st37 در شرکت مهزیار فولاد، تولید شرکت‌های گوناگونی بوده و معمولاً این ورق‌ها از ورق‌های تولیدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، و از ورق‌های سیاه تولیدی شرکت‌های اکسین اهواز، ورق‌های سیاه تولیدی شرکت فولاد هرمزگان، و ورق‌های سیاه تولیدی شرکت قطعات تهران مورد برشکاری قرار گرفته‌اند. هرکدام قیمت متفاوتی دارند و خریداران می‌توانند نوع ورق مصرفی خود را برای آلیاژ st37 و در اصطلاح عامیانه بازار برای ورق‌های سیاه درخواستی خود پس از ارائه به واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت مورد خریداری و تأمین قرار دهند. 

بهترین ورق‌های st37درمهزیار فولاد

نحوه تولید ورق st37 چگونه است؟

ورق‌های فلزی st37 با گذراندن صفحات داغ فلزی از طریق یک سری پایه‌های نورد زبر ساخته می‌شوند که آن‌ها را نازک‌تر و بلندتر می‌کند. برای نازک‌تر کردن آن‌ها، این ورق‌ها از پایه‌های نورد تکمیلی عبور می‌کنند و سپس سرد می‌شوند و به صورت کلاف در می‌آیند. 

چه کاربرد‌هایی برای ورق st37 در نظر گرفته می‌شود؟

این ورق، در لوله کشی، کشتی‌ها، ساخت و ساز بزرگراه‌ها، پل‌ها و سایر ساخت و ساز‌های مهندسی استفاده می‌شود. همچنین در ساخت مقاطع فولادی مانند پروفیل، میلگرد، صفحات ستون ساختمان، لوازم خانگی مانند یخچال و ماشین لباسشویی، بدنه، ساخت تجهیزات صنعتی و توری کاربرد دارد. 

شما عزیزان می‌توانید جهت خرید کلیه ورق‌های برشی سیاه st37 در ابعاد و ضخامت‌های مختلف همین حالا با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱۰۲۱ تماس حاصل نموده تا از قیمت‌های لحظه‎‌ای، روزانه و دقیق این ورق‌ها مطلع گردید. همچنین می‌توانید صورت‌های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ارسال نمایید. کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از پیگیری‌های لازم، پیش فاکتور مربوطه را برای شما خریداران گرامی و ارجمند ارسال خواهند نمود، و پس از تأیید از سوی مشتری، کالای مربوطه به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهد رسید. جهت دیدن این محصول شرکت از صفحه اینستاگرام ما نیز دیدن کنید. 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *